Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Unibody 2010 lagi/nie chce wejsc do recovery - po instalacji Onedrive


Najlepsza odpowiedź macsupport , 23 czerwca 2016 - 20:23

Ja bym proponował sprawdzić SMART w jakimś programie do tego, bo jeśli sprawdzałeś w Narzędziu Dyskowym to z tego niczego się nie dowiesz. 

Jeśli okaże się, że dysk jest sprawny, to trzeba pobrać system z AppStore, zrobić z niego bootowalny pendrive, uruchomić z niego komputer, sformatować dysk i zainstalować system. 

Jeśli program do odczytywania SMART wyświetli jakieś błędy to wymienić dysk na sprawny i dalej to samo z instalacją systemu.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 iMatteo

iMatteo
  • 105 postów
  • SkądPuławy

Napisano 23 czerwca 2016 - 19:52

Czesc, mam problem z moim Maczkiem, otóż zainstalowałem sobie z MAS apkę Onedrive i wlaczylem synchronizację, podczas której system kilka razy tak się zawieszał, że kilkakrotnie wyświetlał piłeczkę i nic nie reagowało na kliknięcia, no więc ja wyłaczalem go raz po raz za pomocą power buttona. W koncu się wkurzyłem i usunąłem OneDrive'a, usunałem folder usługi ale problem pozostał, choć trochę inaczej się ujawiał. Otóż komputer normalnie się bootuje, ale po jakimś czasie staje (na 10-20sek, piłka, po czym wraca na minutę do normalnej pracy i tak w kółko). Miałem podobny problem z tym na innym Maku (zawieszanie kompa przy korzystaniu z cholernego Onedrive), ale zazwyczaj po usunięciu, ew formacie problem ustawał. To zwieszanie jest cholernie uciążliwe i nie idzie nic z tym zrobić. Narzędzie dyskowe pokazuje, że dysk jest OK. S.m.a.r.t także. Wyłączyłem więc kompa i bootuję przez recovery, a tu zatrzymuje się postęp na końcu paska i stoi tak od 3h, resetowałem go i raz za razem zatrzymuje się w tym samym miejscu. Co poradzicie?
MB unibody 2010, 160gb hitachi 7200o/min, 2x2gb 1066mhz

Aktualny sprzęt: MacBook (Mid 2010) | iPhone 4S | iPad 3gen

Historia: iBook G3 800MHz; iPod nano 2gen; iPhone: 3G, 3GS, 4; iPad: 1gen


#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 czerwca 2016 - 20:23   Najlepsza odpowiedź

Ja bym proponował sprawdzić SMART w jakimś programie do tego, bo jeśli sprawdzałeś w Narzędziu Dyskowym to z tego niczego się nie dowiesz. 

Jeśli okaże się, że dysk jest sprawny, to trzeba pobrać system z AppStore, zrobić z niego bootowalny pendrive, uruchomić z niego komputer, sformatować dysk i zainstalować system. 

Jeśli program do odczytywania SMART wyświetli jakieś błędy to wymienić dysk na sprawny i dalej to samo z instalacją systemu.


  • iMatteo lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 iMatteo

iMatteo
  • 105 postów
  • SkądPuławy

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:52

To jednak dysk :/ po włożeniu innego laptop śmiga jak ta lala. Dzieki wielkie za pomoc!

Użytkownik iMatteo edytował ten post 24 czerwca 2016 - 10:53

Aktualny sprzęt: MacBook (Mid 2010) | iPhone 4S | iPad 3gen

Historia: iBook G3 800MHz; iPod nano 2gen; iPhone: 3G, 3GS, 4; iPad: 1gen





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych