W latach 80. ubiegłego wieku Apple miało swoją własną kolekcję odzieży, obecnie są to jedynie pamiątkowe koszulki, które można kupić w salonie firmowym znajdującym się w siedzibie Apple w Cupertino oraz te rozdawane przy okazji otwarcia kolejnych salonów w różnych miejscach świata. W przyszłości tego typu odzieżowe memorabilia mogą być sygnowane także marką Apple Music.

Jak donosi serwis Patently Apple, który stale monitoruje publikacje Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych pod kątem wniosków patentowych i rejestracyjnych Apple, firma ta zarejestrowała jakiś czas temu markę Apple Music celem użycia jej w produktach odzieżowych z obuwiem włącznie.

Zgłoszenie Apple dotyczy rejestracji marki Apple Music w międzynarodowej klasie 25, która obejmuje m.in. : obuwie, nakrycia głowy, koszule, koszulki, podkoszulki, stroje do biegania i pływania, spodnie, spodenki, krótkie spodenki, bezrękawniki, odzież przeciwdeszczową, szlafroki, spódnice, bluzki, sukienki, kurtki, płaszcze, kombinezony narciarskie, krawaty, kapelusze, czapki, paski, opaski na nadgarstki, buty, obuwie, obuwie sportowe, a nawet podwiązki, bieliznę czy maski i stroje na Halloween.

Oczywiście pojawienie się majtek czy podwiązek z logo Apple Music jest mało prawdopodobne. Wydaje się, że Apple ma w planach raczej dystrybucję okolicznościowych koszulek i czapeczek podczas różnego rodzaju imprez muzycznych organizowanych pod patronatem Apple Music. Jedną z nich jest Apple Music Festival (dawniej iTunes Festival), który odbywa się co roku we wrześniu w Londynie.

Źródło: Patently Apple