Sklep App Store powiadamia nas za pomocą wskaźnika na swojej ikonie o liczbie aplikacji, jakie powinniśmy uaktualnić. Zdarza się jednak tak, że aktualizacji tych nie widać i przejście do zakładki „Uaktualnienia” nie pokazuje nam żadnych pozycji. Na szczęście istnieje rozwiązanie tego problemu.

Zauważyłem, że opisany wyżej błąd towarzyszy przede wszystkim aplikacjom od Apple. Co więcej, usunięcie pamięci podręcznej Mac App Store, a nawet ponowne uruchomienie komputera nie rozwiązuje problemu. Jest na to jednak inny sposób.

Po otwarciu Mac App Store przejdźmy do zakładki Kupione. Znajdziemy tam listę wszystkich programów, jakie pobraliśmy w przeszłości. Obok ikon znajdziemy przyciski Otwórz, Instaluj oraz Uaktualnij. W każdym przypadku, któremu towarzyszy trzecia opcja, rozpocznijmy proces aktualizacji. Wskaźnik z ikony Mac App Store zniknie, a programy zostaną uaktualnione.