Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

PRZENIESIONY: MacBook Pro (Yosemite 10.10.5) nie może się połączyć z iPhone6 (iOS 9) przez AirDrop'a


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Galu643

Galu643
  • 6 postów

Napisano 17 września 2015 - 10:46

Witam,

 

mam problem z parowaniem urządzeń. Bluetooth w obu urządzeniach jest włączony, na AirDrop'ie mam widoczność dla wszystkich, Mac widzi iP6 ale nie może się z nim połączyć. Kiedy daję "Łącz w parę" to wszystko jakby się łączy, po czym wybieram na iPhone w urządzeniach BT mojego lapka i wyskakuje błąd że MacBook nie jest obsługiwany przez to urządzenie... AirDrop w ogóle nie widzi Maca na iPhone. Jakieś rozwiązania?

 

Dzięki z góry.

 

 

-----

Edit:

Ikonka BT na action barze jest wyszarzona mimo włączonego BT. Hard reset nie pomógł.


Użytkownik Galu643 edytował ten post 17 września 2015 - 10:57


#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 września 2015 - 16:51

A może uzupełnisz dane zgodnie z Wymagania niezbędne dla wątków w tym dziale . Może to ułatwić pomoc ;)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 Galu643

Galu643
  • 6 postów

Napisano 18 września 2015 - 13:58

Czy te informacje wystarczą? Bo z tego co wyczytałem to brakowało tylko roku, a całą resztę podałem.. MacBook Pro 2015 (Yosemite 10.10.5)

iPhone 6 (iOS 9.0)



#4 Saperek

Saperek
  • 14 postów

Napisano 18 września 2015 - 17:13

mam dokladnie ten sam problem MacBook Pro 2014 i iphone 6 (IOS9) 



#5 respi

respi
  • 49 postów

Napisano 18 września 2015 - 21:40

Ja rowniez ten sam . rmbp 2015 z iphone 5s i 6 :) oczywiscie 10.10.5 i ios 9 .


Macbook Pro Retina 2015 , AirPort Extreme 2015, MagicMouse 2, Magic Keyboard, Apple Tv 3, iPhone 5s 16GB, iPhone 6s128GB, iPhone8+ 256 , iPad2 3G 16GB, iPad mini 2 16Gb,


#6 666

666

    Mac Pro doctor


  • 2 401 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 19 września 2015 - 20:04

To nie jest problem sprzętowy, a software'owy. Przenoszę.

Następnym razem będzie kosz.


mac-pro.pl

Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?

Pisz lub dzwoń: 501211594


#7 respi

respi
  • 49 postów

Napisano 19 września 2015 - 23:01

wychodzi na to ze musimy czekac na el capitan ;p


zaczęło mi działać . :)


Macbook Pro Retina 2015 , AirPort Extreme 2015, MagicMouse 2, Magic Keyboard, Apple Tv 3, iPhone 5s 16GB, iPhone 6s128GB, iPhone8+ 256 , iPad2 3G 16GB, iPad mini 2 16Gb,





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych