Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapowiadane gry napisane na SDK


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
227 odpowiedzi w tym temacie

#26 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 25 maja 2008 - 16:07

Wogóle nierozumiem czemu ktokolwiek zamierza za to płacić. Oczywiście nie namawiam do piractwa, ale podobna sytuacja była z ipod'em 5g(5,5g). Ludzie kupowali gry i wmawiali sobie, że tak musi być, a za 3 miesiące wyszedł Ipod linux i rockbox kosząc każdy płatny dodatek.

#27 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 29 maja 2008 - 20:54

Nowa zapowiedz :> Producent jeszcze nie zdecydował się z jakiego kanału dystrybucji skorzystają ale nie zaszkodzi jak tu wstawię, bynamniej podejrzewm że gra i tak będzie płatna ^^'

Tym razem to... FPP ^^ I to taki który na 100% trafi na rynek iPhone/iPod touch niezależnie czy przez AppS czy JB, bo port Q3 jest rzeczą nie pewną.

Gra nazywa się Re-Volt, jest to produkcja kanadyjskich developerów IUGO Mobile Entertainment. Kontrola wygląda identyczna jak na filmikach portu Q3 odchylamy od siebie idziemy do przodu przychylamy do siebie idziemy do tyłu, no i strzelanie palcem. Gra wygląda efektownie... sami zobaczcie bo dostępny jest filmik ;]

YouTube - Re-Volt first-person shooter for iPhone

Dołączona grafika

Zródło:Touch Arcade Re-Volt: Accelerometer Controlled iPhone Shooter

---- Dodano 29-05-2008 o godzinie 21:58 ----
Koledzy z górnych działów znaleźli jeszcze większą rewolucje ^^ zapowiedz BioShock na iPhone/iPod touch!

BioShock rwnie na iPhone'a - Wiadomoci - Onet.pl Gry

Tylko żeby to był gra 3D a nie coś w stylu Sprinter cell na komórki ^^ dodatkowo będzie portowana przez innego producenta (IG Fun) co trochę źle wróży.
Jak dobrze pójdzie będzie to jeden z kluczy do uznania iPhone/iPod touch jako platformę do gier

#28 zieteka

zieteka
  • 7 postów

Napisano 31 maja 2008 - 14:35

iphone lego-touch

#29 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 maja 2008 - 14:38

iphone lego-touch


Hmmm mógł byś dać linka do źródła żebyśmy wiedzieli o co chodzi i z czym to się je :P

#30 mateusz2142

mateusz2142
  • 101 postów
  • SkądOstrołęka

Napisano 31 maja 2008 - 23:29

Hmmm mógł byś dać linka do źródła żebyśmy wiedzieli o co chodzi i z czym to się je :P


chyba chodzi o to:
iphone lego-touch: millions of bricks in your pocket on [technabob]

#31 AkD

AkD
  • 250 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 czerwca 2008 - 11:12

nie powiem żeby te Lego wyglądało na coś wartego zwrócenia uwagi

#32 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 01 czerwca 2008 - 12:09

No nie wiem ;> koncepcja nawet ciekawa ;p ciekawe jak planują robić ożywienie tego co zbudujemy.

Pytanie jest tylko czy na pewno jest to dla SDK bo news jest z 11 marca;>

---- Dodano 02-06-2008 o godzinie 01:48 ----
Mały bonus ^^ wywiad z producentem Segi Ethan Einhorn który pokazywał tech demo Super Monkey Ball 6 marca, opowiada trochę szczegółów o SMB i rozważa czy iPhone OS jest dobrą "przenośną konsolą" ;p w pierwszych momentach widać gry PopCap w wersji na PC (aka Deluxe), potem można zobaczyć SMB2 na starego xboxa.

Touch Arcade : iPod and iPhone Games, Apps, News, and Reviews

Oto mały dodatek ;> dla tych co nie widzieli oryginalnej konsolowej wersji SMB:

YouTube - Super Monkey Ball Banana Blitz: Ultra Heaven

Jest ona na Wii i również korzysta z przyspieszeniomierza jako kontrolera, jest to nowość w serii ;> dodatkowo nowością jest możliwość skakania ;p fani serii nie lubią tej części z 2 powodów ;> Jest zbyt łatwa, i brak trybu challenge który zawierał z 100 dodatkowo trudnych leveli ;p tego drugiego również brak we wersji na DS.

#33 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 czerwca 2008 - 18:20

Polarbit twórca ostatnio popularnej gry na iPhone/iPod touch Raging Thunder która jest znana nie tylko na tej platformie, ogłosił że gra będzie dostępna również na AppStore. Jest też informacja że to co narazie mamy na JB to wersja Beta ;]

Źródło: Touch Arcade Developer Interview: Polarbit’s Raging Thunder

#34 hooo

hooo
  • 183 postów

Napisano 03 czerwca 2008 - 18:38

Raging Thunder to dosyć prymitywna gra, fatalne sterowanie, kiepska jazda, wolę gry z gorszą grafiką ale , żeby więcej było przy nich zabawy. Mam nadzieję, że Apple podąży w kierunki innowacyjnych gier logicznych i interaktywnych takich np. jak na nintendo ds, czy z dobrą fabułą, a nie ten szmelc (budżetówki) co na psp..

#35 Chip

Chip
  • 1 571 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 czerwca 2008 - 23:17

IMO Raging Thunder wcale nie jest zły i miło mi się w to grało, a to jakie gry powstaną od Apple raczej nie zalezy.. Może to nawet lepiej, bo zajmą się czymś innym (choćby nowym FW).

#36 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 czerwca 2008 - 11:49

Przecież to beta ;] po to ona jest bycie mogli wysłać twórcom co w niej śmierdzi ;p

Ok mamy potwierdzenie od Demiforce że gra Trism o której mówiłem a 1 stronie trafi do AppStore, w o wiele lepszej wersji ;] Ba, chyba nie ma jeszcze aplikacji na AppStore o której tyle wiemy:

-Będą 3 tryby+tutoriale: Classic,Timed,Puzzle
-Internetowa tablica wyników ;p
-System osiągnięć ;> wiecie to co w xboxie ;p
-Znamy już nawet cenę: 4.99$ - tyle ile kosztują gry na Classica
-Będzie dostępna wersja demo ;]
-Twórca będzie się starał wrzucić go jak najwcześniej do AppStore, o ile będzie to możliwe przy jego otwarciu.

Mamy również nowy filmik pokazujący to wszystko:

YouTube - Trism for the iPhone : Second Look!

Źródło: Touch Arcade A Second Look at Demiforce’s Trism

#37 Brzoza1530

Brzoza1530
  • 196 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 04 czerwca 2008 - 19:08

Super, uwielbiam Trism :)

#38 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 czerwca 2008 - 16:06

Nie miną dzień już mamy 2 nowe zapowiedzi ;>

Pierwsza gra autorstwa Fiery Ferret o nazwie Lumen.
Dołączona grafika
Jest to gra układanka w gdzie bawimy się strumieniem lasera tak by przeszły przez wszystkie checkpointy na planszy ;> laser musi mieć odpowiedni kolor dlatego też trzeba wstawiać specjalne filtry i mieszać barwy ;] Aktualnie jest gotowe aż 1200 (!) plansz (będzie ich więcej) do tej gry podzielonych na 3 poziomy trudności, gra wymaga podłączenia internetowego z tego powodu że plansze są na żywca ściągane z servera, po ściągnięciu zostają w iPhone/iPod touch i można je grać offlineowo.Tak jak w Trism, autor deklaruje się na wypuszczenie gry jak najwcześniej i nawet po tej samej cenie 5$. Filmik demonstrujący:

YouTube - iPhone Game Preview - Lumen

Źródło:Touch Arcade Lumen: a Laser Puzzle Game

Druga zapowiedz to port gry na mac'a dzieła Majic Jungle Software o nazwie Chopper

Dołączona grafika

Obrazek jest z wersji macowej ;p jest to klasyczna scrollówka lotnicza (taki gry pamiętam z czasów amigi). Twórca zdecydował że do kontroli będzie używany przyspieszeniomierz i własnie pracuje nad tym rozwiązaniem. Gra oczywiście jest dopiero przygotowywana i raczej nie zobaczymy jej w po poniedziałeku ;p Gra w wersji na mac'a kosztuje 15$

Źródło:Touch Arcade Interview: David Frampton, author of Chopper for iPhone

#39 Chip

Chip
  • 1 571 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 czerwca 2008 - 20:10

Suuuuuper! :D

#40 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 05 czerwca 2008 - 22:29

No, nieźle, nieźle, ale to będzie klasyczny chopper(latanie jednym przyciskiem do góry i nic więcej), czy jest to pomysł bardziej rozwinięty??

