Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

macbook a1342 matryca czarna


Najlepsza odpowiedź tumpio , 28 marca 2015 - 12:12

Znowu problem - rocznik. Dokumentacja jest dostępna w sieci do obu modeli, tak więc nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 manial

manial
  • 9 postów

Napisano 28 marca 2015 - 11:57

Witam mam macbooka a1342 po wlaczeniu matryca mrugnie ale dalej jest czarna, slychac dzwiek wlaczania, podstawilem drugi ram dalej to samo, co moze byc przyczyna tasma wyglada na cala.



#2 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 28 marca 2015 - 12:00

Może podaj wiecej informacji. Czy Macbook nagle przestał działać, czy go kupiłeś w takim stanie, czy jest po upadku, zalaniu itp.?


Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl


#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 marca 2015 - 12:02

Led driver do wymiany/naprawy. (jeśli mignie ci podświetlenie to raczej naprawa) - czytaj naprawa płyty głównej .


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 manial

manial
  • 9 postów

Napisano 28 marca 2015 - 12:03

mozesz mi wyjasnic gdzie jest ten led driver ? lapek niezanana przeszlosc ale mozliwe ze po upadku, ale podaj foto tego led drivera

 

 

wyjscie na zewnetrzny ekran dziala normalnie


Użytkownik manial edytował ten post 28 marca 2015 - 12:06


#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 marca 2015 - 12:06

Jest to integralna sekcja płyty głównej. Co do foto nie podałeś rocznika - a Apple jak to Apple - co rok to prorok ;) ....


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#6 manial

manial
  • 9 postów

Napisano 28 marca 2015 - 12:08

no ok, tam wyzej dopisalem ze na zewnetrzny wyrzuca, to ze jest to przylutowane nie stanowi problemu, mam doswiadczenie i sprzet :) tylko malo wiedzy o macbooku wiec prosze o jakis schemat ewentualnie zdjecie i parametry



#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 marca 2015 - 12:12   Najlepsza odpowiedź

Znowu problem - rocznik. Dokumentacja jest dostępna w sieci do obu modeli, tak więc nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 manial

manial
  • 9 postów

Napisano 28 marca 2015 - 12:42

dzięki bardzo :)


teraz nastepujacy problem, zrobilem zabezpieczenie i dziala ale swieci tylko na bialo



#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 marca 2015 - 13:00

Masz doświadczenie i sprzęt, masz schemat to do czego my jesteśmy potrzebni?


  • tumpio lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych