Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

  1. Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    44

    Cytuj | #1

    Witam,
    Piszę z prośba o pomoc w sprawie wykorzystanego limitu danych i ogromnego rachunku w Orange.
    W ten weekend musiałem korzystać w domu z internetu komórkowego ( przez iPhone 4s ) ponieważ była awaria mojego osiedlowego internetu. Kontrolowałem na bieżąco stan dostepnego limitu danych ( poprzez aplikację Orange iCare oraz wchodzac na moje konto na Orange.pl ) , który zmieniał sie z ok.600mb --> 500mb z Soboty na Niedziele. W niedziele rano (do ok.12.00) przejrzalem pare stron i dokladnie o 12.08 dostałem sms'a z numeru 333 o treści "Limit na transmisje danych dla Twojego abonamentu został wyczerpany" więc zablokowalem dostęp do internetu na iPhone'ie ( wylaczylem CELLULAR DATA ) i od tego czasu nie korzystałem z internetu. O godzinie 13.29 dostałem kolejnego smsa (tym razem z orange, a nie z 333) o treści "Koszt połaczeń przekroczył kwotę 1200zl (transmisja danych). Usługi zostały ograniczone do czasu wpłaty zaliczki 1000zl. Pozdrawiamy.Orange". Sprawdziłem dzisiaj na koncie Orange.pl historie połączeń i pokazuje, że w Sobotę o 13.40 wykorzystałem 969950kb, co przy przegladaniu stron, ktore w wiekszosci były forami internetowymi z mała ilością grafiki wydaje mi się nierealne (chociaż pewnie możliwe). Poza tym, gdybym dostał sms'a, że wykorzystalem limit albo gdybym widział na koncie , że kończą mi się dane (a sprawdzałem do samego końca Soboty jaki mam stan) to wyłączyłbym internet od razu. Poza tym sms informujący wykorzystanie limitu doszedł dopiero w Niedzielę o 12.08, a na historii połączeń jest zapis, że te ok. 969mb wykorzystałem w sobote o 13.40. Dobrze pamiętam, że zaczalem korzystac z internetu dopiero ok. 15 i skończyłem ok. 19 - w tym czasie korzystałem tak z doskoku, poniewaz robiłem porządki w pokoju i w przerwie wchodzilem na strony (głównie myapple.pl, redmondpie.com, itp).
    Mam nadzieję, że w miarę dobrze nakreslilem sprawe i bardzo proszę o pomoc. Jestem studentem i nie mam jak zapłacic tego rachunku, a gdybym tylko wiedział, że przekroczyłem limit to od raz przestałbym korzystać. Jeszcze nigdy nie wykorzystałem nawet 3/4 z tego 1 gb dostepnego mi w kazdym miesiacu. Bardzo proszę o pomoc w kwestii napisania pisma reklamacyjnego.
    Pozdrawiam

    PS. MOja taryfa to Pantera 99.

    Edit: Przepraszam za stylistykę, ale od wczoraj jestem w takich nerwach, że nie mogę się uspokoić. Bardzo proszę o pomoc.
    Ostatnio edytowane przez equinoxe ; 25.03.2012 o 21:54 Powód: ort
    Komputer: Macbook Pro 15'' (5.1)
    Telefon: iPhone 5 16GB Slate


  2. Awatar Lokria
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    6,276

    Cytuj | #2

    Wyczerpany pakiet danych. Ogromny rachunek. przeczytaj sobie ten temat
    Komputer:  iMac 21.5″ 2.5GHz(i5) 12GB/500GB/AMD Radeon HD 6750M (2011) OSX 10.8.3
    Telefon:  iPhone 5 32 GB White iOS 6.1.3 Plus GSM
    Odtwarzacz:  iPhone 5
    Tablet:  iPad 4 16 GB WiFI Black iOS 6.1.3


  3. Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    44

    Cytuj | #3

    Przeczytałem cały i stworzyłem nowy wątek ponieważ szukam osoby ,która się wybroniła od płacenia w takiej sytuacji i pomogłaby mi napisać pismo reklamacyjne.
    Komputer: Macbook Pro 15'' (5.1)
    Telefon: iPhone 5 16GB Slate

  4. Awatar bsentkowski
    Dołączył
    Dec 2008
    Postów
    126

    Cytuj | #4

    Cytat Zamieszczone przez Lokria Zobacz posta
    Dokładnie Tak!
    Rada: internet mobilny (zwłaszcza u "Polskich" operatorów) WYŁĄCZNIE NA KARTĘ!
    Komputer: iMac 21'5 i7 3,1

  5. Awatar Lokria
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    6,276

    Cytuj | #5

    Albo pakiet danych po wyczerpaniu którego prędkość spada natomiast opłaty nie są naliczane. Mam taki od zawsze i śpię spokojnie.
    Komputer:  iMac 21.5″ 2.5GHz(i5) 12GB/500GB/AMD Radeon HD 6750M (2011) OSX 10.8.3
    Telefon:  iPhone 5 32 GB White iOS 6.1.3 Plus GSM
    Odtwarzacz:  iPhone 5
    Tablet:  iPad 4 16 GB WiFI Black iOS 6.1.3

  6. Awatar DanielF
    Dołączył
    Sep 2005
    Lokalizacja
    Siedlce
    Postów
    3,263

    Cytuj | #6

    @bsentkowski
    czasami pazerny traci 2 razy. Jak kupować to pakiet, który po przekroczeniu zwolni (nie będą pobierane opłaty) lub dopłacić kilka złotych aby zwalniał bez pobierania opłat.

    Takich min jest pełno zwłaszcze orange lubi je fundować swoim klientom + jeszcze najlepiej naliczanie po 100 kb a nie co 1 kb.

    Mi w t-debile zwalnia, w plusie tak jest w droższych pakietach a orange doi za tę opcję dodatkowo

    @mistagen
    Najlepiej idź może do urzędu zajmującego się sprawami klienta i pomogą CI w tej sprawie.

    Kup sobie opcję, aby internet zwalniał a nie pobierał opłaty i będziesz spał spokojnie. Tylko jak pojedziesz za granicę wyłącz roaming danych bo kolejny zawał gwarantowany.

    Jak myślisz na czym zarabiają? na zniżkach na smartfony czy ludziach, którym skończy się pakiet internetowy. Dać mały pakiet, niekorzystne rozliczanie i czekać, aż będą płacić.
    Ostatnio edytowane przez DanielF ; 19.03.2012 o 13:54
    Komputer: MBPro16GB256SSD/ Samsung QX510
    Telefon: -II-
    Odtwarzacz: iP5
    Fallout ...war, war never changes...


  7. Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Warsaw, Poland, Poland
    Postów
    386

    Cytuj | #7

    niestety będziesz musiał zapłacić, kiedyś w panterze było automatycznie spowolnienie a teraz trzeba wysłać sms pod nr 80800 o treści AKT INTERNET aby sam spowalniał


  8. Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    44

    Cytuj | #8

    Bylem w Orange i zlozylem reklamacje. Po niecalej godzinie zadzwonil do mnie Pan z dzialu reklamacyjnego i anulowal mi cala fakture. Musze tylko zaplacic 9 zl za dodatkowy pakiet danych ,ktory pokryje ten ,ktory wykorzystalem. Myslalem ,ze bede klnal i wyzywal , a tymczasem spoktalem sie bardzo mila obsluga , no i sprawa zalatwiona tak jak chcialem. Ten sam Pan z Orange zadzwoni do mnie jeszcze pojutrze z informacja ,ze moje konto jest odblokowane i wtedy wypytam sie czy moge wlaczyc opcje zwolnienia lacza i braku dodatkowej oplaty gdyby taka sytuacja przydarzyla mi sie ponownie. Wtedy dam znac tutaj co ustalilem.

    Ps. Przepraszam za brak polskich liter ale ze szczescia nie moge sie skupic;]
    Komputer: Macbook Pro 15'' (5.1)
    Telefon: iPhone 5 16GB Slate

  9. Awatar bsentkowski
    Dołączył
    Dec 2008
    Postów
    126

    Cytuj | #9

    "@bsentkowski
    czasami pazerny traci 2 razy. Jak kupować to pakiet, który po przekroczeniu zwolni (nie będą pobierane opłaty) lub dopłacić kilka złotych aby zwalniał bez pobierania opłat."

    Przez kilka lat miałem PlayOnLine na kartę. Doładowanie za 50 zł/56 dni/4 GB limitu. Co prawda łącze 1 Mb (zwykle było szybsze, zwłaszcza upload) ale wystarczało spokojnie. Co więcej świetnie pracowało połączenie przez bluetooth komórka - Mac. Ograniczeniem jest szybkość bluetooth'a 56kB/s. Ale jaka pewność, że nikt nie przyśle rachunku na tysiące. Reklamowane prędkości internetu napędzają klientów - pokrycia w rzeczywistości są inne. W firmie mamy kodeki IP i są problemy już przy 384 kb/s.
    Do sprawdzenia internetu polecam: http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/
    Komputer: iMac 21'5 i7 3,1


  10. Dołączył
    Oct 2008
    Lokalizacja
    Warsaw, Poland, Poland
    Postów
    386

    Cytat Zamieszczone przez mistagen Zobacz posta
    Bylem w Orange i zlozylem reklamacje. Po niecalej godzinie zadzwonil do mnie Pan z dzialu reklamacyjnego i anulowal mi cala fakture. Musze tylko zaplacic 9 zl za dodatkowy pakiet danych ,ktory pokryje ten ,ktory wykorzystalem. Myslalem ,ze bede klnal i wyzywal , a tymczasem spoktalem sie bardzo mila obsluga , no i sprawa zalatwiona tak jak chcialem. Ten sam Pan z Orange zadzwoni do mnie jeszcze pojutrze z informacja ,ze moje konto jest odblokowane i wtedy wypytam sie czy moge wlaczyc opcje zwolnienia lacza i braku dodatkowej oplaty gdyby taka sytuacja przydarzyla mi sie ponownie. Wtedy dam znac tutaj co ustalilem.

    Ps. Przepraszam za brak polskich liter ale ze szczescia nie moge sie skupic;]
    Czasem można trafić na kogoś uprzejmego na infolinii, ja mam teraz jakąś panią co niby jest moim takim aniołem stróżem i co jakiś czaś dzwoni czy wszystko OK

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni