Bezprzewodowe słuchawki AirPods od początku cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników. Entuzjazmu nie ostudził nawet długi czas oczekiwania na ten produkt, którego premiera opóźniła się o dwa miesiące.

Wynika badań przeprowadzonych przez firmę analityczną Creative Strategies and Experian pokazują, że cieszą się one wyjątkowo wysokim, nawet jak na produkty Apple, poziomem zadowolenia użytkowników.

Przebadała ona 942 użytkowników tych słuchawek. 82 procent z nich jest bardzo zadowolonych („very satissfied”), kolejne 16 procent jest zadowolonych („satissfied”), co daje w sumie 98 procent zadowolonych użytkowników. Jedynie 2 procent to użytkownicy ani zadowoleni, ani niezadowoleni („neither satissfied nor dissatissfied”) lub ci którzy jasno określili się jako nieusatysfakcjonowani tym produktem („dissatissfied”).

Większość, bo aż 98 procent zadowolonych docenia krótki czas ładowania baterii tych słuchawek, 97 procent wzornictwo ich etui oraz wbudowany układ W1. Kolejne 95% ceni sobie czas pracy na baterii i komfort. Większość z badanych poleciłaby je też znajomym.

Źródło: TechPinions