Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

logo za darmo:)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 mondeo

mondeo
  • 291 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 sierpnia 2008 - 23:42

cześć
muszę zrobić na szybko logo firmy
jestem laikiem ale gdzieś wyczytałem że powinno być zrobione techniką wektorową/ bym później mógł dowolne powiększać/pomniejszać/wstawiać do np dokumentów/
ściągnąłem triala 'vector designer' i wszystko byłoby OKI gdyby nie napis 'unlicensed....' na logo:(
pobrałem też inkskape - niestety przy próbie włączenia otrzymuję:
Dołączona grafika
czy znacie jakiś darmowy soft względnie podpowiedź czy koniecznie muszę to robić tą techniką?
wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrawiam

#2 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 23 sierpnia 2008 - 01:55

Niestety - według Twoich kryteriów wszystko płatne !!! Z darmowych - ersatz Gimp.

---- Dodano 23-08-2008 o godzinie 03:01 ----
Z płatnych - pomijając Photoshopa - jest The Logo Creator, trial do pobrania przykładowo tu: Download The Logo Creator 5.1 for Mac Free Trial - The Logo Creator - Create custom, professional logos - Softpedia

---- Dodano 23-08-2008 o godzinie 03:39 ----
Jedyne jego ograniczenie to znak wodny - chyba łatwe do ominięcia.

#3 mondeo

mondeo
  • 291 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 sierpnia 2008 - 12:37

photoshopa? hmmmm posiadam takowego i nie brałem go pod uwagę muszę w takim razie pogrzebać dzięki baaaardzo!!!!!!

#4 wieslawo

wieslawo
  • 3 698 postów
  • SkądL-no/P-ń

Napisano 23 sierpnia 2008 - 12:46

no i nie powinnieneś brać tego pod uwagę nadal. Photoshop mimo jakiejś tam implementacji wektorów, nie jest programem do tego przeznaczonym, bo od tego w pakiecie jest Illustrator. Ze starszych programów jest jeszcze Freehand, Macromedia wypuszczała 30'dniowe triale w pełnych wersjach, poszukaj gdzieś po sieci.

#5 andy76

andy76