Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis Apple iSpot - długi czas oczekiwania na zwrot urządzenia. Co robić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Polol

Polol
  • 100 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 19:39

Na wstępie chciałbym przeprosić, jeśli temat znajduje się w złym dziale, ale po przejrzeniu działu "serwis" i "pytania i problemy" uznałem, że mój problem nie jest natury technicznej, a bardziej prawnej (jeśli w ogóle można go przydzielić do tej kategorii)

 

Pod koniec stycznia 2017 odebrałem swojego MacBooka Pro 15" z TouchBar z salonu iSpot w Warszawie. Po niecałych siedmiu miesiącach użytkowania klawiatura odmówiła posłuszeństwa (jeden z klawiszy zaczął działać "w kratkę", wpisując niekiedy literę "t" podwójnie). Od razu udałem się do punktu serwisowego, gdzie komputer został zdiagnozowany i przyjęty, aby naprawić usterkę. Szacunkowy czas naprawy podawany przez pracowników to 6 dni roboczych. Było to w drugim tygodniu lipca. Przez dwa tygodnie nie miałem żadnej informacji o tym co się z komputerem dzieje (nie licząc powiadomienia sms w dniu, w którym urządzenie zostało przyjęte do naprawy). Dopiero 1 sierpnia otrzymałem telefon, że część (top case) przyjdzie 8.08, i komputer będzie do odbioru najpóźniej 10.08 (zostałem także poinformowany, że moja naprawa będzie teraz traktowana priorytetowo). 10.08 komputera nie było, tak samo jak żadnej informacji z serwisu. Po wykonaniu mało przyjemnego telefonu, powiedziano mi, że część jest już w serwisie i jutro (tj. 11.08) będę mógł odebrać Maca. Dzisiaj koło godziny 12 wykonałem kolejny telefon do serwisu z pytaniem, czy komputer można już odebrać, bo dalej nie wiem co się z nim w ogóle dzieje (pomijam już fakt, że na infolinii zostało mi powiedziane, że w systemie dalej jest status "oczekujemy na część"). Przed 16 w końcu dostałem sms'a, że Mac jest już gotowy do odbioru. Przy odbiorze urządzenia zauważyłem, że na klapie od monitora są dwie głębokie rysy, których wcześniej nie było, na co od razu zwróciłem uwagę. Tutaj pojawiają się moje pytania, co mogę w zaistniałej sytuacji zrobić, gdzie złożyć ewentualną skargę? (dzwoniłem już na infolinię Apple Support), czy starać się o wymianę na zupełnie nowy komputer? Powiem szczerze, że sytuacja jest dla mnie bardzo irytująca, bo za chwilę minie miesiąc odkąd komputer trafił do naprawy, a po powrocie z serwisu wrócił w gorszym stanie niż do niego trafił.

 

 


Telefon: iPhone 2G 8GB 3.1.3

#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 20:21

Apple Jako Apple niestety nic do tego nie ma. Oczywiście iSpot powinien wykonywać pracę według ich procedur i standardów ale prawda jest taka że wybrałeś chyba najgorszy możliwy serwis. Jedynie iSpot może ci pomóc. Musisz ich nękać ale oni są dość bezczelni. Chyba że masz zdjęcia sprzed serwisowej przygody wtedy będzie łatwiej. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 Polol

Polol
  • 100 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 21:10

Apple Jako Apple niestety nic do tego nie ma. Oczywiście iSpot powinien wykonywać pracę według ich procedur i standardów ale prawda jest taka że wybrałeś chyba najgorszy możliwy serwis. Jedynie iSpot może ci pomóc. Musisz ich nękać ale oni są dość bezczelni. Chyba że masz zdjęcia sprzed serwisowej przygody wtedy będzie łatwiej. 

 

Kiedy oddałem komputer do naprawy, to został sporządzony protokół (+ zdjęcia maca). Bardziej myślałem, czy nie ma możliwości wywarcia na nich presji "z zewnątrz". Cóż, chyba nie pozostaje mi nic innego jak nękanie ich codziennie telefonami.


Telefon: iPhone 2G 8GB 3.1.3

#4 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 11 sierpnia 2017 - 21:19

[…] po przejrzeniu działu "serwis" i "pytania i problemy" uznałem, że mój problem nie jest natury technicznej, a bardziej prawnej (jeśli w ogóle można go przydzielić do tej kategorii).

 

Rzeczywiście. Przeniosę do Inne.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#5 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 21:28

Jak będziesz mocno naciskał pewnie wielokrotnie to istnieje taka szansa. Nie raz można przeczytać o pewnych naprawach które zostały wywarte przez Apple. Jednak nie będzie to łatwa przeprawa. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 Polol

Polol
  • 100 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 21:38

Rzeczywiście. Przeniosę do Inne.

Dziękuję.

 

Jak będziesz mocno naciskał pewnie wielokrotnie to istnieje taka szansa. Nie raz można przeczytać o pewnych naprawach które zostały wywarte przez Apple. Jednak nie będzie to łatwa przeprawa. 

 

To może na przyszłość, jest w Warszawie jakiś serwis (autoryzowany) godny polecenia? Z góry dziękuję za odpowiedź


Telefon: iPhone 2G 8GB 3.1.3

#7 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 12 sierpnia 2017 - 21:24

Wszystkie tylko nie iSpot. Często pada Cortland. Sam z nich korzystam. Dobre opinie ma tez Jabłkowy.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 14 sierpnia 2017 - 08:40

Odebrałeś już komputer czy zostawiłeś go im?

 

Pokazali Ci te zdjęcia z dnia przyjęcia? Widać na nich rysy? Robiono zdjęcia przy Tobie?

Jeśli mają zdjęcia na których widać te rysy to znaczy, że miałeś rysy a nawet na nie nie zwróciłeś uwagi, jeśli nie mają zdjęć to znaczy że możesz ich podać do sądu i wygrać. W tej kwestii nikt "z zewnątrz" za Ciebie nic nie zrobi.



#9 Polol

Polol
  • 100 postów

Napisano 18 sierpnia 2017 - 14:16

Odebrałeś już komputer czy zostawiłeś go im?

Pokazali Ci te zdjęcia z dnia przyjęcia? Widać na nich rysy? Robiono zdjęcia przy Tobie?
Jeśli mają zdjęcia na których widać te rysy to znaczy, że miałeś rysy a nawet na nie nie zwróciłeś uwagi, jeśli nie mają zdjęć to znaczy że możesz ich podać do sądu i wygrać. W tej kwestii nikt "z zewnątrz" za Ciebie nic nie zrobi.

Cały czas czekam na odbiór. Serwis robił zdjęcia w momencie przyjęcia urządzenia, komputer wtedy był „czysty”. Kiedy pojechałem odebrać maca tydzień temu, to dwie osoby które były wtedy w punkcie serwisowym porównały te zdjęcia z komputerem i przyznały mi racje, ze takich rys nie było. Nie były to drobne otarcia, ledwo zauważalne, tylko dwie głębokie rysy, mniej wiecej takie jakby ktos przejechał kluczem po powierzchni komputera. O sprzęt dbam cholernie, i każdy taki defekt rzuca mi sie niemal natychmiast w oczy.

Użytkownik Polol edytował ten post 18 sierpnia 2017 - 14:18

Telefon: iPhone 2G 8GB 3.1.3




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych