W 2008 roku w wywiadzie dla magazynu Fortune Steve Jobs powiedział, że firma nie prowadzi żadnych intensywnych badań rynkowych dotyczących swoich produktów. W istocie o takich działaniach dotąd właściwie nie było słychać. Wyjątkiem jest strona, na której użytkownicy mogą sami zostawić swoje opinie na temat różnych urządzeń czy usług. Najwyraźniej jednak nowy rewolucyjny produkt, jakim jest zegarek Apple Watch, wymaga zmian także na tym polu.

Niektórzy jego użytkownicy otrzymali od Apple wiadomość e-mail z obszernym kwestionariuszem dotyczącym tego produktu. Znalazły się w nim pytania dotyczące powodów jego zakupu, jego wielkości, wygody użytkowania, długości pracy na baterii, jakości obrazu, pierwszej konfiguracji, wykorzystania aplikacji, zarówno tych systemowych, jak i firm trzecich, korzystania z Apple Pay, koronki i ładowarki.

alt text

Jak donosi serwis iDownloadblog badanie użytkowników Apple Watcha nie ogranicza się do rozesłanego maila z kwestionariuszem. Niektórzy z użytkowników, zamawiający telefonicznie usługę Apple Care dla swojego zegarka zostali dodatkowo szczegółowo przepytani na temat wrażeń z jego użytkowania.

Źródło: iDownloadblog