Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

  1. Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    4

    Cytuj | #1

    Nie mogę zainstalować itunes. Przed rozpoczęciem instalacji pojawia się komunikat :
    "Instalator napotkał błędy przed skonfigurowaniem itunes.System nie został zmodyfikowany. można spróbować uruchomic te opcje ponownie, uruchamiając jeszcze raz instalatora."
    Ponowna instalacja - pojawia się to samo okno.
    Dotyczy to wszystkich dostępnych wersji itunes i quick time playera.
    Wcześniej korzystałam z itunes, został poprawnie odinstalowany. Cyściłam też rejestr i dysk z pozostałości również bez efektu. Mam ipoda i nie mogę z niego korzystać Co robić??


  2. Awatar kokos Mr. Nice

    Dołączył
    Jul 2005
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    7,407

    Cytuj | #2

    6,

    zmień język na English w International ustawieniach System Preferences. Potem Log Out i Log In.

    O jakim rejestrze piszesz ?
    Komputer: Mac od 1995. Wszystkie modele.
    Telefon: iP 5S
    Odtwarzacz: iPod Classic
    WWW: http://www.postmeridian.com.pl


  3. Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    4

    Cytuj | #3

    edytor rejestru windows, na innym forum było napisane ,że należy usunąć wpisy dotyczące itunes

    ---- Dodano 28-11-2008 o godzinie 15:47 ----
    gdzie znajdę system preferences?
    Ostatnio edytowane przez Mrówka ; 28.11.2008 o 13:47 Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone

  4. Awatar kokos Mr. Nice

    Dołączył
    Jul 2005
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    7,407

    Cytuj | #4

    6,

    w MacOS X

    ---- Dodano 28-11-2008 o godzinie 13:52 ----
    Ok. Chyba muszę ten wątek przesunąć do innego działu
    Ostatnio edytowane przez kokos ; 28.11.2008 o 13:52 Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone
    Komputer: Mac od 1995. Wszystkie modele.
    Telefon: iP 5S
    Odtwarzacz: iPod Classic
    WWW: http://www.postmeridian.com.pl


  5. Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    4

    Cytuj | #5

    mam system windows, jestem pierwszy raz na tym forum więc może źle wsoczyłam z wątkiem nigdy nie miałam problemu z itunes, nie wiem o co chodzi.

  6. Awatar kokos Mr. Nice

    Dołączył
    Jul 2005
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    7,407

    Cytuj | #6


    Chodzi o to, abyś przeczytała Regulamin Forum, potem użyła wyszukiwarki wpisując, np. "instalacja itunes", potem przeczytała przyklejone wątki w dziale iPod+iTunes
    Komputer: Mac od 1995. Wszystkie modele.
    Telefon: iP 5S
    Odtwarzacz: iPod Classic
    WWW: http://www.postmeridian.com.pl


  7. Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    4

    Cytuj | #7

    Przejrzałam posty i nie znalazłam takiego który dotyczy tego problemu.

    ---- Dodano 28-11-2008 o godzinie 16:09 ----
    wszystkie wskazówki nie wprowdziły zmian
    Ostatnio edytowane przez Mrówka ; 28.11.2008 o 14:09 Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone