Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości skonfigurowania Gmail w natywnej aplikacji


Najlepsza odpowiedź xxadas , 13 kwietnia 2015 - 20:08

Problem rozwiązany. Okazało się, że było coś źle z preinstalowanym Yosemite. System dodatkowo był ociężały, nie mogłem skonfigurować magic mouse itp. Po przeinstalowaniu systemu wszystkie problemy ustąpiły. Zaznaczę, że przedtem aktualizowałem system zaraz po wyjęciu z pudełka. Najpierw przez AppStore, a potem dwukrotnie przez ściągnięcie update ze strony Apple. Dopiero reinstalacja pomogła. 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 xxadas

xxadas
  • 4 postów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 11:03

Cześć,

 

Kupiłem nowego MacBooka i zabrałem się za przenoszenie danych ze starego. Celowo, aby nie przenosić "śmieci" dane przenoszę ręcznie. W tym również konfiguruję od nowa wszystkie konta itp.

Mam problem z dodaniem konta Google. Podczas gdy w starym komputerze (Yosemite po wszystkich aktualizacjach) bez problemu mogę dodać konto Google, na starym operacja ta kończy się niepowodzeniem (zrzut ekranu, taki komunikat bez przerwy).

Próbowałem różnych sieci bezprzewodowych - bez rezultatu

Inne konta dodają się bez problemu

Ręcznie dodane konto nie działa.

 

Spotkał się ktoś z Was z posobnym problemem?

Załączone pliki



#2 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 12 kwietnia 2015 - 11:44

http://myapple.pl/fo...il-30-i-iphone/


Nie ma czegoś takiego jak iPhone 2g

#3 xxadas

xxadas
  • 4 postów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 18:35

Dziękuję, ale znalazłem już wcześniej ten tutorial. Problem w tym, że u mnie nie da się przejść nawet kroku dodania konta. 



#4 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 12 kwietnia 2015 - 18:40

Masz jakieś programy typu adblock, dodane regułki do hosts?

Spróbuj testowo założyć konto nowego użytkownika i na nim dodać konto gmail - jeśli tutaj się powiedzie to znaczy, że na twoim koncie użytkownika coś jest nie tak.


Nie ma czegoś takiego jak iPhone 2g

#5 xxadas

xxadas
  • 4 postów

Napisano 13 kwietnia 2015 - 20:08   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany. Okazało się, że było coś źle z preinstalowanym Yosemite. System dodatkowo był ociężały, nie mogłem skonfigurować magic mouse itp. Po przeinstalowaniu systemu wszystkie problemy ustąpiły. Zaznaczę, że przedtem aktualizowałem system zaraz po wyjęciu z pudełka. Najpierw przez AppStore, a potem dwukrotnie przez ściągnięcie update ze strony Apple. Dopiero reinstalacja pomogła. 



#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 kwietnia 2015 - 15:50

http://myapple.pl/fo...o-korzystać/


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych