Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Głupiejące WiFi, wentylator, system w MacBook Pro 2010 po założeniu obudowy


Najlepsza odpowiedź California13 , 26 stycznia 2017 - 18:31

Problem został rozwiązany. 

Przyczyną tego wszystkiego było brak tasiemki izolacyjnej na wtyku do jednej z tasiemek, sam ją ściągnąłem i nie założyłem ponieważ myślałem, że jest to zwykła plomba. 

Dziękuję za sprawną pomoc, pozdrawiam!

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 California13

California13
  • 4 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 18:02

Witam,

 

po rozebraniu i wyczyszczeniu MacBooka Pro 2010 (A1278), komputer działa poprawnie pod warunkiem, że metalowa, dolna część obudowy nie jest założona.

 

Założenie jej powoduje:

-nie działa WiFi - w ogóle nie wykrywa karty;

-wiatrak chodzi na maksymalnych obrotach;

-wyłączenie komputera przez system powoduje jego ponowne uruchomienie;

-czasem komputer tak bardzo zwalnia, że nie da się na nim nic zrobić;

-czasem nie działa WiFi, wiatrak chodzi dobrze, a czasem na odwrót.

 

Po wyłączeniu i odkręceniu obudowy komputer działa poprawnie, wszystko tak jak powinno być.

 

Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem albo może się domyślać w czym może tkwić problem? 



#2 DanielF

DanielF
  • 5 723 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 15 stycznia 2017 - 18:13

Komputer działa w trybie awaryjnym - możliwe ze uszkodziłeś jakieś tasiemki lub nie wpiąłes jakiegoś czujnika
Fallout ...war, war never changes...

#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 stycznia 2017 - 18:21

Takie zachowanie jest przy uszkodzeniu taśmy lub gniazda od wi-fi/kamery. Schodzi na nią jedna z linii danych. A1278 nie ma wpinanych czujników mogących powodować taką awarię.
California13 Dokładnie obejrzyj płytę, sprawdź złącza od gładzika i wi-fi. Jak wszystko będzie ok - wypnij tasiemkę kamery/wi-fi i sprawdź czy bez niej prawidłowo pracuje macbook.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 California13

California13
  • 4 postów

Napisano 16 stycznia 2017 - 17:03

Dziękuję bardzo za podpowiedź, jak tylko sprawdzę te możliwości to dam znać co pomogło



#5 California13

California13
  • 4 postów

Napisano 17 stycznia 2017 - 13:09

Witam,

komputer był w zwykłym serwisie i tam stwierdzili awarię mostka MCP oraz brak części na rynku do wymiany - brak możliwości naprawy. 

Czy to rzeczywiście może być powód awarii i nie da się tego naprawić? Czy jednak serwisy specjalizujące się w produktach Apple będą w stanie coś poradzić?



#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2017 - 13:40

Bzdura - równie dobrze mogli kazać wymienić procesor.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 California13

California13
  • 4 postów

Napisano 26 stycznia 2017 - 18:31   Najlepsza odpowiedź

Problem został rozwiązany. 

Przyczyną tego wszystkiego było brak tasiemki izolacyjnej na wtyku do jednej z tasiemek, sam ją ściągnąłem i nie założyłem ponieważ myślałem, że jest to zwykła plomba. 

Dziękuję za sprawną pomoc, pozdrawiam!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych