Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.1 3G] przesylanie plikow na iPhone 3G z komputera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcinn

marcinn
  • 22 postów

Napisano 05 października 2008 - 19:40

Witam.
Aktualizowałem iPhone 3G do wersji oprogramowania 2.1 za pomoca kabla USB.

I mam pytanie...co zrobic aby najłatwiej odblokowac telefon tak abym mogl przesylac na niego pliki z komputera?
Siedze juz przy tym kilka godzin i nie moge do tego dojsc;/...jestem w tym kompletnie zielony

---- Dodano 05-10-2008 o godzinie 20:54 ----
mam jeszcze jedno pytanie.
To prawda, ze po oblokowaniu iphona aby moc przesylac na niego pliki z kompa traci sie gwarancje ?:confused:
  • 0

#2 stig

stig
  • 135 postów

Napisano 05 października 2008 - 19:54

co zrobic aby najłatwiej odblokowac telefon tak abym mogl przesylac na niego pliki z komputera?

Wykonac Jailbreak -- jesli chcesz wrzucac pliki z pominienieciem standardowej procedury synchronizacji przez iTunes.
  • 0

#3 marcinn

marcinn
  • 22 postów

Napisano 05 października 2008 - 19:56

A jak własnie wykonac ten Jailbreak ?..i to prawda, ze sie traci przez to gwarancje?
  • 0

#4 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 721 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 05 października 2008 - 19:56

Robiąc Jailbreak tracisz gwarancję.

Po przywróceniu telefonu do fabrycznego, niemodyfikowanego softu gwarancja wraca.

Szukaj w MyApple.pl > iPhone/iPod > iPhone > iPhone - Tutoriale.


Dodatkowo zapoznaj się z ZASADAMI ZAKŁADANIA NOWYCH TEMATÓW!
  • 0

#5 marcinn

marcinn
  • 22 postów

Napisano 05 października 2008 - 20:03

czyli gdy zrobie Jailbreak trace gwarancje lecz za pomoca iTunes moge przywrocic poprzednie ustawienia iPhona czyli gwarancja powraca?

---- Dodano 05-10-2008 o godzinie 21:07 ----
Ps. jak mozecie to podajcie link do tutoriala bo juz sie calkiem w tym pogubilem;/
system to windows jakby co;)
  • 0

#6 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 721 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 05 października 2008 - 20:09

Musisz zrobić Restore ("Odtwórz" w iTunes) przy pomocy oryginalnego softu.
  • 0

#7 dliwski

dliwski


  • 14 849 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 października 2008 - 20:10

Tytuł zmieniony zgodnie z:
http://www.myapple.p...hone-pomoc.html

Proszę stosować się do nich w przyszłości.

  • 0

#8 marcinn

marcinn
  • 22 postów

Napisano 05 października 2008 - 20:14

ok sory za nazwe tematu ale pomyslalem o tym dopiero po jego założeniu;/ Jak ktos moze to niech poda link to tematu z tutowialem wedlug ktorego mam postepowac. iPhona mam juz aktywowanego teraz musze go tylko odblokowac aby moc przesylac na niego pliki. z gory dzieki
  • 0

#9 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 721 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 05 października 2008 - 20:20

Opcja "szukaj" i tam gdzie pisałem czyli TUTORIALE, np. ten:

QuickPWN

  • 0

#10 marcinn

marcinn
  • 22 postów

Napisano 05 października 2008 - 20:22

http://www.myapple.p...ipod-touch.html

znalazlem cos takiego. Wydaje sie byc dosyc prosty. Moge to zrobic wedlug tego sposobu?
  • 0

#11 iMarekPL

iMarekPL
  • 2 721 postów
  • SkądZduńska Wola

Napisano 05 października 2008 - 20:25

Jeśli wyczytałeś gdzieś tam, że działa on z oprogramowaniem w wersji 2.1 :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych