Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes pobrany ze sklepu Microsoft Store - problem z wykryciem Iphone 6


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LukeSlovian

LukeSlovian
  • 26 postów

Napisano 10 października 2019 - 19:55

Witam posiadam komputer z systemem Windows 10 - mam wgrane wszystkie aktualizacje. Pobrałem iTunes - najnowszą wersję z Microsoft Store. Posiadam Iphone 6 w którym mam IOS w wersji 12.4.2. Obecnie mam problem techniczny polegający na tym że nie mogę nawiązać komunikacji pomiędzy Iphone a iTunes. W ogóle iTunes nie wykrywa mi tego Iphone 6.

Raz udało mi się nawiązać połączenie z tym Iphone 6 przez złącze USB - Lighting .

Nie mam pomysłu jak nawiązać połączenie pomiędzy Iphone 6 a iTunes.



#2 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 10 października 2019 - 20:57

Miałem to - zainstalowałem iTunes ze strony Apple. Wówczas pojawiają się inne sterowniki (w katalogu program files/common files/apple) które instalowałem ręcznie. Już działa. Z iCloud ze sklepu też jazda...


Nie startuje :(


  • LukeSlovian lubi to

#3 LukeSlovian

LukeSlovian
  • 26 postów

Napisano 10 października 2019 - 21:14

Miałem to - zainstalowałem iTunes ze strony Apple. Wówczas pojawiają się inne sterowniki (w katalogu program files/common files/apple) które instalowałem ręcznie. Już działa. Z iCloud ze sklepu też jazda...


Nie startuje :(

Ok czyli co sugerujesz ? 

 

Testowałem obydwie wersje iTunes i dokonałem dwa razy kompletnej deinstalacji według tej istrukcji 

 

Usuwanie i ponowne instalowanie aplikacji iTunes oraz powiązanych z nim składników oprogramowania w systemie Windows 7 lub nowszym - Wsparcie Apple



#4 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 10 października 2019 - 22:02

Po instalacji z internetu wejść w menadżera urządzeń i po podłączeniu telefonu zainstalować sterowniki z podanej wyżej lokalizacji. Ale ja mogłem mieć inny, choć podobny problem i to nie zadziała. 


  • LukeSlovian lubi to

#5 LukeSlovian

LukeSlovian
  • 26 postów

Napisano 11 października 2019 - 09:42

Po instalacji z internetu wejść w menadżera urządzeń i po podłączeniu telefonu zainstalować sterowniki z podanej wyżej lokalizacji. Ale ja mogłem mieć inny, choć podobny problem i to nie zadziała. 

Witaj WojtekWojtek 

 

Właśnie skończyłem rozmawiać ze wsparciem Apple i okazuje się że nie mam w Menedżerze urządzeń: 

 

1 - Urządzenia Przenośne Apple.

2 - Kontrolery Uniwersalnej magistrali Szeregowej Apple Mobile Device Driver.


Po instalacji z internetu wejść w menadżera urządzeń i po podłączeniu telefonu zainstalować sterowniki z podanej wyżej lokalizacji. Ale ja mogłem mieć inny, choć podobny problem i to nie zadziała. 

 

iPhone 6 zaczął był wykrywany poprawnie po pobraniu i zainstalowaniu iTunes ze strony apple 

 

https://www.apple.com/pl/itunes/


Po instalacji z internetu wejść w menadżera urządzeń i po podłączeniu telefonu zainstalować sterowniki z podanej wyżej lokalizacji. Ale ja mogłem mieć inny, choć podobny problem i to nie zadziała. 

 

Ostatną deinstalację zrobiłem ręcznie - samego narzędzia iTunes - zostawiając resztę dodatków. 

 

Ręczne istalowanie sterowników przez Comon Files > Drivers działa, ale nadal nie mam wyświetlanych tych dwóch pozycji w Menedżerze Urządzeń: 

 

1 - Urządzenia Przenośne Apple.

2 - Kontrolery Uniwersalnej magistrali Szeregowej Apple Mobile Device Driver.

 

 



#6 LukeSlovian

LukeSlovian
  • 26 postów

Napisano 12 października 2019 - 01:36

Witam na innym komputerze tryb naprawy - odtwórz i uaktualnij IPhone 6 - zadziałał. Jednak pomimo tego że wgrało się na czysto oprogramowanie, to nadal jest ten problem z tym nie płynnym działaniem boot animacji na starcie - po wpisaniu kodu telefonu. W związku z tym zwtacam się z bardzo serdeczną prośbą czy istnieje serwis : typu Ispot lub inny który może naprawić inaczej to uszkodzenie oprogramowania w tym IPhone 6 128 GB - które pojawiło się po aktualizacji po Wi-Fi. Moje zabiegi przez iTunes nie przyniosły efektów. Więc pozostaje nadzieja w którymś z serwisów Apple. Moje pytanie brzmi do którego serwisu się kontaktować z tym problemem aby osiągnąć efekt usunięcia usterki oprogramowania IOS 12.4.2 ?

#7 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 12 października 2019 - 14:48

Tylko że ostatnie pytanie nie ma już absolutnie nic wspólnego z tematem wątku czy też z działem, a lista serwisów jest od wieków na stronie.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych