Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 27" 2017r.: Aplikacja uruchamia się przy starcie.


Najlepsza odpowiedź rzymcio9 , 16 stycznia 2018 - 13:21

Startowe już sprawdzałeś, wywal McAfee i uruchom ponownie kompa, zobacz czy tym razem Safari się odpali.

EtreCheck to program do generowania ogólnego raportu komputera, możesz go ściągnąć ze strony producenta i wygenerować raport, umiejętni będą mogli w ten sposób dość dlaczego uruchamia ci się safari.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mlooody

Mlooody
  • 7 postów

Napisano 15 stycznia 2018 - 23:32

Witam.

Jestem tutaj nowy na tym forum i prosiłbym o nieusuwanie tego tematu jeśli znajduje się w złym dziale, ewentualnie proszę o przeniesienie  :). A więc do rzeczy ponieważ mam taki lekki problem, który zaczyna mnie już denerwować.Posiadaczem iMaca i ogólnie systemu OS jestem od kilku dni i cały czas pilnie się uczę nowego systemu bo WiNdows już mnie znudził (uzytkowałem go od 2004 roku) a poza tym mój komputer już dawno wymagał wymiany i postawiłem na iMaca. Mam lekki problem a zarazem denerwujący bo gdy uruchamiam od razu po zalogowanniu się do konta wyskakuje mi przeglądarka Safari i ustawienia od rozszerzenia ( zdjęcie dodałem w załączniku ) i mam do Was ogromna prośbę o  pomoc jak to można wyłączyć.

 

Mój sprzęt to:

Imac 27" z 2017 roku

system: macOS High Sierra 10.13.2

Załączone pliki



#2 Demos

Demos
  • 139 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 stycznia 2018 - 23:58

Preferencje systemowe -> użytkownicy i grupy -> logowanie i zobacz czy nie masz Safari ustawionej na automatyczne otwieranie po logowaniu. ;)


MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#3 Mlooody

Mlooody
  • 7 postów

Napisano 16 stycznia 2018 - 00:16

Preferencje systemowe -> użytkownicy i grupy -> logowanie i zobacz czy nie masz Safari ustawionej na automatyczne otwieranie po logowaniu. ;)

Dzięki za podpowiedź, właśnie sprawdziłem i w tym logowaniu nie ma niestety Safari, więc rozwiązanie problemu musi być gdzieś indziej jeśli w ogóle jest taka opcja :)



#4 rzymcio9

rzymcio9
  • 95 postów

Napisano 16 stycznia 2018 - 07:22

A może sprawdź w ustawieniach tego badziewnego programu (McAffe) czy nie ma jakiejś zaznaczonej opcji sprawdzania zainstalowanych wtyczek przy uruchomieniu, być może klient McAffe uruchamia się w tle a potem sprawdza spójność dodatków i w przypadku Safari może musi ja uruchomić aby to zrobić, sam nie wiem, to tylko poszlaka.

MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD

iPhone X 64GB Black


#5 John Sherridan

John Sherridan
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 16 stycznia 2018 - 11:25

Tak jak Mloody napisał sprawdz co masz w startowych i wywal to całe McAffee, bo widzę, że sprzęt nowy, system inny ale przyzwyczajenia z windowsa.


Mac Mini Late 2012 i7/128SSD/1TB HDD/16GB-High Sierra, MacBook Pro 13" Mid 2009 C2D 2.26GHz/500GB HDD/8GB-El Capitan, iPhone 6 Plus-iOS 11


#6 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 16 stycznia 2018 - 11:42

Pokaż raport EtreCheck (będzie najszybciej i najprościej). Zobaczymy co tam w tych Agentach i Demonach siedzi…



#7 Mlooody

Mlooody
  • 7 postów

Napisano 16 stycznia 2018 - 12:50

Pokaż raport EtreCheck (będzie najszybciej i najprościej). Zobaczymy co tam w tych Agentach i Demonach siedzi…

 

Tak jak Mloody napisał sprawdz co masz w startowych i wywal to całe McAffee, bo widzę, że sprzęt nowy, system inny ale przyzwyczajenia z windowsa.

Panowie może tak prostszym językiem i co gdzie jak wejść bo aż tak dobrze to jeszcze nie ogarniam tego systemu :) Pozdrawiam



#8 rzymcio9

rzymcio9
  • 95 postów

Napisano 16 stycznia 2018 - 13:21   Najlepsza odpowiedź

Startowe już sprawdzałeś, wywal McAfee i uruchom ponownie kompa, zobacz czy tym razem Safari się odpali.

EtreCheck to program do generowania ogólnego raportu komputera, możesz go ściągnąć ze strony producenta i wygenerować raport, umiejętni będą mogli w ten sposób dość dlaczego uruchamia ci się safari.


MacBook Pro 13 Touch Bar 2016 i5 8GB 512 SSD

iPhone X 64GB Black


#9 Mlooody

Mlooody
  • 7 postów

Napisano 16 stycznia 2018 - 23:48

Dzieki za pomoc. Usunąłem program i już okienka nie wyskakuja przy starcie. W sumie zainstalowałem go bo dostałem za free w prezencie do kompa xd :D Tak na wszelki wypadek na wirusy, a czy polecacie jakiś program antywirusowy na Maca ;)



#10 Demos

Demos
  • 139 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 stycznia 2018 - 00:08

Dzieki za pomoc. Usunąłem program i już okienka nie wyskakuja przy starcie. W sumie zainstalowałem go bo dostałem za free w prezencie do kompa xd :D Tak na wszelki wypadek na wirusy, a czy polecacie jakiś program antywirusowy na Maca ;)

Żaden, na Maci ciężko o wirusy, chociaż nie mówię, że nie ma, ale wystarczy korzystać z głową i nie będzie problemu. ;)


MacBook Pro 13,3' 128GB 2017 | Magic Mouse 2 iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB | Apple Watch UltraAirPods Pro | 


#11 Mlooody

Mlooody
  • 7 postów

Napisano 17 stycznia 2018 - 09:23

Dzięki za pomoc :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych