Cześć, jakiś czas temu usunąłem z XS aplikację Mail. Dziś postanowiłem do niej wrócić. O ile zainstalować się zainstalowała to zalogować się nie mogę, bo wyskakuje taki komunikat:
Jak to "naprawić"?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Najlepsza odpowiedź winmaciek , 15 stycznia 2020 - 20:35
Ja bym spróbował stuknąć w ustawienia Apple ID (swoje zdjęcie na górze listy ustawień) -> iCloud i sprawdzić, czy pozycja „Mail” jest zaznaczona.
Przejdź do postuNapisano 15 stycznia 2020 - 17:32
Cześć, jakiś czas temu usunąłem z XS aplikację Mail. Dziś postanowiłem do niej wrócić. O ile zainstalować się zainstalowała to zalogować się nie mogę, bo wyskakuje taki komunikat:
Jak to "naprawić"?
Napisano 15 stycznia 2020 - 20:35 Najlepsza odpowiedź
Ja bym spróbował stuknąć w ustawienia Apple ID (swoje zdjęcie na górze listy ustawień) -> iCloud i sprawdzić, czy pozycja „Mail” jest zaznaczona.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 15 stycznia 2020 - 21:11
Napisano 15 stycznia 2020 - 22:25
A po włączeniu działa?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Napisano 16 stycznia 2020 - 09:03
Tak, pomogło. Dziękuję
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych