Część użytkowników słuchawek AirPods narzeka, że etui służące do ich ładowania traci samoczynnie zgromadzoną w swoim akumulatorze energię elektryczną. Większość osób dotkniętych przez problem zdecydowała się na oddanie produktu na wymianę gwarancyjną.

Jeden z użytkowników serwisu Reddit poinformował, że zresetowania ustawień słuchawek AirPods i ponowne połączenie ich z iPhonem rozwiązuje problem samoczynnie rozładowującego się etui. Niestety wykonanie takich kroków nie przynosi pożądanego rezultatu u wszystkich użytkowników.

Czas oczekiwania na wymianę uszkodzonych słuchawek AirPods lub ich etui na nowy egzemplarz jest obecnie bardzo długi. Jak informują użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych, wynosi on sześć tygodni. Na polskiej stronie Apple można znaleźć informacje, że dostawa tego produktu będzie realizowana w podobnym okresie.

Fakt, iż przywrócenie ustawień fabrycznych AirPodsów rozwiązuje problem dotyczący akumulatora u części użytkowników może sugerować, że nieprawidłowe działanie etui jest związane z oprogramowaniem dla tego akcesorium. Niewykluczone więc, że Apple uda się wnieść odpowiednie poprawki za pomocą aktualizacji.

Źródło: MacRumors