Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mojave - błędy synchronizacji wiadomości iMessage z iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 darekpoznan

darekpoznan
  • 196 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 lutego 2019 - 14:20

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…



#2 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 10:16

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…

Cześć. Mam to samo i to na 2 MBP. Jeden nawet wrócił z serwisu bo przechodził program wymiany klawiatur i miał "na czysto" postawiony system. Nic się nie zmieniło - błąd pojawia się notorycznie i to nie są już zsynchronizowane wiadomości - to jest burdel :-( Najlepsze, że dzwoniąc na wsparcie Apple jednym rozwiązaniem, które mogą polecić to stworzenie nowego konta Administratora i przeniesienie się z całym kontem tam. Niestety to działa chwilowo i po kilku dniach problem pojawia się ponownie. Nie mam na to sił... :-(



#3 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 27 marca 2019 - 22:55

Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.
Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…


Cześć. Czy udało Ci się Darku rozwiązać ten problem z Wiadomościami?

#4 darekpoznan

darekpoznan
  • 196 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 28 marca 2019 - 15:37

Cześć. Czy udało Ci się Darku rozwiązać ten problem z Wiadomościami?

liczyłem, że aktualizacja Mojave do wersji 10.14.4 rozwiąże problem, ale niestety błędy zarówno z uruchomieniem jak i synchronizacją nadal się pojawiają…



#5 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 14 kwietnia 2019 - 22:08

Cześć. Darek u mnie również bez zmian. Zaglądam tu co jakiś czas ale chciałbym się umówić z Tobą, że jak któryś znajdzie rozwiązanie problemu inne niż nowe konto admina to napisze w tym wątku. Mam nadzieję, że nam go nie skasują ;-) Pozdrawiam

#6 darekpoznan

darekpoznan
  • 196 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 kwietnia 2019 - 07:31

OK jak znajdę rozwiązanie to oczywiście je opiszę



#7 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 15 kwietnia 2019 - 08:04

Na forum: https://discussions....hread/8456906  znalazłem taką podpowiedź:

 

"Enter in user library (open your home folder, set it to list or or column view, then open view options, and check the box to show Library.)

 

Find a folder preferences drag and drop com.apple.imessage.plist to the desktop.

Restart the Mac and open messages application"

 

Może warto spróbować


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#8 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 08 maja 2019 - 12:15

Na forum: https://discussions....hread/8456906  znalazłem taką podpowiedź:

 

"Enter in user library (open your home folder, set it to list or or column view, then open view options, and check the box to show Library.)

 

Find a folder preferences drag and drop com.apple.imessage.plist to the desktop.

Restart the Mac and open messages application"

 

Może warto spróbować

Cześć, sprawdzone, nic nie dało.... :-( Jakie to jest irytujące, jak mi brakuje pełnej funkcjonalności tego jak za Yosemite. Tutaj trzeba Waltera White'a z twojego avatara ;-)



#9 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 09 maja 2019 - 08:45

Na macrumors znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:

 

"Just replying because I was able to get it fixed when I called Apple Care.

1.) Log Apple ID out of imessages in your Mac.
2.) Restart the Mac.
3.) On your phone, go to settings and Messages.
4.) Make sure under Send and Receive you have it checked to both your phone number and your Mac computer.
5.) On your Mac, log back into your Apple ID
6.) Send yourself a test message and see if it works.

It will not update all the messages that were sent between the time it stopped syncing to the time you get it to start, but going forward, all should be good. clear.png "


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#10 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 13 maja 2019 - 10:13

Na macrumors znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:

 

"Just replying because I was able to get it fixed when I called Apple Care.

1.) Log Apple ID out of imessages in your Mac.
2.) Restart the Mac.
3.) On your phone, go to settings and Messages.
4.) Make sure under Send and Receive you have it checked to both your phone number and your Mac computer.
5.) On your Mac, log back into your Apple ID
6.) Send yourself a test message and see if it works.

