Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
477 odpowiedzi w tym temacie

#476 Steve_Jobs

Steve_Jobs
  • 46 postów

Napisano 27 lutego 2010 - 10:36

Jest to bardzo ciekawa lektura, która udowadnia moją tezę, że jeśli serwis nie ma pozwolenia producenta na ingerencję w telefon to po prostu nie powinien się za zabierać za serwisowanie.

Czyli wg. Ciebie, nie powinno być w ogóle serwisów iPhona i każdy powinien się z nimi bujać po odpłatnych nieautoryzowanych? Bo z tego co czytam to o to Ci chodzi. Nie tylko bowiem w Polsce nie mogą otwierać, ale i wszędzie indziej. Taka polityka Apple, a nie zabronienie z powodu braku kompetencji.

To może dowodzić, że tak naprawdę zalanie aparatu niekoniecznie musi zależeć od czynników zewnętrznych a po prostu od wad ukrytych aparatu.

Ale Twój "gwóźdź" dotyczy jakiegoś bliżej niezidentyfikowanego modelu oraz producenta telefonu, bo na pewno nie iPhona. Twoja akcja to gigant na glinianych nogach, a szkoda, bo myślałem, że coś z tego wyjdzie. Ale Ty nawet nie jesteś w stanie podać konkretnej liczby zgłoszeń które dostałeś, tylko piszesz "około". No kutfa, w podsumowaniu nie możesz nawet dobrze podsumować "akcji"? My jesteśmy tutaj rządni krwi Regenersis, ale nie poprzez obtarcie naskórka.

Innym powodem odmowy gwarancji bywało "rozszczelnienie obudowy", choć czytelnicy zarzekali się że coś takiego nigdy nie wystąpiło. Tutaj podobnie - bez dowodów nic nie da się zrobić.

Mi też coś takiego powiedzieli. Chodziło im o odejście chromowanej ramki od obudowy zapewne na skutek upadku.

Co jeśli firma nic nie odpowie - wtedy wysyłamy pisma do Apple, CRC. Czy do prasy, mediów, TV? Zobaczymy.

WOW!

#477 feva

feva
  • 9 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 marca 2010 - 14:45

Nie dyskutuje czy gorszy czy lepszy. Ale jak na mój gust prowadząc serwis apple ( a z całej twojej wypowiedzi tak zrozumiałem ) po cholere wysyłasz swojego iphone do regenersis? Pozatym skoro taka pianę toczysz tu to domyslam sie ze punkt w którym oddałeś swoj telefon wysadziłeś w powietrze...jak dostałeś telefon z uwaloną gwarancja i białymi znacznikami. Ja takiego telefonu poprostu bym nie przyjoł. A tak gwoli ciekawostki kumpel ostatnio oddał nokie do serwisu ( autoryzowanego nokii ) i tam stwierdzili krzywą płytę, oczywiscie anulowali gwarancje, oddał na ekspertyze do regenersis i tam mu ją przywrócili..moze nie taki diabeł...


Panowie waszgosc i zwłaszcza feva - nie interesuje mnie opinia nt mojego serwisu, nie ma to w ogóle znaczenia w dyskusji. To że ludzie dzwonią do mnie i się skarżą na serwis R. jest bardziej problemem firmy R. niż moim. iphone-serwis.com nie ma tu nic do gadania i nie jest stroną i nie dyskutujemy że jest lepszy czy gorszy. Na pewno nie firma, która pisze mi w mailu że LSI w gnieździe zasilania są czerwone, odsyła mi telefon a tam LSI jest białe. To chyba oczywiste. Oczywiście gwarancja anulowana. Nie wkurzyłbyś się?


---- Dodano 02-03-2010 o godzinie 14:54 ----
To jest podsumowanie akcji? Można było w takim razie zrobić ankiete;)
czy regenrsis zalało mi telefon
a) tak zalało
B) nie zalałem sam ale lubie pozarzucać innym ze to zrobili
c) nie wiem czy zalałem ale miałem nadzieje na nowy
d) chce opowiadac w TVN jak to mi zniszczyli zycie zalewajac telefon

Kolego, powiem tak, twoje podejscie do tego tematu jest dziwne, bicie piany, zbieranie mali od "pokrzywdzonych" a zero inwencji twórczej. Podpowiem Ci. Zadzwon do Apple w PL, dowiedz sie jaki serwis w Europie ma pozwolenie ( mowie o w pełni autoryzowanym serwisie ) na rozbieranie Iphonów. Zbierz z 5-10 sztuk "z anulowaną gwarancja" i odeslij tam na ekspertyze. Test troche kosztowny ale wedy bedziesz pewien czy Regenersis ma ma racje czy nie.

Oto podsumowanie akcji:
Co jeśli firma nic nie odpowie - wtedy wysyłamy pisma do Apple, CRC. Czy do prasy, mediów, TV? Zobaczymy.



#478 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 02 marca 2010 - 21:14

Kolego, powiem tak, twoje podejscie do tego tematu jest dziwne, bicie piany, zbieranie mali od "pokrzywdzonych" a zero inwencji twórczej. Podpowiem Ci. Zadzwon do Apple w PL, dowiedz sie jaki serwis w Europie ma pozwolenie ( mowie o w pełni autoryzowanym serwisie ) na rozbieranie Iphonów. Zbierz z 5-10 sztuk "z anulowaną gwarancja" i odeslij tam na ekspertyze.


Gdybyś czytał wątek to wiedziałbyś że ten temat był już podnoszony.

Wątek powstał w celu zebrania grupy osób - poszkodowanych. Osoby zostały zebrane. Z tymi osobami będziemy komunikować się co dalej i decydować co robić. Tyle w temacie -dalsze drążenie doprowadza to komentarzy w stylu tych co zaprezentowałeś powyżej - problem Ciebie nie dotyczy, więc wypowiedź jest całkowicie zbędna, nie mówiąc już o tym że nie zadałeś sobie trudu sprawdzenia czy Twoje "pomysły" zostały już omówione. Tym bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu, że akcja jest i była kierowana do osób poszkodowanych i to z nimi będę się dalej komunikował i z nimi kontaktował. W tym wątku EOT, reszta należy już do zgłoszonej grupy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych