Strona 95 z 201 PierwszyPierwszy ... 4585919293949596979899105145195 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 941 do 950 z 2004
  1. Awatar Massey
    Dołączył
    Nov 2010
    Lokalizacja
    Leszno , wielkopolska
    Postów
    68

    Nawiązując do mojego postu, który napisałem niedawno w tym temacie, chciałbym się podzielić odczuciami związanymi z firmą Regenersis.

    Dokładnie 21-szego dnia od oddania telefonu do serwisu, otrzymałem przemiłą wiadomość z Orange.
    Zadzwoniła do mnie Pani i powiedziała, że telefon jest już do odbioru. Dodała, że pozwoliła sobie przeczytać protokół z naprawy i wyczytała, że telefon został wymieniony na całkowicie nowy.

    Przez te 21 dni, gdy nie miałem iP, kupiłem Galaxy S II, jednakże, gdy otrzymałem nowego iP, z gwarancją wydłużoną do kolejnych 24 miesięcy, od razu go sprzedałem.
    Swoją drogą nie polecam skomplikowanego Androida.

    Reasumując, jestem bardzo zadowolony z naprawy w Regenersis.

    Pozdrawiam!
    Telefon: iPhone 5 16GB


  2. Awatar tasmaniec
    Dołączył
    Jun 2008
    Postów
    583

    Cytat Zamieszczone przez Massey Zobacz posta
    otrzymałem nowego iP, z gwarancją wydłużoną do kolejnych 24 miesięcy
    gwarancja jest do końca okresu na jaki był pierwszy iPhone przed wysłaniem do serwisu... jeśli to Ci się nie zmieniło na stronie Apple to ulegnie zmianie na "stary" termin gwarancyjny w ciągu miesiąca...

    pzdr
    Komputer: MBP 13,3" (mid 2010)
    Telefon: iPhone 4S 16GB black
    Odtwarzacz: w telefonie
    Tablet: iPad 16GB WiFi+4G White (3.gen)

  3. Awatar Animatter
    Dołączył
    Jan 2009
    Postów
    417

    Szybkie pytanie...Czy iPad 2 z T-Mobile PL będzie serwisowany w Regenersis?

    Oddałem dzisiaj iPada w salonie firmowym T-Mobile. Cały komplet. W razie ewentualnej wymiany dostaje nowe zapakowane pudełko czy tylko ofoliowany sprzęt w tym samym opakowaniu?
    Ostatnio edytowane przez Animatter ; 02.07.2012 o 19:35
    Komputer: MBA 13" 2013, TC ac + ATV + klamoty
    Telefon: iPhone 5s
    Odtwarzacz: iPod shuffle 4g, iPod Classic
    Tablet: iPad Air

  4. Awatar Massey
    Dołączył
    Nov 2010
    Lokalizacja
    Leszno , wielkopolska
    Postów
    68

    Tak, będzie serwisowany w Regenersis.

    Również oddałem cały komplet z iP, i otrzymałem to samo, tyle że telefon był nowy - zafoliowany.
    Telefon: iPhone 5 16GB

  5. Awatar Animatter
    Dołączył
    Jan 2009
    Postów
    417

    Cytat Zamieszczone przez Massey Zobacz posta
    Tak, będzie serwisowany w Regenersis.
    Jesteś pewien? Bo Regenersis odpisało mi, że oni w ogóle nie serwisują iPadów. Żeby było śmieszniej BOK T-Mobile odpisał, że pojedzie właśnie do nich...

    Ok, w końcu odpisali gdzie są serwisowane. iPady z T-Mobile trafiają do jednego z 2 serwisów:

    Centrum Serwisowe MIK
    ul. Chrobrego 22, 26-600 Radom
    tel/faks (48) 363 31 66 ; tel (48) 362 27 20
    http://www.mik.radom.pl
    recepcja@mik.radom.pl

    Ragz Sp. z o.o.
    ul. Piłsudskiego 143, 92-236 Łódź
    tel. 42 6763043 (38)
    http://www.ragz.com.pl/
    ragz@ragz.com.pl
    Ostatnio edytowane przez Animatter ; 05.07.2012 o 17:18
    Komputer: MBA 13" 2013, TC ac + ATV + klamoty
    Telefon: iPhone 5s
    Odtwarzacz: iPod shuffle 4g, iPod Classic
    Tablet: iPad Air

  6. Awatar trutka
    Dołączył
    Oct 2010
    Lokalizacja
    Szczecin, PL
    Postów
    14

    Cytat Zamieszczone przez tasmaniec Zobacz posta
    gwarancja jest do końca okresu na jaki był pierwszy iPhone przed wysłaniem do serwisu... jeśli to Ci się nie zmieniło na stronie Apple to ulegnie zmianie na "stary" termin gwarancyjny w ciągu miesiąca...

    pzdr
    Dlaczego? Skoro Art. 581§1 K.C. mówi następująco:
    Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad (...), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad (...).
    Komputer: MBP 13" - 2,4 GHz, 4 GB DDR 3, GF 320M.
    Telefon: iPhone 3GS 16GB
    Odtwarzacz: iPod Shuffle

