Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35
  1. Awatar depe
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    407

    Cytuj | #1

    Jak w temacie.
    Do wczoraj było wszystko OK.
    Od dziś po podłączeniu iPada do MacBooka Pro (10.6.6) mam taki komunikat: 'Ładowanie nie odbywa się'
    iPad jest OK - z zasilacza i na innych Mac'ach (iMac 10.6.5 i MacBook 10.6.6) ładuje się normalnie.
    Oba wejścia USB w MacBooku Pro też są OK - ładują iPhona, normalnie działają peryferia.
    Kabel też jest dobry - sprawdzałem iPada na innych Macach.
    Ktoś może pomóc?

     iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
     iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
     iPod U2 30 GB / 1.3
     iPhone 5s 16 GB / 7.0.4



  2. Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    579

    Cytuj | #2

    Tak ma być. Jak łączysz przez port USB w celu synchronizacji to nie ładuje, chyba że połączysz przez stację dokującą.
    Komputer: iMac + iPad 2
    Telefon: iPhone 4S 16GB White

  3. Awatar Tomzik87
    Dołączył
    Aug 2008
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    652

    Cytuj | #3

    Nie prawda. Miałem ten sam problem. Ładował przez sieciówke a po usb nie chciał(macbook) i jak zrobiłem update zaczeło ładować i teraz niemam problemów.(był wczesniej taki sam komunikat)
    Komputer: MacBook pro
    Telefon: Iphone 5 16gb
    Tablet: iPad air


  4. Dołączył
    Jul 2010
    Lokalizacja
    Warszawa, Zielonka
    Postów
    23

    Cytuj | #4

    Mój iPad nigdy się nie ładował jak go podłączaam pod PC
    Komputer: MBP
    Telefon: iphone 5
    Tablet: ipad mini


  5. Dołączył
    May 2008
    Postów
    569

    Cytuj | #5

    iPad podłączony bezpośrednio do iMaca ładuje się.
    Jak podłączyłem go do USB przez huba to też miałem taki komunikat.
    Tutaj:
    Zasilanie komputerów firmy Apple i urządzeń peryferyjnych innych firm za pośrednictwem portu USB
    Masz informacje, z których portów możesz ładować iPada.
    Komputer: pare pecetów, iMac
    Telefon: DHD 4.2.1
    Odtwarzacz: Sansa Clip+
    Tablet: iPad, Nexus7


  6. Dołączył
    Dec 2009
    Postów
    129

    Cytuj | #6

    Ja podłączałem iPada do laptopa Toshiba Satellite u400D i pomimo wyświetlania się komunikatu "Urządzenie nie ładuje się" jednak się ładował.

  7. Awatar Balin0
    Dołączył
    Feb 2008
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    1,424

    Cytuj | #7

    Było już o tym na forum kilka razy. W niektórych laptopach ładuje się normalnie, a w niektórych nie (znaczy też ładuje ale wolniej i przy wyłączonym ekranie iPada). Ogólnie sprawa wygląda tak, że to zależy od portu. Słyszałem,że problem nie występuje w nowszych laptopach. U mnie w lapku normalnie ładuje tylko w jednym porcie na 4. W PC mogą nie działać USB z przodu obudowy oraz huby, ale te z tyłu powinny ładować.
    Komputer:  MacBook Air 13-inch, Mid 2011
    Telefon:  iPhone 3G ✖,  iPhone 4 ✖,  iPhone 4S⃣ ✖,  iPhone 5S⃣ 16 GB
    Odtwarzacz:  iPod Nano 6G 8GB
    Tablet:  iPad 32 GB WiFi ✖

  8. Awatar depe
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    407

    Cytuj | #8

    Dzięki wszystkim za odpowiedź ale napisałem wyraźnie: "Do wczoraj było wszystko OK.
    Od dziś po podłączeniu iPada do MacBooka Pro (10.6.6) mam taki komunikat: 'Ładowanie nie odbywa się' "
    czyli zawsze (mam iPada 2 m-ce) po podłączeniu kablem do tego samego MacBooka Pro pojawiał się 'piorun' na ikonie baterii i ładowanie odbywało się normalnie, oczywiście wolniej niż z gniazdka ale wszystko działało.
    Aż do dziś.
     iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
     iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
     iPod U2 30 GB / 1.3
     iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

  9. Awatar Balin0
    Dołączył
    Feb 2008
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    1,424

    Cytuj | #9

    Jak sprawdzałeś na innych Mac'ach (kabel i iPad ok) to wychodzi na to, że coś z MBP jest nie tak. Sprawdź czy port USB z którego ładujesz nie wygląda jakoś podejrzanie (wyklucz usterkę mechaniczną portu).
    Komputer:  MacBook Air 13-inch, Mid 2011
    Telefon:  iPhone 3G ✖,  iPhone 4 ✖,  iPhone 4S⃣ ✖,  iPhone 5S⃣ 16 GB
    Odtwarzacz:  iPod Nano 6G 8GB
    Tablet:  iPad 32 GB WiFi ✖

  10. Awatar depe
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    407

    Oba porty USB czytają dysk zewnętrzny (Samsung), czytają Pendrive'a, ładują normalnie iPhona 4 i iPhona 3GS, drukarka działa normalnie.
    Na 100% są w porządku. Po wtóre, to raczej niemożliwe, żeby padły równocześnie oba porty przez jedną noc. iPada nie ładują.
    Od 3 godzin oglądam koncerty na iPadzie, iPad cały czas podłączony do MacBooka Pro. Po 3 godz. bateria spadla z 95% do 87%
    Czyli naprawdę nie ładuje.
    Ostatnio edytowane przez depe ; 09.01.2011 o 23:03
     iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
     iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
     iPod U2 30 GB / 1.3
     iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

  • Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni