Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Netflix - subskrypcja poprzez iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#1 iJasiu

iJasiu
  • 32 postów

Napisano 06 czerwca 2017 - 09:52

Czy ktoś z was, drodzy forumowicze, może podzielić się opinią odnośnie subskrypcji Netflixa. Dotychczas korzystałem z opcji subskrypcji poprzez stronę Netflixa, a że ceny subskrypcji w iTunes są znacznie niższe od cen ze strony Netflixa, chciałbym się zapytać, czy w subskrypcjach poprzez iTunes wszystkie oferty mają opcje jakości takie same jak poprzez stronę.

Ceny subskrypcji na stronie Netflixa:
Netflix 1 ekran (jakość SD) - 34 zł;
Netflix 2 ekrany (jakość HD) - 43 zł;
Netflix 4 ekrany (jakość HD i UltraHD) - 52 zł;

Ceny subskrypcji w  iTunes:
Netflix 1 Screens - Unlimited Streaming - 29,99 zł;
Netflix 2 Screens - Unlimited Streaming - 34,99 zł;
Netflix 4 Screens - Unlimited Streaming - 44,99 zł.

Też na stronie innego portalu związanego ze sprzętem Apple, przeczytałem artykuł w którym podane ceny były jeszcze znacznie niższe (Netflix 1 Screens - Unlimited Streaming - 15,99 zł; Netflix 2 Screens - Unlimited Streaming - 19,99 zł; Netflix 4 Screens - Unlimited Streaming - 23,99 zł). Stąd pytanie skąd się biorą takie rozbieżności cenowe. 

 

Nie wiem czy trafiłem we właściwy dział, jeśli nie, to moderatorów proszę o przesunięcie do właściwego.


  • makemymind lubi to

#2 cashis

cashis
  • 87 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 06 czerwca 2017 - 11:57

Ja subskrybuje od 2 dni przez iTunes (zmieniłem z normalnej przez stronkę), wszystko działa tak jak działało, można oglądać na każdym urządzeniu. średni pakiet 34.99 zł tak jak napisałeś.  


  • iJasiu lubi to

#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 06 czerwca 2017 - 15:19

Te najniższe ceny były przez moment, jak były turbulencje przy zmianie waluty. Opcje jakości są takie same, więc warto wybrać opcję przez iTunes.


  • iJasiu lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 grigoro

grigoro
  • 5 postów

Napisano 07 czerwca 2017 - 12:48

Czy do tej opcji subskrypcji trzeba się dostać w jakiś specjalny sposób? Bo przeglądam sposoby płatności i mam tylko kartę i PayPal do wyboru, a połączenia z itunes nigdzie nie widze :/ A oszczędność przy tej opcji całkiem atrakcyjna



#5 Marek Popo

Marek Popo
  • 23 postów

Napisano 08 czerwca 2017 - 13:08

Czy ktoś z was, drodzy forumowicze, może podzielić się opinią odnośnie subskrypcji Netflixa. Dotychczas korzystałem z opcji subskrypcji poprzez stronę Netflixa, a że ceny subskrypcji w iTunes są znacznie niższe od cen ze strony Netflixa, chciałbym się zapytać, czy w subskrypcjach poprzez iTunes wszystkie oferty mają opcje jakości takie same jak poprzez stronę.

Ceny subskrypcji na stronie Netflixa:
Netflix 1 ekran (jakość SD) - 34 zł;
Netflix 2 ekrany (jakość HD) - 43 zł;
Netflix 4 ekrany (jakość HD i UltraHD) - 52 zł;

Ceny subskrypcji w  iTunes:
Netflix 1 Screens - Unlimited Streaming - 29,99 zł;
Netflix 2 Screens - Unlimited Streaming - 34,99 zł;
Netflix 4 Screens - Unlimited Streaming - 44,99 zł.

Też na stronie innego portalu związanego ze sprzętem Apple, przeczytałem artykuł w którym podane ceny były jeszcze znacznie niższe (Netflix 1 Screens - Unlimited Streaming - 15,99 zł; Netflix 2 Screens - Unlimited Streaming - 19,99 zł; Netflix 4 Screens - Unlimited Streaming - 23,99 zł). Stąd pytanie skąd się biorą takie rozbieżności cenowe. 

 

Nie wiem czy trafiłem we właściwy dział, jeśli nie, to moderatorów proszę o przesunięcie do właściwego.

 

Parametry są te same bez względu czy wykupimy je przez iTunes czy przez Netflixa.

Różnica jest tylko w cenie.

 

Czy do tej opcji subskrypcji trzeba się dostać w jakiś specjalny sposób? Bo przeglądam sposoby płatności i mam tylko kartę i PayPal do wyboru, a połączenia z itunes nigdzie nie widze :/ A oszczędność przy tej opcji całkiem atrakcyjna

 

Załączony plik  BbqN8GpAephpCNwTBuB8SiFTPT1zFccYyuPd4qRRQRTQPXU5d4F1wuVWfEJh3L4RL3wIKc6BeQ=s640-h400-e365.jpg   22,91 KB   16 Ilość pobrań

 

Aby zacząć płacić mniej za Netflixa należy:

 

1. Trzeba wejść na stronę Your Account na Netflix.com (https://www.netflix.com/YourAccount).

2. Pod Membership & Billing należy kliknąć w Cancel Membership.

3. Pojawi się data, do kiedy nasze konto jest aktywne (ta informacja zostanie przesłana nam również na email).

 

Po wygaśnięciu subskrypcji będzie możliwość wykupienia nowej subskrypcji poprzez App Store w niższej cenie.

1. Wyloguj się z konta Netflix na urządzeniu z którego chcesz wykupić subskrypcję.

2. Zaloguj się ponowni na swoje konto.

3. Pojawi się opcja wykupienia subskrypcji w niżej cenie.

 

To tyle.

Miłego oglądania :)


  • tomasz, kalvin i iJasiu lubią to

#6 kacper1703

kacper1703
  • 106 postów

Napisano 08 czerwca 2017 - 13:23

Parametry są te same bez względu czy wykupimy je przez iTunes czy przez Netflixa.

Różnica jest tylko w cenie.

 

 

attachicon.gifBbqN8GpAephpCNwTBuB8SiFTPT1zFccYyuPd4qRRQRTQPXU5d4F1wuVWfEJh3L4RL3wIKc6BeQ=s640-h400-e365.jpg

 

Aby zacząć płacić mniej za Netflixa należy:

 

1. Trzeba wejść na stronę Your Account na Netflix.com (https://www.netflix.com/YourAccount).

2. Pod Membership & Billing należy kliknąć w Cancel Membership.

3. Pojawi się data, do kiedy nasze konto jest aktywne (ta informacja zostanie przesłana nam również na email).

 

Po wygaśnięciu subskrypcji będzie możliwość wykupienia nowej subskrypcji poprzez App Store w niższej cenie.

1. Wyloguj się z konta Netflix na urządzeniu z którego chcesz wykupić subskrypcję.

2. Zaloguj się ponowni na swoje konto.

3. Pojawi się opcja wykupienia subskrypcji w niżej cenie.

 

To tyle.

Miłego oglądania :)

 

 

Czy kupiona w ten sposób subskrypcja może być używana tylko na iOS/aTV czy można będzie z niej korzystać na komputerze i Androidzie?

Edit:  Nie zauważyłem posta cashis, w którym pisze, że można :)


Użytkownik kacper1703 edytował ten post 08 czerwca 2017 - 13:26

  • tomasz lubi to

#7 operator

operator
  • 31 postów
  • SkądŻyrardów

Napisano 08 czerwca 2017 - 13:26

Czy kupiona w ten sposób subskrypcja może być używana tylko na iOS/aTV czy można będzie z niej korzystać na komputerze i Androidzie?

 

Możesz z niej korzystać na wszystkich urządzeniach (iOS, Android, Smart TV, komputer, itd)


  • tomasz lubi to

#8 byniek11

byniek11
  • 2 postów

Napisano 08 czerwca 2017 - 20:21

Da się to zrobić z MacOS (osx), czy wymagany jest sprzęt z ios ?



#9 krzysiek_k

krzysiek_k
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 czerwca 2017 - 09:55

Czy ta opcja jest dostepna tylko w przypadku posiadania subskrypcji, a pozniej jej zerwaniu i ponownym wykupieniu, czy rowniez dla nowych uzytkownikow?

Czy subskrypcje mozna wykupic przez aplikacje Netflix czy faktycznie trzeba to zrobic jakos przez iTunes?

Czy jest to oferta przygotowana tylko na polski rynek? Nie widze roznicy w cenie gdy patrze na zagraniczna strone Netflixa i porownuje ja do ceny w aplikacji netflix na iPhone.

#10 gregson

gregson
  • 44 postów

Napisano 09 czerwca 2017 - 14:27

Mam wykupione przez stone Netflixa. Jesli zrezygnuje to jak to zrobic aby wykupic przez iTunes?



#11 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 09 czerwca 2017 - 18:05

NIe mam pojęcia o co chodzi z tym kupnem przez iTunes. Jak to zrobić na MacOS? 


Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#12 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2017 - 23:30

NIe mam pojęcia o co chodzi z tym kupnem przez iTunes. Jak to zrobić na MacOS? 

 

Kupno przez iTunes to skrót myślowy. Chodzi o kupno w aplikacji Netflixa na iOS, przez co płatność przetwarzana jest przez App (iTunes) Store. Tego nie da się zrobić na macOS.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#13 czesiekwiesiek

czesiekwiesiek
  • 1 089 postów

Napisano 10 czerwca 2017 - 13:20

Acha teraz rozumiem, dzięki za konkretną odpowiedź.


Macbook Air M1 512/16, iPhone 12 mini, ​AirPods 2, Apple Watch Series 3


#14 tiamaria1983

tiamaria1983
  • 22 postów

Napisano 15 listopada 2017 - 21:49

Niestety promocja już nie aktualna, obecna cena to 52,99 czyli 99 groszy drożej niż normalnie.


