Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Filmy w Iphonie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 cas3981

cas3981
  • 7 postów

Napisano 16 marca 2008 - 20:33

Mam pytanie, chcialbym przeniesc moje filmy z kompa do Iphona, sa one w formacie mpeg,wmv itp, czy moge zrobic to przez WinSCP? czy w jaki sposob? i jaki format obowiazuje w Iphonie? Jaki program do convertowania? Nie moglem znalezc to na forum, prosze o pomoc! Dziekuje
  • 0

#2 sena

sena
  • 58 postów
  • SkądOpole

Napisano 16 marca 2008 - 20:39

iPhone filmy widzi tylko wrzucone przez iTunsa jak wrzucisz przez winSCP to ich nie zobaczy, filmy dodajesz do iTunsa tak jak muzykę, najlepiej jak by była w formacie mp4 bo takowy jest(chyab) w iPhonie a iTunes je konwertuje do mp4
  • 0

#3 cas3981

cas3981
  • 7 postów

Napisano 16 marca 2008 - 20:40

rozumiem, ale jak z formatem? czy musze convert zanim wrzucic do itunes czy jak? bo jak probowalem wrzucic przed chwila przez itunes, poprzed dodanie filmu do biblioteki to sie nie dalo
  • 0

#4 majonez

majonez
  • 372 postów

Napisano 16 marca 2008 - 20:54

program: Videora iPhone Converter
  • 0

#5 cas3981

cas3981
  • 7 postów

Napisano 16 marca 2008 - 21:22

Tak wlasnie sciagnalem ten program, convert zrobilem wszystko ok, ale nie moge dodac do Itunes te filmiki? w jakis sposob mam je dodac po wlaczeniu itunes i podlaczeniu iphona gdzie musze wejsc?? Nie wiem czemu nie dodaje :(( HELP!!
  • 0

#6 ogienkr

ogienkr
  • 34 postów

Napisano 16 marca 2008 - 21:41

ja uzywam:
Free Video to iPhone Converter: iPhone Video Converter
po przekonwertowaniu robie w itunes:
plik -> dodaj plik do biblioteki
jak juz filmik sie znajduje z filmach to przeciagam go na iphona i sie kopiuje i dziala.
niestety ten konwenter nie dodaje napisow. ale za to szybko konwertuje i na iphonie po przekonwertowaniu filmiki dzialaja fajnie.
  • 0

#7 sena

sena
  • 58 postów
  • SkądOpole

Napisano 16 marca 2008 - 21:43

ja dodaje przez plik->dodaj plik do biblioteki-> wybieram go -> ok lecz czasami mi filmiki nie wchodzą i nie wiem czemu, a do iPhona dodajemy przy synchronizacji wchodzimy w zakładkę video i dajemy cos w stylu wybierz pliki do synchronizacji, znajdujemy nasz i zaznaczamy a potem synchronizacja p.s sie spóźniłem :)
  • 0

#8 Z3T

Z3T
  • 266 postów

Napisano 16 marca 2008 - 21:50

Wszystko odnośnie filmów znajdziesz tutaj:
http://www.myapple.p...dnoczesnie.html
  • 0

#9 cimonj

cimonj
  • 593 postów
  • SkądHorsham, UK

Napisano 16 marca 2008 - 22:21

ja osobiscie polecam: MediaCoder for iPhone (FREE)
program konwertuje do formatu iPhona, z mozliwoscia zmiany rozdzielczosci i bitraty, dwoch przebiegow przy konwersji i wiele innych --> ULTRA PROSTY!!.
sam ogladam filmasy w 480x320 w 256Kbps. (czyli srednio z 700MB robie jakies 250MB!! przy moim zdaniem calkiem niezlej jakosci)
pzdr. gdyby ktos mial problem z wgraniem przygotowanego filmu pod iPhone przez iTunes.. niech da znac. mentolilem sie z tym kilka godzin i na forum NIC nie znalazlem.

iTunes --[AUDIO]--> iPhone... dziala git...

iTunes --[VIDEO]--> iPhone... jest maly myk...

cimon
  • 0

#10 cas3981

cas3981
  • 7 postów

Napisano 17 marca 2008 - 09:40

cimonj!!!! ja mam wlasnie problem z wgraniem filmow do Itunes!!! A powiedzcie mi czemu z programu Videora Converter Iphone , zrobilem convert filmow 100mb, pozniej patrzylem ze zajmowalo tylko kolo 10mb, a po 30 minutach patrze zajmuje mi 600mb?? o co kur... chodzi? cimonj!! A z twojego programu wszystko ok tak? zaraz go sprawzde, a ciekawe czy uda mi sie do itunes wladowac? jak to robisz? mozesz napisac tutaj? dzieki
  • 0

#11 cimonj

cimonj
  • 593 postów
  • SkądHorsham, UK

Napisano 30 marca 2008 - 02:11

..sry man.. troche zaspalem.. ale jest tak:
- walisz w itunes...
- podlaczasz iPhona
- "klikasz" na iPhona i na glownym ekrane:
[WYLACZ] synchronizuj automatycznie po podlaczeniu...
[WYLACZ] synchronizuj tylko zaznaczone utwory...
[WLACZ] recznie zarzadzaj muzyka i plikami video!

wiec teraz... przygotowany film do iPhona (H.264) importujesz do "filmy" w iTunes.
NIE KLIKAJ "PRAWYM" na przerob do formatu iPhone.... tylko PRZECIAGNIJ PLIK NA "IKONKE" iPhone!!! ten ktory przerobiles sam.

plik dogra do iPhona i rawelacja...

thats it man! TO DZIALA.

a kompresje, rozdzielszosc i inne sam wybierasz.. wazne zeby zrobic film w (H.264) to jakis "pokrewny BS mpeg.

pisz man jak cos nie teges...

pzdr

cimon

ps: wlasnie wrzucam "gwiezdne wojny" aaaaaaaaaaaaaa
  • 0

#12 migrena

migrena
  • 6 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 marca 2008 - 12:15

@cimonj nie mozesz uzywac jakiegos bardziej przystepnego jezyka? :) w mediacoderze jest zdaje sie plugin ktory odwala wiekszosc roboty z ustawiniami automatycznie. uzytkownik nie musi sie meczyc. w videorze trzeba ustawic bitrate bo inaczej wybierze jakis absurdalnie wysoki (np 2500). jezeli w dalszym ciagu cos bedzie nie tak, to wlacz "zaawansowane ustawienia". nic wiecej nie trzeba ustawiac ale samo wlaczenie podobno likwiduje problem puchnacych plikow.
  • 0

#13 Misiek2865

Misiek2865
  • 2 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 22:18

a czy jest jakas stronka na iPhonie na ktorej mozna śćiągac filmiki??? :-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych