Wyniki wyszukiwania dla frazy "Anomaly"

11 Bit Studios wpadło kiedyś na świetny pomysł odwrócenia klasycznej gry tower defense. Realizacja była bardzo udana. Grę Anomaly Warzone: Earth doceniło nawet Apple. Jej twórcy zostali uhonorowani Apple Design Awards. Początkowo dostępna była jedynie dla Maka, kilka miesięcy później wyszła w wersji dla iOS. Ze względu na spore wymagania wersji dla OS X, które ledwo co spełnia mój stary MacBook Pro zdecydowanie wolałem grać w Anomaly Warzone: Earth na iPadzie. Nie inaczej jest tym razem. Anomaly 2 dla Mac wyszło jakiś czas temu. Jej recenzję znajdziecie TUTAJ. Kilka dni temu gra pojawiła się w App Store w wersji dla iPhone'a i iPada. Tak, jak wersja dla Mac, tak i ta dla iOS zawiera sporo nowości. Przede wszystkim jednostki mogą teraz zmieniać kształty, a co za tym idzie swoje właściwości bojowe. Stworzony przez nas oddział jest wiec zdecydowanie bardziej elastyczny. Może dostosowywać się do aktualnych warunków. Podczas gry morfować jednostki trzeba będzie niekiedy niemal tak szybko jak ustawiać pola doładowań energii jednostek, czy wabiki skupiające na sobie ogień wroga. Na swej drodze napotkamy bowiem wieże, które także zmieniają kształty i aktywują się pod wpływem zbyt dużej siły ognia. Do dyspozycji mamy też nowe dodatki, obok wabików i doładowań energii pojawiło się pole wyłączające wieże na pewien czas czy możliwość wyboru celów (standardowo cele wybierane są przez pojazdy automatycznie). Anomaly 2 dalej jest oczywiście grą, łączącą w sobie elementy RTS-a, wspomnianego już odwróconego Tower Defense. Tak jak w Anomaly Warzone: Earth, Anomaly Korea, tak i tutaj często przełączać się będziemy pomiędzy właściwym widokiem z lotu ptaka i planem taktycznym, na którym wyznaczać będziemy trasę przejazdu naszego oddziału. W niektórych misiach, np. obrony superkomputera w Nowym Jorku operować będziemy na zmianę w jednym i drugim widoku. Gra w wersji dla iOS różni się nieznacznie od wersji dla OS X w podobny sposób jak Anomaly Warzone: Earth. W wersji dla OS X sterujemy dodatkowo dowódcą oddziału, którego zadaniem jest m.in. zbieranie zrzucanych z samolotów paczek ze wspomnianymi dodatkami czy zbieranie Carusarum (czyli specjalnych kryształów, za które możemy rozbudować lub kupić nowe jednostki). W wersji dla iOS Carusarum zbiera się samo, a rozszerzenia po prostu pojawiają się po zniszczeniu niektórych wież - aby je zebrać wystarczy stuknąć w nie palcem. Gra ma świetną grafikę (działa płynnie na iPadzie 3 na którym ją testowałem) i bardzo dobrą ścieżkę dźwiękową. W grze słyszymy co jakiś czas komentarze załóg poszczególnych pojazdów, nawiązujące do popularnych dzieł literackich i filmowych ("I love smell of napalm in the morning" z Czasu Apokalipsy czy "Carusarum my preciouss" jawne nawiązanie do Władcy Pierścieni). Wrażenie robią nam mnie także przedstawione w grze ruiny dobrze znanych budynków czy pomników, charakterystycznych dla pewnych lokalizacji, jak na przykład Statua Wolności, zniszczony most Brooklyn Bridge i Chrysler Building w Nowym Jorku. Jeśli podobały się wam Anomaly Warzone: Earth i Anomaly Korea to Anomaly 2 na pewno Was nie zawiedzie. Anomaly 2 dla iPhone'a i iPada dostępne jest w App Store w cenie 4,49 €. Pobierz z App Store

Warszawskie 11 Bit Studios znane jest przede wszystkim z serii świetnych gier z serii Anomaly, w których ludzkość musi zmierzyć się z najazdem obcych. Anomaly Warzone Earth, Anomaly Korea, Anomaly 2 to pozycje, w której odwrócono popularny typu gier "Tower deffense", tworząc właściwie nowy typ rozgrywki nazwany po prostu "Tower offense". Bojowe wieże stawiali najeźdźcy, a gracz musiał przedrzeć się przez linię obrony cały czas modyfikując trasę przemarszu swoich wojsk. Przyznam, że czekałem kiedy 11Bit Studios odwróci role, no i doczekałem się. Kilka dni temu do App Store trafiła gra dla iPhone'a i iPada o nazwie Anomaly Defenders. W Anomaly Defenders wcielamy się tym razem w rolę obcych, którzy już opuścili ziemię i teraz muszą bronić swojej kosmicznej domeny. Ludzie nacierają na nas tymi samymi jednostkami, którymi walczyliśmy w poprzednich grach. Naszym zadaniem jest odpowiednie stawianie wież na trasie ich przemarszu. Tak jak w poprzednich tytułach siły ziemskie poruszają się po drogach (ulicach), mogą też modyfikować trasę swojego przejazdu. Wieże bojowe różnego typu (początkowo mamy tylko jeden ich rodzaj) możemy stawiać w oznaczonych miejscach. Niektóre z nich, ze względu na swoje gabaryty zajmują kila takich miejsc. Postawienie każdej z takich budowli wymaga użycia carusarum - surowca dobrze znanego fanom serii. Zwykle rozpoczynając rozgrywkę na danej planszy znajdziemy od jednego do kilku złóż tego minerału, które możemy eksplorować (warto jednak pamiętać, że postawienie tam tzw. żniwiarki pochłonie 200 jego jednostek). Pewną ilość carusarum otrzymujemy też za zniszczenie każdej ziemskiej jednostki. Warto pamiętać że zarówno złoża, jak i nasze zasoby nie są niewyczerpane, dlatego należy też rozważnie wybierać miejsce postawienia wież, tak by cały czas niszczyły wrogie jednostki, a nie stały bezużyteczne. Nasze wieże wyposażone są w pole siłowe, które słabnie w skutek ostrzału. Same też posiadają pewną ograniczoną wytrzymałość na ataki. Trzeba więc je co jakiś czas naprawiać. Środkiem płatniczym w tym wypadu jest energia, ją także pozyskujemy ze zniszczonych jednostek wroga (po zniszczeniu danego pojazdu musimy stuknąć w skupisko pozostawionej przez niego energii). Same wieże możemy także rozbudowywać. Po przejściu każdego etapu możemy zainwestować w nowe technologie, zarówno w nowe wieże, broń, dodatkowe funkcje czy zwiększenie szybkości naprawy. 11 Bit Studio przyzwyczaiło też graczy do świetnej oprawy graficznej serii Anomaly. Nie inaczej jest tym razem. Gra ma naprawdę bardzo ładną grafikę z efektami 3D. Każda z plansz jest dopracowana w szczegółach. Jest czym nacieszyć oko. Nie mogę się też przyczepić do ścieżki dźwiękowej. Właściwie to niemal nie mam się do czego przyczepić. Niemal, bo jest jeden mały szczegół. Napisy wprowadzające do poszczególnych rozgrywek czy wyjaśniające możliwość wykorzystania tej czy innej broni lub informujące o jednostkach wroga. Na iPhone trudno jest je odczytać - są po prostu za małe. Tak czy inaczej mogę tę grę polecić każdemu, nie tylko fanom serii Anomaly czy tym z Was, którzy lubią gry typu "Tower Defense". Anomaly Defenders dla iPhone'a i iPada w App Store w cenie 4,49 €: Pobierz z App StoreObserwuj @mackozer

Są takie gry, które z jednej strony chciałbym opisać zaraz po premierze, z drugiej są na tyle trudne, że nie da się ich przejść w dwie godziny. Dodać do tego różnego rodzaju zewnętrzne czynniki - czytaj prawdziwe życie w offline - a z chęci zostaje niewiele. Lepiej jednak późno niż wcale i tak w niecałe dwa miesiące po premierze chciałbym podzielić się z Wami moim wrażeniami z gry Anomaly 2 dla Mac, wydanej przez pewnie dobrze znane wam 11 Bit Studios. Anomaly 2 to oczywiście sequel dobrze znanej i nagrodzonej przez Apple tytułem Apple Design Award gry Anomaly Warzone Earth dla Mac. Tak jak w tamtej grze, tak i tutaj zostajemy dowódcą formacji jednostek bojowych sił ziemian, które muszą dotrzeć do celu pokonując obszary pełne ogromnych i śmiercionośnych wież obcych. Różnica jest jednak taka, że ziemianie niestety przegrali i sami stali się anomalią na opanowanej przez obce maszyny planecie. Grupa, którą dowodzimy, część konwoju o nazwie Yukon, może składać się z sześciu jednostek. Możemy także zmieniać ich kolejność w konwoju (np. odsyłając uszkodzoną jednostkę na tyły, tak by nie przyjmowała ostrzału z wież do których zbliżać się będzie nasza formacja). Anomaly 2 wprowadza zupełnie nowe typy jednostek mogących zmieniać kształty i właściwości. Dzięki tej zdolności możemy dostosować je do aktualnych warunków bojowych. Proces zmiany kształtu nazywa się z angielskiego morfingiem i jest to jeden z ważniejszych elementów strategii, obok właściwego wyboru trasy przejazdu. Tak, jak w Anomaly Warzone Earth dla Mac, tak i w Anomaly 2 jedyna jednostka, którą możemy w pełni sterować to my - dowódca. Naszym zadaniem jest m.in. zbieranie różnego rodzaju paczek z częściami zamiennymi służącymi do naprawy naszych jednostek, czy specjalnych wabików, pozwalających na odciągniecie ognia zwłaszcza najbardziej śmiercionośnych wież zwanych Behemotami. Jeśli chodzi o samą akcję, to w każdej misji dzieje się naprawdę dużo. Nowe wieże obcych wyrastają jak grzyby po deszczu. Łapałem się czasem na tym, że dosłownie nie wiedziałem w co włożyć ręce, kiedy na drodze mojego konwoju wyrosło pięć wież w tym jeden Behemot, a ja musiałem biegać dowódcą i zebrać paczki naprawcze, umieścić wabik w odpowiednim miejscu i wrócić na drogę by aktywować strefę naprawczą dla moich jednostek, które wcześniej musiałem jeszcze... no właśnie "zmorfować". Jedyną rzeczą, która czasami zniechęcała mnie do dalszej zabawy, była wydajność mojego starego MacBooka Pro z czerwca 2009 roku. Choć w normalnej pracy, po niedawnej wymianie dysku na SSD komputer ten świetnie się jeszcze sprawdza, to jednak z Anomaly 2 wyraźnie ledwo dawał sobie radę, co skutkowało mało płynną grafiką i wyraźnymi opóźnieniami czasu reakcji w trakcie zażartej walki, co niestety miało często krytyczne znaczenie na pomyślności całej misji. Anomaly 2 to porządny sequell gry, która bez dwóch zdań była pewną rewolucją (co doceniło samo Apple). Jeśli spodobała się wam Anomaly Warzone Earth, a graliście także w Anomaly Korea na iPadzie, to na pewno Anomaly 2 będzie się Wam podobać. Gra oferuje też tryb wieloosobowy, w którym jeden z graczy steruje jednostkami, a drugi wieżami. Przyznaję jednak, że nie miałem przez ostatnie dwa miesięcy okazji by to przetestować. Osobiście mam nadzieję, że Anomaly 2 prędzej czy później pojawi się na iPadzie, tak jak to było z Anomaly Warzone Earth. Anomaly 2 dostępne jest zarówno na Steamie, jak i w Mac App Store. W tym drugim sklepie gra kosztuje 13,99 €. Anomaly 2 w Mac App Store

Anomaly: Warzone Earth to gra stworzona przez polski zespół 11 Bit Studios. Wydana na komputery stacjonarne produkcja została dobrze przyjęta przez recenzentów na całym świecie. Nic w tym dziwnego, bowiem rozgrywka opiera się na ciekawym pomyśle, a całość została świetnie zrealizowana. Jakiś czas temu gra pojawiła się również w App Store.

Od wczoraj w serwisie Steam dostępna jest już kolejna gra warszawskiego 11 bit studios - Anomaly 2.

Kilka miesięcy po premierze wersji dla Mac, PC i Linuksa, w App Store dostępna jest już najnowsza produkcja polskiego 11 Bit Studios, gra Anomaly 2 w wersji dla iPhone'a i iPada.

11 Bit Studios, twórcy głośnej i wyróżnionej przez Apple serii Anomaly, zapowiedzieli kolejną część swojego największego hitu. Anomaly 2 pojawić ma się w sprzedaży już wiosną tego roku.

11 Bit Studios ogłosiło datę oficjalnej premiery Anomaly 2. Dostępna w wersjach dla Maka, Windowsa i Linuksa najnowsza gra tego studia pojawi się w sprzedaży za trochę ponad dwa tygodnie - 15 maja.

Anomaly: Warzone Earth to jedna z najbardziej znanych polskich produkcji dostępnych na Maka i urządzenia z systemem iOS. Pozycja ta zdobyła wiele branżowych nagród, w tym jedną w prestiżowym konkursie Apple Design Awards. Już wkrótce na wirtualnych półkach App Store i Mac App Store pojawi się sequel Warzone Earth - Anomaly Korea.

Anomaly Warzone Earth, gra która swojego czasu, w wersji na OS X zdobyła jedną z nagród przyznawanych corocznie przez Apple, wkrótce pojawi się również w wersji na iOS. Gra pojawi się w App Store w ciągu maksymalnie 2 tygodni.

Anomaly Warzone Earth to jedna z najlepszych polskich gier w App Store, wyróżniona swojego czasu przez Apple. Jej twórcy, 11 Bit Studios, zapowiedzieli już kontynuację - Anomaly Korea, która również trafi na urządzenia z iOS oraz OS X.

Anomaly: Warzone Earth to praktycznie gra typu "tower defense", jednak w przypadku tytułu od 11 Bit Studios wcielamy się w atakujące jednostki, zaś w tradycyjnej rozgrywce tego typu gracz musi wybudować wystarczające silne fortyfikacje, aby odeprzeć siły wroga. Polska produkcja zajęła drugie miejsce w plebiscycie na najlepszą grę roku 2011 dostępną w Mac App Store.

Tower defense to jeden z gatunków, który doskonale przyjął się na urządzeniach mobilnych. Rozgrywka skupia się na budowaniu kolejnych wież i przeszkód, które miały uniemożliwić przedostanie się przeciwnikom z jednego końca planszy na drugi. Banalne zasady sprawiają, że gry tego typu przyciągają na długie godziny. Mnogość tytułów sprawiła, że trudno w tej chwili wymyślić coś nowego, by przyciągnąć kolejnych graczy. Ekipa z polskiego 11 Bit Studios postanowiła odmienić wizerunek gatunku, stwarzając tytuł, który pozwala spojrzeć na tower defense z zupełnie innej perspektywy. W Anomaly: Warzone Earth to gracz musi walczyć o przetrwanie i przebijać się przez fortyfikacje przeciwnika. Czy pomysł ten okazał się trafiony? Zapraszam do recenzji.

Anomaly: Warzone Earth, to gra wyprodukowana przez polskie studio - 11 BIT Studios. Gra ta, pojawiła się najpierw na urządzenia wyposażone w system Mac OS. Od kilku godzin można ją pobrać z App Store.

11 bit Studios, autorzy m.in. docenionego na całym świecie Anomaly: Warzone Earth, to jeden z najbardziej znanych polskich developerów, wydających gry na system iOS. Dzięki uprzejmości Pawła Miechowskiego, Senior Writera z 11 bit Studios, mieliśmy możliwość przeprowadzenia z nim krótkiego wywiadu.

Lato to jak zwykle okres obfitujący w rozmaite promocje w sklepach z aplikacjami. W ciągu ostatniego miesiąca gracze korzystający z iUrządzeń mieli już okazje załapać się na trzy spore wyprzedaże gier. Teraz przyszedł czas na kolejną wakacyjną obniżkę cen.

Nie gram w ogóle na komputerze. Raz, że mam nieco już podstarzały sprzęt, a dwa, że taką przyjąłem zasadę - żadnych gier na moim podstawowym narzędziu pracy. Nie mam też konsoli do gier. Tę akurat bardzo chciałbym mieć, ale miejsce gdzie taka konsola mogłaby stać jest w zasięgu rąk mojego dwuletniego syna, co oznacza tylko jedno - szybką śmierć każdego sprzętu elektronicznego. Dla przykładu tak wygląda jakaś, na szczęście już bardzo leciwa i niezbyt cenna, mikrowieża Sharpa.

Nie lubię specjalnie podsumowań. Kiedy jednak na potrzeby MyApple Daily przeglądaliśmy newsy z całego mijającego roku, postanowiłem przejrzeć wszystkie wpisy z tego roku na moim blogu. Pisałem o masie ciekawych aplikacji. Postanowiłem stworzyć nawet wpis, w którym zamierzałem wymienić te najbardziej godne uwagi, wliczając aplikacje i gry dla iOS i OS X. Powstał jednak tekst tak długi, że pewnie czytać go byście musieli przez cały dzisiejszy wieczór. Ostatecznie moje subiektywne podsumowanie postanowiłem podzielić na części i zacząć od gier dla iOS, których opisałem w 2014 roku całkiem sporo.

11Bit Studios od lat kojarzy mi się z tematyką SF i grami strategicznymi. Nic dziwnego, to warszawskie studio zdobyło sławę serią Anomaly. Niedawno potwierdziło swoją klasę grą o zupełnie innej tematyce i silnym przekazie antywojennym - This War Of Mine. Teraz na iPhone'y i iPady trafia gra, która jakiś czas temu pojawiła się na innych platformach - Spacecom.

Apple ogłosiło listę najlepszych pozycji w swoim internetowym sklepie internetowym w roku 2011.