It will not update all the messages that were sent between the time it stopped syncing to the time you get it to start, but going forward, all should be good. clear.png "

Wykonane krok po kroku i nic.. Zauważyłem też, że przy próbie wysłania treści przez Wiadomości z menu aplikacji np. Safari pokazuje info, że brak konta. Ale tten komunikat wyskakuje raz po raz, później można wysłać wiadomość ale tylko iMessage. W polu nr nie wyszukuje też kontaktów. Załączam screen :-( Załamka. 

Załączone pliki


Użytkownik Manski edytował ten post 13 maja 2019 - 10:15


#11 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 10 czerwca 2019 - 11:18

OK jak znajdę rozwiązanie to oczywiście je opiszę

Cześć. Darku i jak? Naprawiło się z ostatnią aktualizacją do 10.14.5 (18F132)? Jak z Cataliną to się nie naprawi to sprzedaję w pizdu ten model...



#12 darekpoznan

darekpoznan
  • 196 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań, PL

Napisano 10 czerwca 2019 - 20:39

Na 10.14.5 (18F132) problem zarówno z uruchomieniem jak i synchronizacją Wiadomości jest nadal bez zmian…


Użytkownik darekpoznan edytował ten post 10 czerwca 2019 - 20:40


#13 Rogusek

Rogusek
  • 13 postów
  • SkądPoznan

Napisano 13 czerwca 2019 - 19:48

U mnie ten problem pojawił się równo od nowego roku, na MB pro i iMacu. U znajomego to samo na Air. Co jakiś czas przeszukuję różne wątki i niestety nic nie działa. 



#14 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 13 czerwca 2019 - 20:32

Po czystej instalacji 10.14 na Macu początkowo pojawiła mi się tylko część (tych najnowszych) wiadomości, ale po kilku dniach jakoś się dociągnęła reszta.



#15 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 17 czerwca 2019 - 11:33

Nie uważacie, że w komputerach za grube tysiące powinno to działać bez zarzutów? Przecież do niedawna tak było... Było idealnie. Ja winię wprowadzenie wiadomości iCloud. I chodzi o sam ficzer bo moja żona ich nie używa i też ma ten problem...



#16 mac124568

mac124568
  • 1 postów

Napisano 23 lipca 2019 - 11:19

U mnie to samo po aktualizacji na Mojave, czy komuś udało się coś z tym zrobić?



#17 Manski

Manski
  • 54 postów

Napisano 08 października 2019 - 11:15

U mnie to samo po aktualizacji na Mojave, czy komuś udało się coś z tym zrobić?

Catalina jak na razie problem rozwiązała!!!!! Huraaaaa!!! ;-)


U mnie ten problem pojawił się równo od nowego roku, na MB pro i iMacu. U znajomego to samo na Air. Co jakiś czas przeszukuję różne wątki i niestety nic nie działa. 

Catalina jak na razie problem rozwiązała!!!!! Huraaaaa!!! ;-)


Nie działa mi prawidłowo w Mojave synchronizacja wiadomości iMessage z iCloud.

Sam program wiadomości często przy uruchamianiu wyświetla komunikat błędu z informacją o konieczności powtórnego uruchomienia ("Wystąpił błąd wewnętrzny Wiadomości. Wystąpił problem z Wiadomościami. Musisz je zamknąć i otworzyć ponownie.").

Pomimo wymuszenia synchronizacji w preferencjach (przycisk "synchronizuj teraz") oraz prób rozwiązania problemu poprzez rozłączenie i ponowne skonfigurowanie synchronizacji z iCloud aplikacji Wiadomości aplikacja nadal nie działa prawidłowo.

Dotyczy to zarówno problemów z uruchomieniem jak i synchronizacją zarówno wiadomości starszych jak i części nowych.

Aktualizacja do macOS 10.14.3 również nie przyniosła poprawy.

Ta telefonie (iOS 12.1.3) wiadomości działają i synchronizują się z iCloud bez problemu - widoczne są wszystkie rozmowy i wiadomości.

Nie mam już pomysłów jak rozwiązać problem…

Catalina jak na razie problem rozwiązała!!!!! Huraaaaa!!! ;-)



#18 Rogusek

Rogusek
  • 13 postów
  • SkądPoznan

Napisano 08 października 2019 - 17:24

U mnie po instalacji Catlina też problem wyemilinowany






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych