MacBook Unibody 2010 lagi/nie chce wejsc do recovery - po instalacji Onedrive
Najlepsza odpowiedź macsupport , 23 czerwca 2016 - 20:23
Ja bym proponował sprawdzić SMART w jakimś programie do tego, bo jeśli sprawdzałeś w Narzędziu Dyskowym to z tego niczego się nie dowiesz.
Jeśli okaże się, że dysk jest sprawny, to trzeba pobrać system z AppStore, zrobić z niego bootowalny pendrive, uruchomić z niego komputer, sformatować dysk i zainstalować system.
Jeśli program do odczytywania SMART wyświetli jakieś błędy to wymienić dysk na sprawny i dalej to samo z instalacją systemu.
Przejdź do postu#1
Napisano 23 czerwca 2016 - 19:52
MB unibody 2010, 160gb hitachi 7200o/min, 2x2gb 1066mhz
Aktualny sprzęt: MacBook (Mid 2010) | iPhone 4S | iPad 3gen
Historia: iBook G3 800MHz; iPod nano 2gen; iPhone: 3G, 3GS, 4; iPad: 1gen
#2
Napisano 23 czerwca 2016 - 20:23 Najlepsza odpowiedź
Ja bym proponował sprawdzić SMART w jakimś programie do tego, bo jeśli sprawdzałeś w Narzędziu Dyskowym to z tego niczego się nie dowiesz.
Jeśli okaże się, że dysk jest sprawny, to trzeba pobrać system z AppStore, zrobić z niego bootowalny pendrive, uruchomić z niego komputer, sformatować dysk i zainstalować system.
Jeśli program do odczytywania SMART wyświetli jakieś błędy to wymienić dysk na sprawny i dalej to samo z instalacją systemu.
- iMatteo lubi to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 24 czerwca 2016 - 10:52
Użytkownik iMatteo edytował ten post 24 czerwca 2016 - 10:53
Aktualny sprzęt: MacBook (Mid 2010) | iPhone 4S | iPad 3gen
Historia: iBook G3 800MHz; iPod nano 2gen; iPhone: 3G, 3GS, 4; iPad: 1gen
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych