Zapewne powinnam na to dać 4 osobne tematy, ale sprawy są względnie przybliżone. Jeżeli jednak powinnam to rozdzielić na 4 tematy, to proszę o podpowiedź iż mam tak zrobić i zaraz to zmienię.
1. Czy Apple Care (Macbook Pro 13' Retina, early 2015) zabrane na fakturę wciąż obejmuje okres 3 lat po dokonaniu zakupu czy w przypadku zakupu na fakturę okres ten jest obniżony? Pytam, ponieważ często gwarancja na sprzęt (2-lata) jest skrócona do 1 roku w przypadku zakupu na fakturę.
2. Po przeczytaniu tego wątku: http://www.macrumors...ies-80-percent/ wynoszę, iż bateria również jest objęta gwarancją (w przypadku nie przekroczenia 1000 cykli i pojemności < 80%) w przypadku Macbooka Pro 13' Retina.
3. Jaki jest bardziej realny czas wykonania usługi wymiany powłoki antyrefleksyjnej (w infolinii Cortland dostałam standardową informację 5-7 dni, jednak słyszałam, że niektóre serwisy robią to na miejscu - ma ktoś informację jaki serwis tak robi)?
4. Infolinia Cortlandu poinformowała mnie, że w celu wymiany ładowarki A1300 muszę przynieść dowód zakupu urządzenia, z którym dołączona była ta ładowarka. Oczywiście już tego dowodu nie mam, gwarancja dawno mu minęła (iPhone 4s). Czy to nie jest szalone, że by wymienić ładowarkę z darmowego programu wymiany muszę przynosić dowód zakupu, kiedy nawet do wymiany iPhone'a na gwarancji nigdy tego robić nie musiałam?
Muszę przyznać, że tak jak wcześniej zawsze ta firma spełniała 200% normy i byłam z niej bardzo zadowolona, dzisiejszy kontakt mnie bardzo rozczarował - 3 przekierowania rozmowy, końcowo rozmawiała ze mną Pani, której nie zależało na zdobyciu informacji. Pominę jej początkowe błędne stwierdzenie, iż bateria nie jest objęta żadną gwarancją na liczbę cykli ~ zużycie. Dopiero gdy odwołałam się, że czytałam iż jednak jest objęta, postanowiła dopytać osobę trzecią. Idę o zakład, że paragon/faktura z punktu 4 jest niepotrzebna a Pani po prostu dała mi standardową formułkę w ogóle nie zagłębiając się w temat. W punkt 3 mimo, iż ta informacja była dla mnie ważna i prosiłam o szczegółową informację, Pani nie chciało się zadzwonić i zapytać serwis. W związku z tym, tak naprawdę na żadne pytanie nie otrzymałam poprawnej odpowiedzi.
Gdyby czytał to ktoś z Cortlandu: wciąż najbardziej preferuję Państwa firmę, poprzednie doświadczenia były bardzo pozytywne. Mam nadzieję, że w przyszłości doświadczenia wciąż będą tak pozytywne jak wcześniej, a dzisiejsza rozmowa sprzed godziny była z jakimś praktykantem i nie będzie normą obsługi.