#41 Chip

Chip
  • 1 571 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 czerwca 2008 - 00:50

No nie wiem, ale każda kolejna zapowiedź bardzo mnie cieszy, bo znaczy to, że jest jakieś zainteresowanie tym OSem ;) Więcej pozycji = większa konkurencja = więcej pomysłów = super gry :D

#42 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 01:22

Ja się nie mogę doczekać najbardziej Wormsów, jeszcze bardziej niż Super Monkey Ball, mam nadzieje że panowie z Team 17 dotrzymają słowa puszczone po 6 marca, mam nadzieje że będzie to wersja 2D (Wormsy drugiej generacji)... w ogóle szkoda że Team 17 podupadł, w czasach amigi tworzyli jedne z najlepszych gier, uwielbiałem je kolekcjonować, teraz by się przydał ten klimat wsadzić do iPhone OS, tylko jak raz zrobili wormsy już nic innego nie potrafili robić i tak jest do dzisiaj ;p

No, nieźle, nieźle, ale to będzie klasyczny chopper(latanie jednym przyciskiem do góry i nic więcej), czy jest to pomysł bardziej rozwinięty??


Port jest chyba na razie na papierach ;> ale za to jest oryginalnie na mac i OpenGL więc nie muszą się męczyć z systemem renderującym.

#43 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 06 czerwca 2008 - 09:15

Ja się nie mogę doczekać najbardziej Wormsów, jeszcze bardziej niż Super Monkey Ball, mam nadzieje że panowie z Team 17 dotrzymają słowa puszczone po 6 marca, mam nadzieje że będzie to wersja 2D (Wormsy drugiej generacji)... w ogóle szkoda że Team 17 podupadł, w czasach amigi tworzyli jedne z najlepszych gier, uwielbiałem je kolekcjonować, teraz by się przydał ten klimat wsadzić do iPhone OS, tylko jak raz zrobili wormsy już nic innego nie potrafili robić i tak jest do dzisiaj ;p


Ciekawa propozycja, ale nie wiem czy coś przebije worms'y na gameboya advance. W worms na GBA jest zawarte praktycznie wszystko co jest potrzebne fanom serii, włącznie z kampania(coś w rodzaju Story)

#44 Blue

Blue
  • 538 postów
  • SkądPoznań, Warszawa, Murcia ES

Napisano 06 czerwca 2008 - 09:48

Jest port amigi - UAE na kilka platform w tym OSX. Jest zatem szansa, że ktoś się pokusi o zrobienie iUAE. Mam jednak wątpliwości czy Amigę da się łatwo emulować na iPhone, na celeronie 500mhz nie szło to do końca dobrze zwłaszcza dźwięk bez którego granie traci sens na amidze. Chyba poczekamy na Atoma. Natomiast emulator atari czy c64 jak najbardziej mógłby śmigać na iPhone... Bardziej by mi te emu pasowały niż game boy, cz psx...

#45 szymons12

szymons12
  • 198 postów
  • SkądLegnica

Napisano 06 czerwca 2008 - 09:54

A propo, jest jakiś emulator zx spectrum??

#46 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 13:48

panowie.... to temat o SDK ;>trzymajmy się tego

Mamy kolejną zapowiedź :P Jest to po raz drugi Mahjong Solitaire firmy Ambrosia Software, będzie się nazywała "Aki Mobile Mahjong" lub "Aki Mahjong Solitaire".

Dołączona grafika

Ponoć twórcy dobrze sobie radzą z Core Animation, tworząc płynne animacje ;> Będzie to port macowej wersji która oryginalnie kosztuje 20$ (yayks!)
Ciekawe czy ktoś się odważy zrobić prawdziwego Mahjonga, Japończykom by się to spodobało ^^

#47 goodboy

goodboy
  • 1 611 postów
  • SkądKonstancin/W-wa

Napisano 06 czerwca 2008 - 14:02

Nie mogę się doczekać super monkey ball :) To będzie pierwsza rzecz którą kupię w App Store. Mam nadzieję że cena nie przekroczy $10.

#48 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 14:16

Jeżeli Trism kosztuje 5$ to zaczynam się bać ile będzie kosztować Super Monkey Ball ;> Przy grach na Classica byłą taka zalet że producent był zmuszony sprzedawać je po 5$ nie zależnie co tworzył, teraz to on decyduje ile aplikacja będzie kosztować.

#49 Chip

Chip
  • 1 571 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 czerwca 2008 - 15:58

Oj boję się tych cen, a w sumie to chciałbym mieć tak przynajmniej 3 - 5 dobrych gier. Wydaje mi się, że na początku ceny będą wysokie, ponieważ dużo ludzi się rzuci na appsy i nie wytrzyma, a po miesiącu będzie już większa konkurencja, spokój i mała obniżka cen ;P Takie moje małe marzenie ;)

#50 _Grx

_Grx
  • 73 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 18:25

To kiedy pojawi się ten app store (i wraz z nim gry)? ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych