ING Bank Śląski udostępnił nową aplikację bankowości mobilnej na smartfony – Moje ING mobile. Łączy ona zalety systemu Moje ING z możliwościami, jakie dają urządzenia mobilne.

Aplikacja daje dostęp do wszystkich funkcji systemu bankowości internetowej Moje ING, wprowadzając funkcje zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych m.in. pozwala zalogować się do systemu odciskiem palca (iOS) lub pinem, bez konieczności podawania loginu. W następnych miesiącach bank będzie rozbudowywał Moje ING mobile o kolejne funkcje. Wśród planowanych rozwiązań są m.in. płatności mobilne BLIK i HCE, przechowywanie paragonów oraz interaktywne powiadomienia PUSH.

Moje ING

W przypadku urządzeń mobilnych, najczęściej wykonywaną przez klientów operacją jest sprawdzenie stanu konta. Dlatego jest ona dostępna od razu po uruchomieniu aplikacji, bez konieczności logowania. Użytkownik może sam zdecydować w jaki sposób chce widzieć tę informację - w postaci kwoty, wartości procentowej, albo wcale. Dodatkowo, po każdej transakcji (przelewie, wypłacie z bankomatu, zapłacie kartą) bank wysyła powiadomienie typu push.

Moje ING mobile wspiera klientów w zajmowaniu się codziennymi finansami. Daje dostęp do wszystkich zaawansowanych narzędzi systemu Mojego ING, pełniąc rolę osobistego doradcy finansowego. Pozwala na pełną analizę wydatków, wyznaczanie, planowanie i pilnowanie budżetu miesięcznego oraz określanie celów oszczędnościowych. Użytkownicy mogą także w aplikacji zamawiać i konfigurować produkty oraz usługi bankowe.

Moje ING mobile jest dostępna na systemy Android, iOS oraz Windows Phone 10. Aplikacja jest rozwijana w oparciu o szczegółowe wywiady i badania prowadzone z klientami banku. Obecnie trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców.

Aplikacja Moje ING dla iPhone'a w App Store.

Źródło: ING