  7. Awatar OleYek
    Dołączył
    Feb 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    10,784

    Cytat Zamieszczone przez trutka Zobacz posta
    Dlaczego? Skoro Art. 581§1 K.C. mówi następująco:
    Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad (...), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad (...).
    Dlatego pewnie, że nie jest to NOWA rzecz, a naprawiona, w protokole Regenesis masz nawet jak byk pozycje "użyte części zamienne" i tam jest wstawiona część zamienna p.t. iPhone refurb. Czyli generalnie serwis Ci wymienił w iPhone wszystkie elementy i dlatego traktuje się to jak naprawę a nie wymianę, bo nie dostajesz nowego urządzenia tylko refabrykowane.
    Komputer: MacBook, iMac, PC
    Telefon: iPhone 5s
    Odtwarzacz: Apple TV 3
    Tablet: iPad Air WiFi+Cellular
    WWW: http://www.pdaclub.pl
    Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
    PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych

  8. Awatar trutka
    Dołączył
    Oct 2010
    Lokalizacja
    Szczecin, PL
    Postów
    14

    Cytat Zamieszczone przez OleYek Zobacz posta
    Dlatego pewnie, że nie jest to NOWA rzecz, a naprawiona, w protokole Regenesis masz nawet jak byk pozycje "użyte części zamienne" i tam jest wstawiona część zamienna p.t. iPhone refurb. Czyli generalnie serwis Ci wymienił w iPhone wszystkie elementy i dlatego traktuje się to jak naprawę a nie wymianę, bo nie dostajesz nowego urządzenia tylko refabrykowane.
    Dziwne, ja mam w protokole z naprawy gwarancyjnej w T-Mobile zaznaczoną opcję: wymiana nowy. Opcja naprawa, nie została zaznaczona. Podejrzewam że jest to sztuczka która ma na celu ominięcie Polskiego prawa, ale jeśli telefon jest wymieniony w całości na inny (czyt. nowy czyli wolny od wad) to Polskie prawo wyraźnie mówi że wtedy okres Gwarancyjny biegnie na nowy, zauważ że Art. 581§1 K.C. mówi o rzeczy WOLNEJ od wad, nie nowej. Jeśli rzecz wadliwa zostanie wymieniona na wolną od wad to okres gwarancyjny biegnie od nowa. Nie można się zakrywać tym iż jest to naprawa.
    Komputer: MBP 13" - 2,4 GHz, 4 GB DDR 3, GF 320M.
    Telefon: iPhone 3GS 16GB
    Odtwarzacz: iPod Shuffle

  9. Awatar OleYek
    Dołączył
    Feb 2008
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    10,784

    Zauważ jeszcze jedno, że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym producenta i może trwać nawet dwa dni jak sobie tak wymyśli producent. Nigdzie nie jest powiedziane, że musi to być rok dwa czy 10 lat, co więcej, nie musi być jej wcale, stąd jest coś takiego jak "niezgodność towaru z umową" a klient wybierając gwarancję zgadza się z automatu na warunki producenta, który daje na wymieniane telefony gwarancję która albo się pokrywa z czasem wcześniejszej gwarancji albo trwa 3 miesiące, jeżeli wcześniejsza gwarancja była by krótsza niż te 3 miesiące. I nadal jest to zgodne z prawem. Gwarancja idzie od nowa, ale nikt nie mówi, że musi być ona 12 miesięczna.
    Komputer: MacBook, iMac, PC
    Telefon: iPhone 5s
    Odtwarzacz: Apple TV 3
    Tablet: iPad Air WiFi+Cellular
    WWW: http://www.pdaclub.pl
    Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
    PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych

  10. Awatar trutka
    Dołączył
    Oct 2010
    Lokalizacja
    Szczecin, PL
    Postów
    14

    Cytat Zamieszczone przez OleYek Zobacz posta
    Zauważ jeszcze jedno, że gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym producenta i może trwać nawet dwa dni jak sobie tak wymyśli producent. Nigdzie nie jest powiedziane, że musi to być rok dwa czy 10 lat, co więcej, nie musi być jej wcale, stąd jest coś takiego jak "niezgodność towaru z umową" a klient wybierając gwarancję zgadza się z automatu na warunki producenta, który daje na wymieniane telefony gwarancję która albo się pokrywa z czasem wcześniejszej gwarancji albo trwa 3 miesiące, jeżeli wcześniejsza gwarancja była by krótsza niż te 3 miesiące. I nadal jest to zgodne z prawem. Gwarancja idzie od nowa, ale nikt nie mówi, że musi być ona 12 miesięczna.
    Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym ale jej użycie ciągnie za sobą pewne skutki prawne, między innymi takie o których napisałem powyżej. Innymi słowy, jeśli producent użyje formuły gwarancji to musi przestrzegać Prawa które reguluje tą definicję.
    Ja nie żądam od Apple cudów, ale jeśli w okresie gwarancyjnym wymienione mi telefon na nowy, to gwarancja automatycznie się odświeża na kolejny rok.
    Przypominam Ci jeszcze że żaden regulamin/karta gwarancyjna nie stoi ponad prawem, więc Apple może sobie napisać co chce w gwarancji a i tak obowiązuje ich Polskie prawo.
    Komputer: MBP 13" - 2,4 GHz, 4 GB DDR 3, GF 320M.
    Telefon: iPhone 3GS 16GB
    Odtwarzacz: iPod Shuffle