Marki na sprzedaż
Logo znanego producenta wzmacniaczy gitarowych, czy popularnego napoju gazowanego na smartfonie - w obecnych czasach to już nic zaskakującego. W jednym przypadku to promocja marki, poprzez umieszczenie jej na elektronicznych gadżetach, w drugiej próba sprzedaży samych urządzeń wykorzystując legendarne logo.
Które marki są na sprzedaż i które można promować w ten sposób? Niemal wszystkie. Poza smartfonami Pepsi, wyposażonymi w system Android, jakie trafić mają na chiński rynek, już teraz znaleźć można urządzenia tego typu z logiem Marshalla i stylizowane na wzmacniacz gitarowy tej marki. Kiedyś w podobny sposób jak Pepsi, swoją usługę promowało Apple. Kto pamięta telefon Moto ROKR, który wyposażony był w odtwarzacz MP3 synchronizowany z iTunes? Kilka lat temu sporo kontrowersji wzbudziła opinia Steve'a Wozniaka, o tym, że Apple mogłoby wpuścić smartfona z Androidem. To jednak wydaje się nierealne.
O tym wszystkim rozmawiamy w pierwszym odcinku z nowej serii podcastu MyApple Daily. Wracamy po kilku miesiącach w poszerzonym składzie. Zaprosiliśmy do udziału także Jacka Ziębę, a już w krótce usłyszycie w naszym podcaście kolejnych prowadzących.
Zapraszamy do odsłuchu.
Moim zdaniem smartfon Marshalla to dość dobry pomysł,to dobra marka,więc nic dziwnego że wypuścili urządzenie które wg recenzji które czytałem,to równie dobry player (posiada DAC Wolfsona),może to nie demon prędkości,ale jako mobilny grajek to dobra alternatywa,podobnie jak HTC M8 sygnowany Harman Kardon,konstrukcyjnie niczym nie różni się od zwykłego egzemplarza,poza programowym wsparciem plików flac 24/196 i ich słuchawkami.