Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X - brak reakcji na dotyk - jak najlepiej oddać do naprawy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Synaisthesis

Synaisthesis
  • 15 postów
  • SkądKowary, Poland, Poland

Napisano 15 listopada 2018 - 07:38

Cześć :)

Mam iPhone X. Ostatnio zauważyłem pewne opóźnienia w reakcji na dotyk, m.in. w lewym górnym rogu nie zawsze działało. Ale je zlekceważyłem. Bardziej odczuwałem to jako subiektywne odczucia po przeczytaniu z problemami z wyświetlaczem. 

Dzisiaj jednak nie mogłem odblokować telefonu kodem. Jedna z cyfr nie reagowała.  

Dzisiaj go zresetuję, ale gdyby nie pomogło, to w wystarczy oddać telefon do autoryzowanego serwisu? Pytanie śmieszne, ale chciałbym być potraktowany jak normalny klient Apple. Wiele się naczytałem historii, gdy Apple głosiło wymianę lub naprawę wady, a tylko w Polsce to nie obowiązywało.



#2 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 15 listopada 2018 - 09:42

Normalnie oddać, idź do jakiegoś autoryzowanego serwisu (polecam Cortland, iMad i Serwis.me (mają konto tutaj na forum, możesz ich podpytać co i jak) i pewnie dostaniesz nowy telefon. I jeszcze polecam nie czytać opinii w internecie, bo takim sposobem nigdy byś nic nie kupił / oddał do serwisu / skorzystał z jakiejś usługi. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#3 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 listopada 2018 - 13:46

Może Serwis.me się wypowie, jak to jest wtedy? Wymiana telefonu czy jego naprawa?


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#4 sevecc

sevecc
  • 773 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 15 listopada 2018 - 13:55

Chyba ruszył program wymiany wyświetlaczy w X, więc pewnie wymiana wyświetlacza i tyle :) 


iPhone 13 Pro Max /  Watch S4 / MacBook Pro 2020 / iPad Air 4th gen.


#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 listopada 2018 - 13:59

W pierwszej kolejności wymieniany jest ekran, a jeśli to nie rozwiązuje problemu to całe urządzenie.  A telefon możesz oddać w dowolnym serwisie autoryzowanym, możesz też przysłać do nas za darmo. 


  • Emej lubi to

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 15 listopada 2018 - 17:20

Jak to jest weryfikowane? Wszystkie wyświetlacze są wymieniane?


Macbook Air | iPhone 13pro | Watch 7 | AirPods Pro

#7 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 15 listopada 2018 - 21:29

SERWIS.ME, często zdarza się, że okolice przycisku delete na klawiaturze nie reaguje. Mam nagrane na video, ale w serwisie nie przedstawie na żywo bo to raz jest raz nie ma. Samo video wystarczy?


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#8 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 16 listopada 2018 - 09:09

Oczywiście, że wystarczy. Nawet bez wideo zrobilibyśmy naprawę w takim przypadku, bo problem z dotykiem w X jest znany i wiemy, że występuje ciągle. Dlatego jak zgłasza się klient z takim problemem to wymieniamy ekran.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#9 Zabol226

Zabol226
  • 50 postów
  • SkądAndrychów, Poland

Napisano 16 listopada 2018 - 13:36

A jak ze szczelnością urządzenia po wymianie też mam ten problem z ekranem ale boję się utraty szczelności. Myślałem że przy wadach ekranu będzie wymieniany cały telefon.

#10 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 16 listopada 2018 - 13:50

Telefon jest zmontowany dokładnie tak samo jak w fabryce. Nie ma się czego obawiać.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#11 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 listopada 2018 - 00:10

Cześć :)

Mam iPhone X. Ostatnio zauważyłem pewne opóźnienia w reakcji na dotyk, m.in. w lewym górnym rogu nie zawsze działało. Ale je zlekceważyłem. Bardziej odczuwałem to jako subiektywne odczucia po przeczytaniu z problemami z wyświetlaczem. 

Dzisiaj jednak nie mogłem odblokować telefonu kodem. Jedna z cyfr nie reagowała.  

Dzisiaj go zresetuję, ale gdyby nie pomogło, to w wystarczy oddać telefon do autoryzowanego serwisu? Pytanie śmieszne, ale chciałbym być potraktowany jak normalny klient Apple. Wiele się naczytałem historii, gdy Apple głosiło wymianę lub naprawę wady, a tylko w Polsce to nie obowiązywało.

Wystarczy zacząć czytać u źródła: https://www.apple.co...cement-program/


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#12 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 listopada 2018 - 12:32

Mi już raz wymienili ekran, zgłaszałem usterkę dotyku i audio, w protokole napisali usterka AUDIO.

Teraz jak oddam to 2. raz wymienicie ekran ? Randomowo nie działa P L i M i delete. 



#13 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 19 listopada 2018 - 15:32

może lepiej bylo zrobic to jako 2 osobne zgloszenia wtedy nie byloby mozliwosci dyskusji


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#14 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 19 listopada 2018 - 16:53

Mi już raz wymienili ekran, zgłaszałem usterkę dotyku i audio, w protokole napisali usterka AUDIO.

Teraz jak oddam to 2. raz wymienicie ekran ? Randomowo nie działa P L i M i delete. 

 

Albo ekran albo całe urządzenie jeśli wymiana ekranu nie rozwiąże problemu. Zawsze w pierwszej kolejności musi być wymieniony sam ekran. Nawet jeśli już wcześniej był wymieniany.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#15 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 19 listopada 2018 - 17:10

Albo ekran albo całe urządzenie jeśli wymiana ekranu nie rozwiąże problemu. Zawsze w pierwszej kolejności musi być wymieniony sam ekran. Nawet jeśli już wcześniej był wymieniany.

robicie to na miejscu czy wysyłacie do ośrodka serwisowego?


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#16 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 20 listopada 2018 - 08:57

Od przyszłego tygodnia będziemy robić u siebie na miejscu.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#17 Zabol226

Zabol226
  • 50 postów
  • SkądAndrychów, Poland

Napisano 21 listopada 2018 - 22:18

Od przyszłego tygodnia będziemy robić u siebie na miejscu.


Powiedzcie mi a co w brzeczacego glosnika i ekranu? Mogę to zgłosić razem?

#18 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 22 listopada 2018 - 09:09

Oczywiście.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#19 Zabol226

Zabol226
  • 50 postów
  • SkądAndrychów, Poland

Napisano 23 listopada 2018 - 11:29

Oczywiście.

Nie mogę wybrać iphone x w formularzu

#20 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 23 listopada 2018 - 13:10

Można wybrać po prostu iPhone, to nie ma większego znaczenia.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#21 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 stycznia 2019 - 12:10

Można wybrać po prostu iPhone, to nie ma większego znaczenia.

 

W grudniu minął rok od posiadania iPhone...

Od tygodnia nasilił się problem z dotykiem, przestaje działać fragment ekranu...

Na program wymiany mogę wysłać do was?

Czy już muszę oddać na rękojmię, tam gdzie kupiłem ?



#22 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 stycznia 2019 - 12:27

Zależy, gdzie kupiłeś pierwotnie.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#23 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 12 stycznia 2019 - 15:07

W grudniu minął rok od posiadania iPhone...

Od tygodnia nasilił się problem z dotykiem, przestaje działać fragment ekranu...

Na program wymiany mogę wysłać do was?

Czy już muszę oddać na rękojmię, tam gdzie kupiłem ?

Dlaczego czekałeś do końca gwarancji? :D Serwis.ME przyjmuje również w ramach rękojmi. 



#24 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 14 stycznia 2019 - 11:06

W grudniu minął rok od posiadania iPhone...

Od tygodnia nasilił się problem z dotykiem, przestaje działać fragment ekranu...

Na program wymiany mogę wysłać do was?

Czy już muszę oddać na rękojmię, tam gdzie kupiłem ?

 

Możesz wysłać bezpośrednio do nas. Nie musisz do sprzedawcy.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#25 swiatek94

swiatek94
  • 450 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 00:10

Oczywiście, że wystarczy. Nawet bez wideo zrobilibyśmy naprawę w takim przypadku, bo problem z dotykiem w X jest znany i wiemy, że występuje ciągle. Dlatego jak zgłasza się klient z takim problemem to wymieniamy ekran.

Pozwolę sobie dopytać, bo mam podobne objawy i chciałbym zapytać czy posiadacie jakieś urządzenie do testów, czy sami wykonujecie testy?
Mam w swoim X'ie problem z dotykiem w okolicy literek P,L,M i Delete, Return, ale nie zawsze, więc pytanie czy może się zdarzyć taka sytuacja, że jeden z pracowników stwierdzi, że podczas jego testów nic złego nie występuje i odda mi z powrotem nienaprawiony telefon? Pozdrawiam :)

ps. Ile czasu trwa taka naprawa?


Użytkownik swiatek94 edytował ten post 18 stycznia 2019 - 00:15





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych