Logo znanego producenta wzmacniaczy gitarowych, czy popularnego napoju gazowanego na smartfonie - w obecnych czasach to już nic zaskakującego. W jednym przypadku to promocja marki, poprzez umieszczenie jej na elektronicznych gadżetach, w drugiej próba sprzedaży samych urządzeń wykorzystując legendarne logo.

Które marki są na sprzedaż i które można promować w ten sposób? Niemal wszystkie. Poza smartfonami Pepsi, wyposażonymi w system Android, jakie trafić mają na chiński rynek, już teraz znaleźć można urządzenia tego typu z logiem Marshalla i stylizowane na wzmacniacz gitarowy tej marki. Kiedyś w podobny sposób jak Pepsi, swoją usługę promowało Apple. Kto pamięta telefon Moto ROKR, który wyposażony był w odtwarzacz MP3 synchronizowany z iTunes? Kilka lat temu sporo kontrowersji wzbudziła opinia Steve'a Wozniaka, o tym, że Apple mogłoby wpuścić smartfona z Androidem. To jednak wydaje się nierealne.

O tym wszystkim rozmawiamy w pierwszym odcinku z nowej serii podcastu MyApple Daily. Wracamy po kilku miesiącach w poszerzonym składzie. Zaprosiliśmy do udziału także Jacka Ziębę, a już w krótce usłyszycie w naszym podcaście kolejnych prowadzących.

Zapraszamy do odsłuchu.