Konto Apple w serwisie społecznościowym Twitter zostało założone w 2011 r., niemniej jednak firma z Cupertino nie używała go przez ostatnie pięć lat. Kilka dni temu profil marki został jednak zweryfikowany, a także pojawiła się na nim grafika profilowa i nagłówkowa.

Apple postanowiło płacić Twitterowi za nietypową usługę. Tweety wysyłane przez profil firmy nie są bowiem zapisywane i jak pokazuje serwis, kalifornijski producent nie udostępnił jeszcze żadnego postu.

W rzeczywistości Apple wysłało już 48 tysięcy tweetów. W pierwszym poście social media menadżerzy firmy z Cupertino poinformowali o zbliżającej się konferencji oraz stronie internetowej, jaka została jej poświęcona. Podanie dalej tego tweeta przez swój profil skutkuje otrzymaniem informacji zwrotnej, którą można zobaczyć poniżej. Tuż przed środową konferencją Apple przypomni wszystkim zainteresowanym o możliwości oglądania jej online.

Warto dodać, że konto @Apple nie jest jedynym, jakim firma z Cupertino zarządza w serwisie Twitter. Swoje profile mają bowiem takie usługi jak iTunes, Apple Music, iTunes Festival, iBooks itd. Tweety wysyłają również wysoko postawieni pracownicy Apple - od Tima Cooka po Eddiego Cue.