MBPro 13' | Iphone 7 Plus | Ipad Air 2


#15 barty96

barty96
  • 101 postów

Napisano 16 listopada 2017 - 00:52

Jaka promocja? ceny w przez itunes cały czas takie same xdd 

Załączone pliki


Użytkownik barty96 edytował ten post 16 listopada 2017 - 01:02


#16 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 16 listopada 2017 - 08:00

Kiedy wykupiłeś ???, miesiąc temu wykupiłem i ceny mam takie jak pokazałeś, jednak wczoraj na nowym iphonie ze strony netflixa już ceny są wyższe........34,99, 42,99, 52,99.....



#17 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 16 listopada 2017 - 10:24

Bo z reguły należy spodziewać się wyższych cen - Apple zabiera sobie 30% prowizji, 15% jeśli użytkownik ma włączoną subskrypcję przez rok (może być szereg miesięcznych czy kwartalnych, ale ciągłość roku musi być zachowana) i ją przedłuży na kolejny okres.

 

Jeśli przez swoją stronę bierzesz od klienta 10 dolarów, biorąc pod uwagę koszta jakie ponosisz za obsługę płatności, księgowość i takie tam, powiedzmy że zostaje Ci 9 dolarów w kieszeni. Apple wypłaca Ci 7 przy takiej samej cenie dla klienta, to będziesz chciał u Apple wystawić ten sam abonament za jakieś 12 dolarów a nie za 10 aby wyjść na 0. Cokolwiek bliżej bazowej ceny jest już stratą (ale balansuje się to przez fakt, że użytkownikowi dużo łatwiej zrobić zakup w appce, niż osobno otwierać przeglądarkę, zarejestrować się, wypełnić formularz, dane karty i wrócić do appki aby się zalogować, więc nie jest to taka prosta kalkulacja zysku i straty).

 

Jakakolwiek "promocja" to zwykłe niedopatrzenie ze strony Netflixa w tym wypadku i nie należy tego brać za pewnik. Jak jest okazja by zaoszczędzić parę złotych to czemu nie, ale generalnie przez stronę powinno być z reguły taniej niż przez App Store. Sytuacja dotyczy głownie usług które tak czy owak wymagają rejestracji, zakładania konta, mają panel kontrolny online i są dostępne na wielu platformach - Spotify, Netflix, Amazon Prime, YouTube RED, Kindle i inne takie przychodzą do głowy.


Użytkownik imrik edytował ten post 16 listopada 2017 - 10:27


#18 headstar

headstar
  • 18 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 16 listopada 2017 - 10:53

Kiedy wykupiłeś ???, miesiąc temu wykupiłem i ceny mam takie jak pokazałeś, jednak wczoraj na nowym iphonie ze strony netflixa już ceny są wyższe........34,99, 42,99, 52,99.....

Ceny na stronie Netflixa są wyższe, te niższe są przez iTunes Store.



#19 Xyhu777

Xyhu777
  • 47 postów

Napisano 18 listopada 2017 - 18:34

Mam subskrypcję przez iTunes i potwierdzam - ceny są niższe niż bezpośrednio przez Netflix. Swoją drogą dziwna sprawa. Ale skoro się opłaca to nic tylko się cieszyć :)


 MBA 13"  X/7  AW 42  ATV3 


#20 Marcin Doblewicz

Marcin Doblewicz
  • 7 postów

Napisano 18 listopada 2017 - 20:57

A czy żeby odpalić Netflix na AppleTV subskrypcja musi iść przez iTunes?



#21 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 18 listopada 2017 - 21:08

Nie, przynajmniej na Apple TV 3. Kupowałem przedtem klasycznie, ze strony WWW Netflix i na Apple TV tylko wpisywałem user/password.



#22 Xyhu777

Xyhu777
  • 47 postów

Napisano 19 listopada 2017 - 00:12

A czy żeby odpalić Netflix na AppleTV subskrypcja musi iść przez iTunes?

Nie trzeba. 


 MBA 13"  X/7  AW 42  ATV3 


#23 cooper69

cooper69
  • 1 032 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 listopada 2017 - 18:56

Już chyba koniec chrześcijańskich cen.

 

Dziś dostałem...

 

"

Twoja opłata niedługo ulegnie zmianie Witaj! Przy poprzedniej podwyżce cen utrzymaliśmy Twoją opłatę na niezmienionym poziomie. Twoja oferta specjalna dobiega jednak końca i z dniem 20 grudnia 2017 r. (środa) Twoja opłata miesięczna wzrośnie do 42,99 zł/miesiąc.

Pozdrawiam z 3City


#24 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 19 listopada 2017 - 22:40

Witam, nie mogę z Apple tv2 wylogować Netfliksa.....po kliknięciu od razu otwiera sie moje konto.....



#25 headstar

headstar
  • 18 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 20 listopada 2017 - 12:02

Witam, nie mogę z Apple tv2 wylogować Netfliksa.....po kliknięciu od razu otwiera sie moje konto.....

Zaloguj się przez stronę Netflixa, tam gdzieś w ustawieniach jest możliwość wylogowania ze wszystkich urządzeń.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych