Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Plus. Jakiekolwiek przeciwskazania dla posiadacza iPhone?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#26 mario1988

mario1988
  • 11 postów

Napisano 31 lipca 2017 - 07:51

Pojawia się taki komunikat podczas włączania LTE i tylko wtedy.

Załączone pliki



#27 OleYek

OleYek

  • 17 371 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 sierpnia 2017 - 09:40

Jak piszesz WiFi-calling w T-Mobile albo Orange to ktoś pomyśli, że pojedzie to Turcji, Egiptu, Tunezji i będzie dzwonić z hotelowego WiF- za darmo. Nic z tego. Operator (Orange, T-Mobile) to za mało, trzeba mieć jeszcze wykupiony abonament.

 

Na przykład T-Mobile, w niektórych (tych w fajnych wypasionych) biznesowych abonamentach T-Mobile z wliczonymi pakietami minut poza UE WiFi Calling jest zablokowany.

 

Co nie zmienia faktu, że w Plusie nie uświadczysz ani WiFi Calling (które głównie się sprawdza tam gdzie masz kiepski zasięg sieci) ani VoLTE.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#28 Najki

Najki
  • 14 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2017 - 10:23

Ja swojego pierwszego iPhone (wersja 7) mam w Plusie od pół roku. Byłem w tej sieci już wcześniej, a przesiadając się z Androida nie wiedziałem o problemach na linii Plus - Apple. Na początku działało OK (pomijając konieczność przyzwyczajenia się do aktualizacji ustawień MMS po każdej aktualizacji systemu, a potem zrestartowaniu telefonu, bo dopiero wtedy MMS działają prawidłowo).

 

Od kilku tygodni mam jednak problemy z internetem. Niby LTE wszędzie łapie, ale czasami telefon mimo zasięgu na poziomie 2-3/5 kresek traci połączenie z internetem. Objawia się to tym, że np. wchodzę na jakąś stronę i wczytywanie jej praktycznie zawiesza się. Przełączenie na Wifi i z powrotem na LTE nie pomaga. Pomaga jedynie włączenie i wyłączenie trybu samolotowego (lub restart telefonu).

 

Najgorsze w tym jest to, że gdy telefon leży sobie spokojnie to nie wiem czy internet mam czy nie, więc zdarza się np. przegapić jakieś maile czy inne powiadomienia, które przychodzą dopiero gdy zorientuję się, że internet znów się zepsuł i przełączę tryb samolotowy. Strasznie upierdliwe.

 

Poważnie myślę o zmianie sieci. Z Orange mam bardzo złe doświadczenia, a Play ostatnio ma tragiczne opinie. T-Mobile to jedyna sieć, której jeszcze nigdy nie testowałem (ani Ery, którą różowi kupili), więc jest silnym kandydatem do przetestowania. Niestety aktualna umowa obowiązuje jeszcze do kwietnia 2018.



#29 imrik

imrik
  • 2 892 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 03 sierpnia 2017 - 10:49

Coś podobnego dzieje się też na Play. Trzeba tryb samolotowy na kilka sekund włączyć a następnie wyłączyć i wraca do normy.


Użytkownik imrik edytował ten post 03 sierpnia 2017 - 10:49


#30 Najki

Najki
  • 14 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 sierpnia 2017 - 10:50

Coś podobnego dzieje się też na Play. Trzeba tryb samolotowy na kilka sekund włączyć a następnie wyłączyć i wraca do normy.

 

Kolejny argument przeciw tej sieci :)

Zobaczymy czy T-Mobile dorobi się ciekawej oferty do kwietnia 2018.



#31 JacentyEsz

JacentyEsz
  • 272 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 sierpnia 2017 - 11:13

Mam iP7 i iP SE, oba w Plusie i przy włączeniu LTE nie miałem takiego komunikatu. Wszystko działa jak należy. Dodam jeszcze, że mam w pracy tragiczny zasięg (tak zbudowany sklep) 1 do 2 kropek 3G. W poprzednim telefonie HTC10 internet kompletnie mi nie działa, na iP7 śmiga wszystko, wszystko się otwiera i ładuje. Jestem w szoku.


Użytkownik JacentyEsz edytował ten post 03 sierpnia 2017 - 11:15

iPhone 7 256GB

iPhone SE 128GB


#32 Germ@n

Germ@n
  • 33 postów
  • Płeć:
  • SkądPołudnie

Napisano 10 sierpnia 2017 - 14:53

Oj, niepokoi mnie to, co tu czytam. :(

Kupiłem iPhone i za chwilę mam w planie dołączyć właśnie do sieci Plus...

Z jakością połączeń nie ma większych problemów?



#33 pedros

pedros
  • 844 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 10 sierpnia 2017 - 15:40

Nie ma. Jedyną upierdliwością jest dopisywanie ustawień MMS po praktycznie każdej aktualizacji iOS. Reszta działa.



#34 imrik

imrik
  • 2 892 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 11 sierpnia 2017 - 08:53

Nie ma. Jedyną upierdliwością jest dopisywanie ustawień MMS po praktycznie każdej aktualizacji iOS. Reszta działa.

 

 

Po wyjęciu z pudełka działa dzwonienie i SMS właściwie.

MMS+Internet+Tethering wymaga uzupełniania ustawień.

 

Nie wiem jak jest z poniższymi bo już dawno z Plusa nie korzystam:

- Połączenia konferencyjne - możliwe że zależy od taryfy.

- Powiadomienia o próbie połączenia - komunikat na ekranie telefonu a nie SMS.

 

"Reszta" z tego co wiem to nie działa na Plusie i działać nie będzie tak długo aż umowy z Apple nie podpiszą.

- Visual Voice Mail.

- VoiceHD

- VoLTE.

- FaceTimeoLTE

- WiFi-Calling.



#35 douglas

douglas
  • 418 postów

Napisano 11 sierpnia 2017 - 11:01

Po wyjęciu z pudełka działa dzwonienie i SMS właściwie.

MMS+Internet+Tethering wymaga uzupełniania ustawień.

 

Nie wiem jak jest z poniższymi bo już dawno z Plusa nie korzystam:

- Połączenia konferencyjne - możliwe że zależy od taryfy.

- Powiadomienia o próbie połączenia - komunikat na ekranie telefonu a nie SMS.

 

"Reszta" z tego co wiem to nie działa na Plusie i działać nie będzie tak długo aż umowy z Apple nie podpiszą.

- Visual Voice Mail.

- VoiceHD

- VoLTE.

- FaceTimeoLTE

- WiFi-Calling.

 

Sam Internet nie wymaga ustawień - działa od razu, przynajmniej mi zawsze działał ;) Co do reszty to zgoda - albo ustawienia (i to przy każdym update iOS) albo nie działa.



#36 JacentyEsz

JacentyEsz
  • 272 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 sierpnia 2017 - 11:33

Dokładnie, tylko MMS trzeba ustawić. Co do samej sieci, byłem w każdej ale Plus jest pierwszą, w której nie dzwoniłem jeszcze do BOK, bo coś nie działa. Jestem dopiero 1,5 roku z 3 numerami z czego dwa to iPhone'y i wsio działa jak trzeba.


iPhone 7 256GB

iPhone SE 128GB


#37 Germ@n

Germ@n
  • 33 postów
  • Płeć:
  • SkądPołudnie

Napisano 13 sierpnia 2017 - 21:32

Co do samej sieci, byłem w każdej ale Plus jest pierwszą, w której nie dzwoniłem jeszcze do BOK, bo coś nie działa. Jestem dopiero 1,5 roku z 3 numerami z czego dwa to iPhone'y i wsio działa jak trzeba.

 

Dzięki za dobre słowo.

Mam podobne doświadczenia z tą siecią, tyle, że do tej pory bez iPhona.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych