Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości backupu na iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tigro

Tigro
  • 68 postów

Napisano 02 lipca 2017 - 11:45

Jakieś dwa miesiące temu wykonałem standardową procedurę wipe'u iPada i przywrócenia wszystkiego, bo troszkę zamulał - robiłem to oczywiście nie pierwszy raz, natomiast pierwszy raz zdarzyło mi się, że całkiem unieruchomiło mi to usługi iCloud. Od tych wspomnianych 2 miesięcy nie udało mi się ani raz połączyć iPada do chmury, ani wykonać backupu - dostaję więc tylko co tydzień kolejne alerty, że "iPad nie był archiwizowany od X tygodni", ale nic nie mogę z nimi zrobić, bo każda próba ręcznego wymuszenia backupu kończyła się tylko chwilą pokazywania "postępu", po czym informacją o błędzie.

 

Próbowałem wylogować się i zalogować z powrotem, zrobiłem nawet kolejny wipe&restore z iTunes, bezskutecznie. Spróbowałem więc wyłączyć i włączyć opcję "archiwum iCloud" w opcjach, ale niestety wykonałem tylko połowę tego co zamierzałem, bo po wyłączeniu włączyć z powrotem się już nie da - dostaję alert "Błąd archiwum iCloud: Wystąpił problem z włączeniem archiwum iCloud". Próbowałęm włączyć archiwizację tą metodą w opcjach iTunes po podłączeniu do komputera, ale mimo że w iTunesie wygląda, jakby ładnie włączyło backupy przez iCloud, na urządzeniu nie zachodzą żadne zmiany i suwak przy archiwizacji dalej jest wyłączony.

 

Czego jeszcze mogę spróbować? Miał ktos kiedyś taki problem?


Użytkownik Tigro edytował ten post 02 lipca 2017 - 11:45


#2 OleYek

OleYek

  • 17 338 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 lipca 2017 - 09:49

Usuń kopię iPada z iCloud i spróbuj wtedy.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 Tigro

Tigro
  • 68 postów

Napisano 15 lipca 2017 - 20:13

Niestety nie mogę tego zrobić, bo kiedy wejdę w odpowiednie miejsce wg tego poradnika, mam do wyboru tylko urządzenie "iPad - Ten iPad" i wewnątrz informację "ostatnia archiwizacja: nigdy". Jednocześnie wyświetla się, że obecnie używane jest 1,7GB/5GB, a zdjęcia zajmują tylko niecałe 700MB. Także problem chyba tkwi w tym, że coś się zbugowało na serwerze i nie rozpoznaje iPada po wipe'ie jako tego samego iPada, którego kopię ma na serwerze - w efekcie nie da się ani zarządzać tamtym backupem, ani go wyrzucić, ani wgrać nowego (bo nie "wpuszcza" go tamten). Ktoś ma pomysł jak to ugryźć? :(



#4 OleYek

OleYek

  • 17 338 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 lipca 2017 - 22:57

Wyłącz kopię icloud w iPadzie i w zarządzaniu miejscem spróbuj wtedy usunąć starą kopię, po czym włącz archiwizację iCloud i powinien zrobić od nowa.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych