Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

  1. Dołączył
    Sep 2008
    Postów
    38

    Cytuj | #1

    Witam, mam pewien problem, ostatnio wpadł mi do wody mój IP 4 kupiony w orange
    Wyłowiłem go dopiero po 3 minutach. Gdy go już wyłowiłem był wyłączony.
    Byłem pewny, że będzie po nim. Podłączyłem go do ładowania (pierw susząc go 2 dni ) i okazuje się ze wszystko działa! Jedynie co się stało to właśnie ten przycisk POWER przestał działać.
    Czy jest jakaś metoda na naprawienie go, i czy mogę się udać z reklamacją gdzieś? Jeśli tak to gdzie ?


  2. Awatar bar-trek
    Dołączył
    May 2008
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    6,018

    Cytuj | #2

    Cytat Zamieszczone przez dexfox Zobacz posta
    czy mogę się udać z reklamacją gdzieś? Jeśli tak to gdzie ?
    no nie żartuj...
    Można powiedzieć, że "wyręczyłeś" firmę regenersis, do której Era i Orange wysyłają iPhone'y - oni tam takie rzeczy praktykują [zalewanie urządzeń]

    A tak na poważnie to poszukaj jakiegoś serwisu np. iClinic - bardzo solidna firma. Naprawa nie powinna być droga - oczywiście zależy co dokładnie się popsuło
    Komputer:  iMac 21,5" 2.9Ghz i5 Fusion Drive, MacBook, iMac "lampka", Macintosh Classic
    Telefon:  iPhone 5S szary, 5S srebrny, 4S
    Odtwarzacz:  iPod Touch 3G, 4G, 2xNano, Shuffle, 6x iPody Classic, A
    Tablet:  iPad 3 32GB, MessagePad
    Jeżeli nie stosuję Polskich znaków to znaczy, że piszę z Windowsa lub iPada/iPhone'a...

    Potrzebujesz porządnych narzędzi skrawających, warsztatowych, pomiarowych lub elektronarzędzi?
    NAPISZ DO MNIE :)

  3. Awatar iMaks
    Dołączył
    Dec 2008
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    1,318

    Cytuj | #3

    Wymiana taśmy Audio (HF) wraz z przyciskiem power to max. 100zł -
    Komputer: MacBook 2,13|2GB|GF 9400
    Telefon: iPhone 5
    Odtwarzacz: iPhone 5
    Tablet: iPad Mini 16GB + Cellular