Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mój iPod nie działa prawidłowo. Problem z iPod? Zanim zapytasz - PRZECZYTAJ!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
184 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomasz

tomasz

  • 10 655 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 31 października 2006 - 12:44

Masz problemy ze swoim iPodem? Sprawdź czy nie możesz rozwiązać go sam.
Poniżej znajdziesz kolejne kroki jakie musisz wykonać - poszukaj rozwiązania dla swojego Systemu Operacyjnego i iPoda.
Wykonuj je po kolei aż problem zostanie rozwiązany.

Zanim zaczniesz upewnij się, że Twój iPod jest w pełni naładowany następnie przełącz przełącznik "Hold" w pozycję "on" i "off".

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
  • iPod 5 Generacji z obsługą Video
  • iPod 5 Generacji Edycja Specjalna U2
  • iPod nano
  • iPod nano 2 Generacji
Dołączona grafikaDołączona grafika
  • Mac OS
  • Windows
Reset
Naciśnij i przytrzymaj "Menu" i "Select" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
Jeżeli masz trudności ze zresetowaniem iPoda, połóż go na płaskiej powierzchni. Upewnij się, że palec naciskający guzik "Select" nie dotyka żadnej innej części "click wheel". Upewnij się także że naciskasz guzik "Menu" na zewnętrznej części "click wheel", nie w pobliżu środka.
Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.

Retry
Podłącz swojego iPoda do innego portu USB w komputerze, nie w klawiaturze lub HUBie USB.

Restart
Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

Reinstall
Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda, ściągnij najnowszy iTunes.
Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

Restore
Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

UWAGA: Jeżeli korzystasz z Nike + iPod Sport Kit, przeczytaj ten dokument.

1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
Cztery możliwe opcje "Restore":
  • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
  • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
  • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
  • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

Dołączona grafika
  • iPod Shuffle
Dołączona grafikaDołączona grafika
  • Mac OS
  • Windows
Reset
1. Jeżeli iPod Shuffle jest podłączony do komputera to go odłącz.
2. Przesuń przełącznik na pozycję "Off"
3. Poczekaj 5 sekund
4. Przesuń przełącznik na pozycję "Play" lub na pozycję "Shuffle".
iPod Shuffle został zresetowany. Jeżeli po resecie chcesz podłączyć iPoda Shuffle do komputera upewnij się że przełącznik jest na pozycji "Off".

Retry
Podłącz swojego iPoda do innego portu USB w komputerze lub w klawiaturze.

Restart
Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

Reinstall
Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda, ściągnij najnowszy iTunes.
Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

Restore
Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
Cztery możliwe opcje "Restore":
  • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
  • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
  • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
  • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

Dołączona grafikahttp://code.myapple...._clickwheel.gif
  • iPod mini
  • iPod mini 2 Generacji
  • iPod Photo
  • iPod with Click Wheel
http://code.myapple....ues/windows.gif
  • Mac OS
  • Windows
Reset
Naciśnij i przytrzymaj "Menu" i "Select" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
Jeżeli masz trudności ze zresetowaniem iPoda, połóż go na płaskiej powierzchni. Upewnij się, że palec naciskający guzik "Select" nie dotyka żadnej innej części "click wheel". Upewnij się także że naciskasz guzik "Menu" na zewnętrznej części "click wheel", nie w pobliżu środka.
Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.

Retry
Podłącz swojego iPoda do innego portu USB lub FireWire w komputerze.

Restart
Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

Reinstall
Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda mini, ściągnij najnowszy iTunes.
Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

Restore
Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
Cztery możliwe opcje "Restore":
  • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
  • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
  • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
  • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

Restore Instrukcja 1: Odłącz iPoda i podłącz go do ładowarki(typowe dla starszych modeli).
Restore Instrukcja 2: Zostaw iPoda podłączonego do komputera aby zakończyć Restore (typowe dla nowszych modeli).

8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

http://code.myapple....od_withdock.gif
  • iPod with Dock
http://code.myapple....ues/windows.gif
  • Mac OS
  • Windows
Reset
Naciśnij i przytrzymaj "Play/Pause" i "Menu" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.
Jeżeli nadal nie możesz zresetować iPoda naciśnij guzik "Center(Select)" oraz guzik "Menu"

Retry
Podłącz swojego iPoda do innego portu USB lub FireWire w komputerze.

Restart
Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

Reinstall
Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda mini, ściągnij najnowszy iTunes.
Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

Restore
Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
Cztery możliwe opcje "Restore":
  • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
  • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
  • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
  • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

Restore Instrukcja 1: Odłącz iPoda i podłącz go do ładowarki(typowe dla starszych modeli).
Restore Instrukcja 2: Zostaw iPoda podłączonego do komputera aby zakończyć Restore (typowe dla nowszych modeli).

8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

http://code.myapple....scrollwheel.gif
  • iPod Original
http://code.myapple....ues/windows.gif
  • Mac OS
  • Windows
Reset
Naciśnij i przytrzymaj "Play/Pause" i "Menu" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.
Jeżeli nadal nie możesz zresetować iPoda naciśnij guzik "Center(Select)" oraz guzik "Menu"

Retry
Podłącz swojego iPoda do innego portu FireWire w komputerze.

Restart
Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

Reinstall
Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda mini, ściągnij najnowszy iTunes.
Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

Restore
Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
Cztery możliwe opcje "Restore":
  • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
  • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
  • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
  • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

Restore Instrukcja 1: Odłącz iPoda i podłącz go do ładowarki(typowe dla starszych modeli).
Restore Instrukcja 2: Zostaw iPoda podłączonego do komputera aby zakończyć Restore (typowe dla nowszych modeli).

8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.
  • 0

#2 sambor

sambor
  • 289 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 22 lipca 2007 - 19:10

ipod nie dziala mam ipoda 2generacji i nagle wysiadl. caly czas pokazuje logo appla po czym sie wylacza. probowalem wszystkie proby restaru itd. nic nie dziala. komputer nie widzi go takze jako dysku. co zrobic?
  • 0

#3 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 lipca 2007 - 19:57

"forced disk mode" lub "disk mode" + szukaj
  • 0

#4 sambor

sambor
  • 289 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 23 lipca 2007 - 15:19

ipod

nie dziala...



"forced disk mode" lub "disk mode" + szukaj


  • 0

#5 nicomsw

nicomsw
  • 727 postów
  • SkądPoznan, Polska

Napisano 23 lipca 2007 - 15:46

Może się ekstremalnie rozładował i nie ma tyle prądu, żeby się zacząć ładować. Spróbuj podłączyć do ładowarki sieciowej.
  • 0

#6 sambor

sambor
  • 289 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 23 lipca 2007 - 15:48

oczywiscie probowalem i to. pojawia sie jablko i znika po ok 8 sek. a jak podlacze do kompa to co 8 sekund znika logo po czym sie pojawia
  • 0

#7 nicomsw

nicomsw
  • 727 postów
  • SkądPoznan, Polska

Napisano 23 lipca 2007 - 15:52

1. tryb diagnostyczny się uruchamia? 2. Disk Utility go widzi?
  • 0

#8 gogus

gogus
  • 2 postów

Napisano 23 lipca 2007 - 16:50

coz.... z roznych opinii moich znajomych posiadajacych ipody wynika ze wlasnie czasami ten sprzet robi takie "psikusy". moj zreszta rowniez sprawil mi kiedys podobny dowcip, jednak po kilku godzinach dzialal juz bez zastrzezen. w razie czego mozna udac sie do salonu apple'a, moze tam cos poradza, a zwlaszcza jesli masz ipoda na gwarancji.
  • 0

#9 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 23 lipca 2007 - 20:55

nie dziala to znaczy co? nie wlacza sie, nie widac go w systemie czy jak?
  • 0

#10 sambor

sambor
  • 289 postów
  • Skądwarszawa

Napisano 25 lipca 2007 - 22:09

nie dziala tzn, ze nie widac go w systemie a na ekranie pokazuje sie logo appla i znika.to jest ipod 2g takze o gwarancji nie ma mowy.natomiast ten moj model genialnie trzymal baterie. potem mialem ipodavideo i to byl koszmar
  • 0

#11 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 lipca 2007 - 01:55

pytalem sie czy nie dziala w sensie czy nie wlacza sie w disk mode, bo ze niewlaczony ipod nie bedzie widziany w systemie to raczej normalne ;) skoro probuje sie wlaczyc to znaczy ze bateria jest chociaz odrobine naladowana - sprawdz czy wlaczy sie do diks mode podlaczony do ladowarki
  • 0

#12 OloMac

OloMac
  • 796 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 26 lipca 2007 - 08:43

to jest ipod 2g


Może dożył już swoich dni...
  • 0

#13 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 lipca 2007 - 10:44

nie zalamuj czlowieka
  • 0

#14 asmo

asmo
  • 16 postów
  • SkądRadomsko

Napisano 22 listopada 2007 - 19:14

Bardzo szybkie pytanie, co kliknac...? A wiec tak, kupilem uzywanego ipoda, jest na nim bardzo fajna muza i chcialbym ja zrzucic do siebie, podlaczylem, wyswietlilo mi go w it, ale mam dwie opcje- uaktualnij- co sprawi ze cala zawartosc zniknie i odtworz... w sumie tez wzystko zniknie:( YamiPod go nie widzi, inne programy tez, nie wiem co robic:-(:confused:
  • 0

#15 Gregory

Gregory


  • 2 508 postów
  • SkądΛ̊

Napisano 22 listopada 2007 - 19:15

Szybka odpowiedź: użyj np. Senuti - http://fadingred.org/senuti/
  • 0

#16 maslaq

maslaq
  • 2 389 postów
  • SkądTychy

Napisano 22 listopada 2007 - 19:20

@gregory on ma winde copypod/yamipod/ipodfolder
  • 0

#17 Gregory

Gregory


  • 2 508 postów
  • SkądΛ̊

Napisano 22 listopada 2007 - 19:21

@gregory on ma winde


Nigdzie nie napisał wprost, że ma jakiś nietypowy sprzęt czy system, więc założyłem, że ma Maka ;)
  • 0

#18 doorshlaq

doorshlaq
  • 841 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 listopada 2007 - 19:26

tyle że wchodzący tu ludzie niemal w 100% myślą że to oczywiste iż mają winde... zaś dla userów systemem domyślnym na forum jest OS
  • 0

#19 asmo

asmo
  • 16 postów
  • SkądRadomsko

Napisano 22 listopada 2007 - 22:39

nicc nie dziala. itunes dwa razy wykryl ipoda, teraz juz w ogole go nie widzi, raz jak podlacze to jest ok, a 10 eazy nic. chcialbym go treaz nawet zresetowac, wgrac nowy soft, ale nie mam jak, bo it go nie lapie:roll: juz serio nie wiem co robic:mad:
  • 0

#20 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 22 listopada 2007 - 22:57

włącz - pokaż ukryte pliki wejdż przez Mój Komputer na iPoda powinine być jakiś folder w stylu iPod_Control gdzieśtam w środku znajdziesz folder Music metodą drag&drop do iTunes'a (pliki w tym folderze są paskudnie ponazywane), wcześniej ustaw w iTunes kopiowanie plików i porządkowanie biblioteczki
  • 0

#21 asmo

asmo
  • 16 postów
  • SkądRadomsko

Napisano 23 listopada 2007 - 00:16

dalej nic... uruchomilem go teraz w trybie disk mode, podlaczylem pod kompa, ale nie wykrywa go dalej. udalo mi sie zrobic reset, ale w pewnym momencie przerwalo, bo wyskoczyl jakis blad na ipodzie:roll::x Nie wiecie moze w jaka opcje wejscw disk mode? Chyba najlpiej calkowicie zresetowac:confused:
  • 0

#22 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 23 listopada 2007 - 02:39

uscislijmy: - w disk mode nie ma absolutnie zadnych "opcji", nawet nie mozna z niego wyjsc inaczej niz przez zresetowanie ipoda - reset to tylko ponowne zaladowanie systemu operacyjnego ipoda. jezeli komputer nie wykrywa ipoda w disk mode to w wiekszosci przypadkow jest to wina komputera. sprawdz czy ipod jest wykrywany na innym komputerze (normalnie, a jezeli nie to w disk mode). jezeli sytuacja sie powtarza to prawdopodobnie kupiles juz uszkodzonego ipoda. procedury resetu i restore (i pare innych rzeczy) sa opisane w przyklejonym temacie "zanim zapytasz...".
  • 0

#23 szturm

szturm
  • 156 postów

Napisano 23 listopada 2007 - 23:58

Misie. Jak chce skopiować muzykę z iPoda na komputer, wystarczy wziąć ręczne zarządzanie dyskiem i metodą pull&drop zrzucić choćby w iT.
  • 0

#24 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 24 listopada 2007 - 00:09

to byl pierwszy problem, teraz ipod padl i to jest aktualny problem :).
  • 0

#25 Australian Magic

Australian Magic
  • 72 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 29 listopada 2007 - 13:39

iPod nie działa Podłączyłem iPod, i w iTunes wyskoczyło mi, że jest jakies nowe oprogramowanie do XPLAY iPod no to dałem instaluj, na iPodzie miałem pasek, i widziałem jak się istaluje, a po zakończenu iPod mi się nie włącza! :o mam czarne tło i jabuszko, słysze jak się coś tam w środku kręci, a za chwile jakiś dziwny dźwięk i koniec znika mi tło z jabuszkiem, i za chwilę znowu sie pokazuje :o i tak bez przerwy :o To tak jakby chciał się włączyć, a nie mógł :o Pomocy
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych