Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac Mini A1347 problem


Najlepsza odpowiedź Gembor , 18 stycznia 2016 - 18:11

SSD

 

dzięki za info, zobaczę co z tego wyjdzie....

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gembor

Gembor
  • 161 postów
  • SkądBędzin

Napisano 18 stycznia 2016 - 17:51

Witam,

 

Panowie co może być przyczyną takiego ekranu po uruchomieniu maca mini, czy to jest brak systemu? da się go uratować? Załączony plik  macmini.jpg   13,94 KB   1 Ilość pobrań

 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 stycznia 2016 - 17:59

To oznacza, że komputer nie widzi systemu z którego mógłby wystartować. Jeśli wcześniej działał normalnie to prawdopodobnie uszkodzeniu uległ dysk twardy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Gembor

Gembor
  • 161 postów
  • SkądBędzin

Napisano 18 stycznia 2016 - 18:00

To oznacza, że komputer nie widzi systemu z którego mógłby wystartować. Jeśli wcześniej działał normalnie to prawdopodobnie uszkodzeniu uległ dysk twardy.

Czyli wykluczone aby system padł i mozna by wgrac ponownie?



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 stycznia 2016 - 18:03

Jest też taka możliwość, ale wtedy zazwyczaj zawiesza się na jabłku, albo wyświetla znak zakazu. Może być też odpięta taśma od dysku ale to bardzo mało prawdopodobne. A to Twój Mac Mini, normalnie go używałeś i tak nagle się stało?


Użytkownik macsupport edytował ten post 18 stycznia 2016 - 18:04

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Gembor

Gembor
  • 161 postów
  • SkądBędzin

Napisano 18 stycznia 2016 - 18:06

Jest też taka możliwość, ale wtedy zazwyczaj zawiesza się na jabłku, albo wyświetla znak zakazu. Może być też odpięta taśma od dysku ale to bardzo mało prawdopodobne. A to Twój Mac Mini, normalnie go używałeś i tak nagle się stało?

Mam mozliwosc zakupienia tego mini i stad moje pytanie, bo system na plytach mam wiec zastanawiam sie czy nie skusic sie o zakup, jesli padl dysk to jakis proponujecie do zakupu?



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 stycznia 2016 - 18:10

SSD


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Gembor

Gembor
  • 161 postów
  • SkądBędzin

Napisano 18 stycznia 2016 - 18:11   Najlepsza odpowiedź

SSD

 

dzięki za info, zobaczę co z tego wyjdzie....



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 stycznia 2016 - 18:14

Jeśli nie znasz historii tego komputera to trzeba zobaczyć czy w nim w ogóle jest dysk. Może ktoś wymontował do sprzedania, może razem z taśmą. A może coś więcej jest zepsute. Jeśli jest tanio to można zaryzykować.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych