Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 2 1 2 OstatniaOstatnia
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. Avatar clamshellka89

Cytuj | #1

Witam,
    jakiś czas kupiłam iBooka G3 Clamshella z systemem operacyjnym OS 9.2.
    Jest to mój pierwszy Mac,wcześniej miałam styczność z tym sprzętem u kolegów na ich Mac'ach z system bodajże Pantera X,umiałam sobie odtworzyć film,przejrzeć co jest na dysku,uruchomić net w safari.

Myślałam,że łatwiej mi pójdzie z 9.2 a tu koszmar,nie wiem co robić.
    1)Nie mam pojęcia jak zmienić tapete,w co mam kliknąć?Obrazy otwierają się tylko w okienku nowym,zaś w ustawieniach ekranu można ustawić rozdzielczość lub jasność.
    2)Jest tam zainstalowany windows media player 7 i quicktime ale nie moge odtworzyć żadnego divx.Czy wystarczy że ściągne sterowniki z waszego tematu "divixy z napisami"?Jak tak to które?
    3)Jakie możliwości ma ten sprzęt?Co moge z nim zrobić.

Jestem laikiem i dlatego miło by mi było gdybyście mi odpisali i trochę zaznajomili z tym systemem.Znając życie jak trochę ogarnę Os 9.2 to będe chciała zainstalować nowszy system.
    Poniżej link do mojego ibooka,wiem,że ma swoje lata i słabe parametry ale jak na pierwszego maca nie jest źle)))))))

IBOOK MUSZELKA G3 (1099828300) - Aukcje internetowe Allegro

Z góry dzięki )
    Komputer: zamula bo nie jest Makiem :P
    Odtwarzacz: Ipod Nano 3g Silver 4GB

2. Avatar owca666

Cytuj | #2

Mac OS 9 Manual
    Apple - Support - Mac OS 9
    CBT Cafe :: Mac OS9.1 Tutorials

To wszystko jest aktualne również dla 9.2
    Komputer: , , , ,  – The power of cold shower ;)

3. Avatar TataMisia

Cytuj | #3

1. Poznawaj system, z czasem będzie dla Ciebie wiele rzeczy coraz bardziej jasne.
    2. Musisz mieć kodeki. Dokładny adres, pod którym znajdziesz opis: PYM: DivX pod Classicem
    Jeżeli adresy kodeków będą nieaktualne, znajdziesz je na Macintosh Garden - Celebrating macintosh abandonware!
    No i najlepiej QuickTime w wersji Pro 6.0.3