Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X - gubi sygnał?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 boskialwaro

boskialwaro
  • 13 postów

Napisano 17 grudnia 2017 - 16:28

Cześć,

Czy wasze dziesiątki tracą zasięg? Osoby z którymi rozmawiam nie słyszą mnie przez parę sekund chwile po rozpoczęciu połączenia.

Może to problem sieci w Poznaniu..?

#2 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 17 grudnia 2017 - 17:00

Włóż kartę od innego operatora i sprawdź. Najprostsze i chyba oczywiste rozwiązanie.

iPhone 15 Pro


#3 daamiann88

daamiann88
  • 27 postów

Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:16

Odkopuje....

 

Też mam problem ze słabym zasięgiem w X. Poprzednio miałem iP7, w miejscach, w których najczęściej przebywam zawsze miałem zasięg, słaby, bo słaby - 3 kreski, ale nie było problemów z połączeniami. W X ledwo 2 kreski łapie... 

Zmieniałem teraz nawet operatorów, Play --> T-Mobile -->Plus. W plusie trochę lepiej, bo ma najbliżej nadajnik.

Nawet zasięg wifi jest gorszy jak w 7.

 

Ten typ tak ma? 

Bo chyba gumowe etui nie ma wpływy na zasięg? 



#4 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:26

Miałem 7,8 mam X,ten sam operator i zasięg zawsze był taki sam. Etui przeróżne, skórzane, gumowe i z tworzywa.

Użytkownik Regiss edytował ten post 12 sierpnia 2019 - 18:27

  • kristof461 lubi to

iPhone 15 Pro


#5 daamiann88

daamiann88
  • 27 postów

Napisano 12 sierpnia 2019 - 18:42

Kurcze to mój egzemplarz chyba jakiś felerny :/



#6 makemymind

makemymind
  • 705 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 sierpnia 2019 - 19:43

Play?

#7 daamiann88

daamiann88
  • 27 postów

Napisano 12 sierpnia 2019 - 22:09

Na iP7 miałem Play, zero problemów. Zmiana telefonu na IPX nooo i się zaczęło... tak jak pisałem, zmiany kolejno na T-Mobile ale efekt ten sam, dopiero z Plusem jest jakaś nieznaczna poprawa (ciutkę bliżej nadajnik).

Ewidentne telefon ma problem w pomieszczeniach, 7 zdecydowanie lepiej radziła sobie w trudnych sytuacjach (grube mury itd)
  • makemymind lubi to

#8 Grafii

Grafii
  • 38 postów

Napisano 14 sierpnia 2019 - 16:44

Podłączę się pod temat...
Mam iPhone XS i problem z internetem, operator PLAY. Zasięg tel zawsze jest, z rozmowami tel nie ma problemów. Problem mam z internetem. Jest niby LTE full zasięg, a internet nie działa w ogóle. Po paru minutach działa. Później znowu nie działa przez kilka minut.
Czy w Play to norma? Wcześniej milem Plus i takich cyrków nigdy nie zaobserwowałem. Zmieniłem operatora i telefon w podobnym czasie. Plusa na XS miałem może z miesiąc ale wszystko działało. Z Play mam problem od ostatniego miesiąca.

#9 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 15 sierpnia 2019 - 06:27

Sprawdź jakość rozmów na słuchawkach ten mikrofon który jest w iphonach trzeba chyba wsadzić w gardło żeby rozmówca słyszał. Wada od 5 i nic tym nie robią żenada. Wyślij do serwisu ze informacją mikrofon nie działa od razu dostaniesz nowego bo dobrze wiedza o co chodzi. Tyle ze ten nowy będzie tak samo miał ta wadę. I zdecydowana większość ludzi z innymi telefonami wie ,że ktoś dzwoni z iphona poprostu nie słychać.

#10 daamiann88

daamiann88
  • 27 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 09:30

U mnie nikt nie narzeka na jakość rozmowy (jeśli już mam dobry zasięg). Nie muszę się powtarzać. 

Natomiast w miejscach gdzie mam tylko jedną kreskę, to albo mnie przerywa, albo w ogóle nie słychać.



