A nie jest tak przypadkiem, że i tak mogę dany sprzęt zanieść do naprawy w każdym serwisie Apple?
Różnica w cenie to 3100 - 2750 = 350 zł. Wydaje się być jednak znacząca. Dodatkowo miałem kupon na 400 więc ostatecznie wyszło 2350.
Chodziło mi o Apple Care a nie Ubezpieczenie.
Dodatkowe pytanie od kiedy biegnie gwarancja ? Od momentu aktywacji iPhone czy jak to wygląda?>
Patrzyłem na wersję 32GB: http://www.cortland....gb-srebrny.html - 3199, w Morele 3115 ( a więc 3115 - 3199 = 84 ), podałem przykład.
Każdy niech robi jak chce.
Ja mam klienta, któremu dziecko zalało kino domowe wodą, a ubezpieczyciel twierdzi, że nie jest to zdarzenie zewnętrzne.
Sprawa aktualnie w sądzie.
A ciekawe a jaki ubezpieczyciel? Albo z którego skepu?
No tak ale z tego co się dowiadywałem u Apple to mogą oni nie uznać FV od nieautoryzowanego sprzedawcy. Wówczas ciekawi mnie od jakiej daty biegnie gwarancja? Teoretycznie jeżeli data dystrybucji i aktywacji znacząco się rozjeżdżają to trzeba udowodnić datę zakupu.
Miał ktoś kiedyś taki przypadek/problem z iPhone?
Potwierdzam, ubezpieczyciele to cwane bestie i tak naprawdę gwarantem ubezpieczenia nie jest Cortland tylko Allianz. Trzeba dokładnie czytać OWU (Ogólne warunki ubezpieczenia).
Gwarancja biegnie od daty uruchomienia zdaje się czyli aktywacji. Rękojmia od daty zakupu.
Zawsze jest tak, że ubezpiecza ubezpieczyciel a nie firma, po prostu reselerzy współpracują czy to z Alianz Cortland, czy to z PZU iSpot. OWU jest po to, aby je przeczytać. Jak ja kupowałem to na początku chciałem kupić w sklepie z planetą w tytule, potem trochę poczytałem i zdecydowałem się na tego Alianz w Cortland i tam też kupiłem tel.
Użytkownik Damien Karras edytował ten post 19 lipca 2017 - 12:18