Czy ktoś może z szanownych kolegów grafików, dtpowców lub prepresowców przeprowadzał lub miał u siebie przeprowadzany audyt działu graficznego i może wie jak go należy przeprowadzić.
Niestety dostałem takie zadanie a pracując jako grafik nie mam wiedzy z zakresu przeprowadzania audytów
A drugie pytanko mam następujące: szukam możliwości przyspieszenia pracy w dziale graficznym.
Dział składa się 5-9 osób, przygotowuje pliki do akceptacji oraz pliki produkcyjne. Na makietach produktów umieszczana jest grafika która jest wysyłana do akceptacji i następnie z tej makiety tworzone są pliki produkcyjne. Zleceń jest ok. 15000 rocznie
Poszukuję rozwiązania które mi pozwoli mi na optymalizację (automatyzację) tej pracy i będzie można je wrzucić do workflow między web approval a ripem, fajnie by było jakby można było jeszcze użyć jdf lub jt.
Jeżeli napisałem trochę nie na temat tego działu proszę o info gdzie mam go przenieść