#11 daamiann88

daamiann88
  • 27 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 14:24

Sprawdzone dziś na dwóch telefonach. 

iP6 ---> -100/-90 dBm

iPX ---> -125

 

Dane z menu serwisowego

 

Na anglojęzycznych forach to samo... parę przykładów

https://forums.macru....2087065/page-5

https://discussions..../thread/8253566

https://discussions..../thread/8403167


Użytkownik daamiann88 edytował ten post 15 sierpnia 2019 - 15:32


#12 Grafii

Grafii
  • 38 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 17:59

Sprawdź jakość rozmów na słuchawkach ten mikrofon który jest w iphonach trzeba chyba wsadzić w gardło żeby rozmówca słyszał. Wada od 5 i nic tym nie robią żenada. Wyślij do serwisu ze informacją mikrofon nie działa od razu dostaniesz nowego bo dobrze wiedza o co chodzi. Tyle ze ten nowy będzie tak samo miał ta wadę. I zdecydowana większość ludzi z innymi telefonami wie ,że ktoś dzwoni z iphona poprostu nie słychać.


Co za bzdury. Mam iPhone od ponad 5 lat i większej głupoty nie słyszałem. Miałem 5, 5s, 7, teraz XS. Rodzina ma 6s, 8, XR i nikt nie narzeka na jakość rozmowy. Wszystko słychać bardzo dobrze.

Jak masz pisać takie brednie to lepiej nic nie pisz. Milczenie jest złotem.

P.S.
Panowie co jest z tym PLAY? Teraz dowiaduje się ze czasami nie da się do mnie dodzwonić, bo jestem poza zasięgiem. Zasięg mam na max LTE, a internet czasami nie działa w ogóle. Z Plus nigdy nie miałem takich szopek. W Plus denerwowało mnie to ze co aktualizacje musiałem ustawiać MMS bo kasował ustawienia, wiec zmieniłem na PLAY. I jest tragedia.
  • dtm.marcin lubi to

#13 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 19:14

Kolego spróbuj...Play pracuje na Play, Play(T-Mobile), Play(Orange) oraz Play(Plus), wyłącz automat i zaznacz ręcznie sieć ...może okazać się, że to wina telefonu?



#14 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 15 sierpnia 2019 - 19:22

Może macie coś z uszami warto sprawdzić.



Co za bzdury. Mam iPhone od ponad 5 lat i większej głupoty nie słyszałem. Miałem 5, 5s, 7, teraz XS. Rodzina ma 6s, 8, XR i nikt nie narzeka na jakość rozmowy. Wszystko słychać bardzo dobrze.

Jak masz pisać takie brednie to lepiej nic nie pisz. Milczenie jest złotem.

P.S.
Panowie co jest z tym PLAY? Teraz dowiaduje się ze czasami nie da się do mnie dodzwonić, bo jestem poza zasięgiem. Zasięg mam na max LTE, a internet czasami nie działa w ogóle. Z Plus nigdy nie miałem takich szopek. W Plus denerwowało mnie to ze co aktualizacje musiałem ustawiać MMS bo kasował ustawienia, wiec zmieniłem na PLAY. I jest tragedia.



#15 Grafii

Grafii
  • 38 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 19:58

Tak i wszyscy z którymi rozmawiałem przez ostatnie 5 lat przez tel. Nikt nie narzeka ze coś złe słychać. Skoro Ty złe słyszysz to może Twój słuch coś nie halo. Jesteś pierwszym od którego słyszę ze nie słyszy rozmówcy.

#16 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 16 sierpnia 2019 - 07:49

Tak i wszyscy z którymi rozmawiałem przez ostatnie 5 lat przez tel. Nikt nie narzeka ze coś złe słychać. Skoro Ty złe słyszysz to może Twój słuch coś nie halo. Jesteś pierwszym od którego słyszę ze nie słyszy rozmówcy.


Chyba się wyraziłem chodzi o mikrofon rozmów to mnie nie słyszą ja słyszę dobrze rozmówców.
  • MasterM lubi to

#17 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 16 sierpnia 2019 - 08:17

To może masz wadę wymowy bez urazy. Ja z żoną też mamy iphony od 4 większość modeli i nigdy nie spotkałem się z takimi problemami. Iphony to raczej top jeśli chodzi o jakość połączeń.

Użytkownik Regiss edytował ten post 16 sierpnia 2019 - 08:18

  • MasterM i dtm.marcin lubią to

iPhone 15 Pro


#18 Grafii

Grafii
  • 38 postów

Napisano 18 sierpnia 2019 - 20:54

Nie rozumiem z czym ten problem. Ja rozmawiam przez słuchawkę (telefon), przez głośnomówiący (telefon) i zawsze jest bardzo dobrze. Żona, szwagier, szwagierka, teść, wszyscy maja jabłka (różne modele) i zawsze jest bdb.
Masz nowy czy używany telefon? Jak używany to może ktoś w nim grzebał, stad problemy. Nie sugeruj wiec ludziom ze iPhone ma słaby głośnik czy mikrofon bo to bzdury.

#19 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 16:58

Ja tylko dodam, że jeżeli są jakieś wątpliwości co do stanu iPhone’a, to można go oddać do autoryzowanego serwisu, powinni pomóc. Oczywiście jeżeli ma gwarancję.

#20 IQM1

IQM1
  • 185 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 17:23

Niestety u mnie też pojawia się problem - dotyczy to połaczeń wifi-calling w play, rzomówcy nie słyszą mnie ;-(

Nie ma znaczenia czy rozmowę prowadzę ze słuchawki czy przez Airpodsy



#21 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 19 sierpnia 2019 - 19:11

Czyli ja wadę wymowy wy wadę słuchu trudno ważne ze iphone jest bez wad absolutnie żadnych to dzieło Boga.


To może masz wadę wymowy bez urazy. Ja z żoną też mamy iphony od 4 większość modeli i nigdy nie spotkałem się z takimi problemami. Iphony to raczej top jeśli chodzi o jakość połączeń.


iPhone ma do dupy mikrofon rozmów od lat tylko rozmowa przez Bluetooth czy słuchawki jest bez głupich pytań możesz powtórzyć słabo słyszę. Także iPhone naprawdę nie ma problemów z mikrofonem nawet po kilku wymianach to samo.

Nie rozumiem z czym ten problem. Ja rozmawiam przez słuchawkę (telefon), przez głośnomówiący (telefon) i zawsze jest bardzo dobrze. Żona, szwagier, szwagierka, teść, wszyscy maja jabłka (różne modele) i zawsze jest bdb.
Masz nowy czy używany telefon? Jak używany to może ktoś w nim grzebał, stad problemy. Nie sugeruj wiec ludziom ze iPhone ma słaby głośnik czy mikrofon bo to bzdury.


Autoryzowany serwis wymienia telefon na gwarancji na nowego na podstawie sprawnego czy niesprawnego mikrofony jeśli ja wskazuje taka wadę i jest wymiana to rozumiem ze potwierdzają j.

Ja tylko dodam, że jeżeli są jakieś wątpliwości co do stanu iPhone’a, to można go oddać do autoryzowanego serwisu, powinni pomóc. Oczywiście jeżeli ma gwarancję.



#22 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 19 sierpnia 2019 - 21:56

@up
A ja miałam dwa iPhone’y i przy żadnym z nich nikt mnie nie prosił, żebym cokolwiek powtarzała, bo każdy słyszy mnie bardzo dobrze (żeby było jasne, rozmowa bezpośrednio przez telefon)... Tata ma iPX i jak do mnie dzwoni, to też go świetnie słyszę... Jesteśmy w Play. Albo my mamy szczęście, albo Ty (niestety) pecha (i trzeba o swoje zawalczyć). Problemów ze słuchem nie mamy :P.

@IQM1, nie jest to przypadkiem wina operatora? Play ma czasami różne problemy...

Użytkownik Zireael edytował ten post 19 sierpnia 2019 - 22:01

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#23 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 22:55

U mnie czasami są problemy z rozmową na Xs w Orange, ale przyczyną jest:
a) słaby zasięg
B) mam włączone WiFi Calling, więc gdy połączenie WiFi nie domaga, to jest problem. Poza tym OK.

#24 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 20 sierpnia 2019 - 20:24

Mojemu kumplowi nagle po wyjściu z kina X zgubił sygnał, i nagle pojawił się trójkąt z wykrzyknikiem obok baterii. Reset ustawień sieciowych pomagał chwilowo. Reset telefonu do ustawień fabrycznych skutkował tym, że nie szło ustawić do końca telefonu bo przy próbie konfiguracji dochodziło się do punktu gdzie pojawiało się info, że jest wymagana aktualizacja. Po wyszukaniu w internecie, okazało się że telefon nagle zgubił IMEI czyli, że baseband/moduł od łączności umarł. Już po jakimś czasie tel nawet nie znajdował sieci WiFi.


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#25 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 22 sierpnia 2019 - 09:50

moze trzeba antene wymienic. Tutaj jest przedstawiona Wymiana kabla antenowego na przykladzie iPhone 6


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych