Mam w samochodzie zestaw multimedialny umożliwiający podłączenie iphona i używanie CarPlay. Chciałbym wybierać trasę na macbooku i przenosić punkty lub trasy na iphona i używać ich do nawigacji. W macbooku jest opcja wyślij do iphona. Wysłałem trasę do iphona w ten sposób. Niestety nie dotarła. Co robię nie tak. Telefon miałem podłączony do macbooka przewodem, iTune uruchomiony.
Przenoszenie danych Map z osx do iOS.
#1
Napisano 19 czerwca 2017 - 05:46
#2
Napisano 19 czerwca 2017 - 09:41
Powinieneś być zalogowany na to samo konto iCloud na telefonie i komputerze. Myślę że może być też wymagane włączone WiFi i bluetooth oraz aktywną funkcję handoff na komputerze i telefonie.
iCloud:
- Na Mac: Preferencje Systemowe -> iCloud
- Na iPhone: Ustawienia -> iCloud
Handoff:
- Na Mac: Preferencje Systemowe -> Ogólne -> Pozwalaj na Handoff...
- Na iPhone: Ustawienia -> Ogólne -> Handoff
Po zdefiniowaniu trasy na Mac klikasz na udostępnij -> Wyślij do iPhone. iPhone sam powinien wyświetlić powiadomienie o wysłanej trasie i po kliknięciu tego powiadomienia powinien otworzyć program Mapy z trasą. Nie trzeba nic podłączać kablami i korzystać z iTunes.
Użytkownik imrik edytował ten post 19 czerwca 2017 - 09:43
#3
Napisano 21 czerwca 2017 - 12:39
Co powinno być włączone w opcji iCloud na Mac-u i na iphonie. Nie widzę opcji związanej z mapami. Handoff był włączony.
#4
Napisano 21 czerwca 2017 - 13:28
Nie ma osobnej opcji w ustawieniach iCloud odnośnie map jeśli o to pytasz. Wymagane jest to samo Apple ID w iCloud. Szukam bardziej szczegółowej dokumentacji i na szybko nic nie mogę znaleźć.
Jeśli miałbym zgadywać to wymagane mogą być:
- iOS 7 + MacOS Yosemite lub nowsze
- synchronizacja Safari w ustawieniach iCloud
- Handoff
- włączone WiFi i bluetooth na obu urządzeniach
- włączone powiadomienia dla map w iPhone
- włączone usługi lokalizacji na iPhone z zezwoleniem na lokalizację w mapach
Skoro opcja Ci się pojawia na komputerze to z grubsza masz to co trzeba tylko to do iPhone nie dociera z jakiegoś powodu.
Po wybraniu tej opcji na komputerze nie ma żadnego dodatkowego potwierdzenia, na telefonie powinno pojawić się powiadomienie. Po wejściu w interakcje z powiadomieniem uruchamia się program mapy z zaznaczoną trasą wybraną.
Spróbuj wyłączyć i włączyć telefon.
Spróbuj wylogować się na telefonie z iCloud, zrestartować telefon i zalogować się podobnie
Spróbuj załączyć wszystkie opcje synchronizacji (może poza zdjęciami jeśli nie chcesz)
#5
Napisano 21 czerwca 2017 - 15:50
Ruszyło Włączenie i wyłączenie telefonu pomogło. Serdecznie dziękuje za pomoc.
Adminie proszę o poprawienie tytułu powinno być z osx do ios.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych