Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bluetooth zawiesza klawiaturę i gładzik, Sierra 10.12.5, MacBook Air.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dabb91

dabb91
  • 2 postów

Napisano 12 lipca 2017 - 14:37

Witam,

korzystam z systemu Sierra 10.12.5 na MacBook Air (komputer z 2011 roku), procesor 1,6GHz Intel Core i5, ram 2GB 1333 MHz DDR3.

 

Od jakiegoś czasu notorycznie zdarza się, że komputer się zawiesza. Sytuacja wygląda tak:

- Niezależnie od ilości otwartych kart w Safari, bądź działających programów, klawiatura (wbudowana) i gładzik nagle przestają działać. 

- Na górnym pasku symbol bluetooth jest przekreślony falowaną linią i nieaktywny.

- Dzieje się tak zarówno gdy bluetooth jest włączony, jak i wyłączony.

- Nie działa też jeden z portów usb (po prawej).

- O dziwo po podłączeniu myszki/klawiatury pod usb po lewej, działają (te podłączone), więc to nie cały system się zawiesza, tylko jakby sama wbudowana klawiatura i gładzik.

- Po zresetowaniu (przez przytrzymanie przycisku włączania) i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy. 

 

Sam komputer poza tym działa sprawnie. Nie ma większych problemów z korzystaniem z kilku programów jednocześnie (np. safari+libre office+ adobe pdf reader) i przełączaniem się między ekranami.

Na poprzednich systemach się tak nie działo, ale np. El Capitan chodził dość wolno i zajmował strasznie dużo miejsca na dysku.

 

Komputer się nie grzeje (zdarzyło się tylko kilka razy, właśnie przy takim wyłączeniu klawiatury). W razie czego został rozkręcony i wyczyszczony z kurzu.

 

Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić?

Pozdrawiam,

Ola



#2 kalvin

kalvin
  • 789 postów
  • SkądDE

Napisano 13 lipca 2017 - 12:02

W linku poniżej jest opis, zastosuj pierwszą metodę.

 

https://www.igeeksbl...able-error-mac/


  MacBook Air 2020    iPhone 12    HomePod mini    Apple TV 4k   


#3 dabb91

dabb91
  • 2 postów

Napisano 18 lipca 2017 - 14:30

Dzięki za podpowiedź, ale niestety nie pomogło. :(




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych