Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Prawidłowy system plików na na dysku.


Najlepsza odpowiedź macsupport , 03 marca 2015 - 11:11

Kolego tak ma być. Nic z tym nie rób.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Auslander

Auslander
  • 128 postów

Napisano 02 marca 2015 - 13:14

Podczas instalacji na czysto zauważyłem przy rozruchu pendrive w pozycji "informacje o systemie/ SATA SATA EKSPRES/Woluminy: EFI 209 MB ; system plików MS-DOS FAT32 , druga partycja jest już prawidłowa : HFS+ ??? Stąd pytanie: co tam robi DOS? Pozostałość po Windowsie? Pytam, bo dla laika to dziwne. Jeżeli to nieprawidłowość to jak to naprawić? Nadmienia, ze systemu jeszcze nie ma, tylko formatowałem pod instalacje.

Może ktoś na chwilkę rzucić okiem jak jest u niego w laptopie? To trwa chwilkę, może to rozwiać moje wątpliwości już na wstępie. Dziękuję

Użytkownik tumpio edytował ten post 02 marca 2015 - 17:42


#2 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 03 marca 2015 - 01:27

Jaki znowu DOS, gdzie to wyczytałeś?


Nie ma czegoś takiego jak iPhone 2g

#3 Auslander

Auslander
  • 128 postów

Napisano 03 marca 2015 - 03:32

Przeciez napisalem: partycja EFI wídnieje u mnie jako DOS owa w informacji systemu w narzedziach instalatora. Domyslam sie, ze to blad, ale jak to sie stalo i jak to naprawic? pisane z komorki i przepraszam za bledy

#4 Auslander

Auslander
  • 128 postów

Napisano 03 marca 2015 - 07:46

Na to wyglada, że muszę jechać do sklepu zajrzeć do jakiegoś MacBooka i sprawdzić jakie tam ma partycje w tym opisaną EFI, bo nikt tu zaglądających do tego wątku nie ma dostępu pewnie do laptopa, np cóż ... Szkoda
Załączam fotkę z instalacji, gdzie widać partycję EFI jako MS-DOS Fat32.
P.s nie mogę edytować postów, bo piszę z prostego telefonu za 100 zł, więc wybaczcie.
Ja uważam sprawę za poważną i zastanawiam się co dalej robić?
Oto fotka

#5 Ania.S

Ania.S
  • 219 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 marca 2015 - 08:35

Ja na rMBP mam tak:

 

screen-shot-2015-03-03-at-08-31-40.jpg



#6 Auslander

Auslander
  • 128 postów

Napisano 03 marca 2015 - 09:28

Dziękuje serdecznie, bardzo dziękuje. Czyli ja osobiście to już nie wiem, jak to działa i jak to się stało. Faktem jest, ze bawiłem się windowsem, ale jak to się stało, jak to teraz działa i jak to odwrocić to już opadają mi ręce.
Jeszcze raz dziękuje za odrobine wysiłku koleżance. Miłego dnia

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 marca 2015 - 11:11   Najlepsza odpowiedź

Kolego tak ma być. Nic z tym nie rób.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 Auslander

Auslander
  • 128 postów

Napisano 03 marca 2015 - 11:18

Kolego tak ma być. Nic z tym nie rób.

Skoro fachowiec tak twierdzi ... to ja nie będę stawiał opór. Temat uznaje zamknięty.
Trzeba szukać innych przyczyn dolegliwości mojej "Erki"
Dziękuje za zainteresowanie.

#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 marca 2015 - 11:21

A jakie masz w nim dolegliwości? Co się dzieje?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 Auslander

Auslander
  • 128 postów

Napisano 03 marca 2015 - 14:06

A jakie masz w nim dolegliwości? Co się dzieje?

 

Oj wiele było z Nim zabawy, ale mam nadzieję, że sobie naprawiłem. Wszędzie gdzie byłem to nie prawidłowa praca Safari i innych przeglądarek , zamrażanie się okienek , lecące WIFI , animacja do …. bani, skacze przy przewijaniu i takie tam bzdury, które doprowadzały mnie do szału. Zrobiłem to po swojemu i … na razie działa bez zarzutu. Na razie.

 

http://myapple.pl/fo...e/?p=1960842

 

Mam nadzieje, że nie oskarżycie mnie za herezje :-)

 

Ogólnie temat do zamknięcia - proszę.


Użytkownik Auslander edytował ten post 03 marca 2015 - 14:06


#11 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 03 marca 2015 - 14:17

Proszę bardzo
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych