Tydzień Apple opublikowało pięć spotów reklamowych, które miały zachęcić użytkowników smartfonów z Androidem do zakupu iPhone'a. Dziś na kanale kalifornijskiej firmy w serwisie YouTube pojawiły się kolejne materiały wideo będące częścią nowej kampanii reklamowej.

Na potrzeby nowej kampanii promocyjnej „Switch” Apple przygotowało stronę internetową z informacjami na temat przewagi swoich produktów nad konkurencyjnymi rozwiązaniami.

Opublikowane materiały wideo koncentrują się na pokazaniu w dość humorystyczny sposób, że iPhone jest szybszy oraz bezpieczniejszy od konkurencji, a także pozwala użytkownikom na przeniesienie kontaktów z poprzedniego smartfona.

Nowe filmy promocyjne przypominają nieco kampanię „Get a Mac”, która była emitowana w anglojęzycznych (oraz japońskiej) telewizji między 2006 a 2009 rokiem. W opublikowanych dziś materiałach brakuje jednak tak wyrazistych postaci i dobrze napisanych dialogów, jak w spotach z udziałem Johna Hodgmana oraz Justina Longa.