Targi CES, które redakcja MyApple dla Was relacjonuje, obfitują w premiery licznych urządzeń oraz akcesoriów świata technologii. Szwajcarski producent zegarków H. Moser & Cie zaprezentował dziś w nocy, właśnie w Las Vegas, swój nowy produkt - Alp Watch, który nawiązuje swoją stylistyką do Apple Watcha.

Alp Watch trafi do sprzedaży w cenie 24 900 dolarów. To więcej, niż najdroższa wersja urządzenia naręcznego Apple. Zegarek będzie dostępny w rozmiarze 38 mm, a jego reklama jawnie nawiązuje do smartwatcha z Cupertino. Na tym podobieństwa się kończą.

Szwajcarki producent zamierza wprowadzić na rynek zaledwie pięćdziesiąt egzemplarzy Alp Watcha. Jak żartobliwie podkreślono w reklamie, nie pozwala on na nic innego poza sprawdzaniem czasu. Umożliwia za to spotkanie ze znajomymi bez żadnych dystraktorów. Warto na koniec dodać, że H. Moser & Cie słynie z ekskluzywnych produktów. W ciągu roku produkuje zaledwie 1500 zegarków. Na ten moment nie wiadomo, jak przedstawiciele Apple zareagują na pojawienie się na rynku Alp Watcha.

Źródło: The Verge