Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iphone 6s rozładował się i nie chce się włączyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 jacob31

jacob31
  • 361 postów

Napisano 23 maja 2017 - 07:46

iPhone 6s rozładował się i od tego czasu nie reaguje na podpięcie do ładowarki, ani do komputera (oryginalnym kablem). Nie reaguje też na próbę włączenia ani hard reset. Nawet nie pojawia się symbol ładującej baterii.

Co robić? Pomocy?

Od 2 dni trochę dziwnie się zachowywał, momentami się nagrzewał, przy ładowaniu się nagrzewał, niekiedy wolno się ładował.



#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 23 maja 2017 - 09:04

Wg mnie wyglada na to, że bateria ci padała lub port do ładowania, sprawdź pod światło czy port do ładowania jest czysty, jeśli jest tam jakiś brud postaraj się go wyciągnąć czymś, ja używam wyprostowanego małego spinacza lub bardzo spiczastej pesety.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 23 maja 2017 - 09:43

Wg mnie wyglada na to, że bateria ci padała lub port do ładowania, sprawdź pod światło czy port do ładowania jest czysty, jeśli jest tam jakiś brud postaraj się go wyciągnąć czymś, ja używam wyprostowanego małego spinacza lub bardzo spiczastej pesety.

Grzebanie metalowym elementem w gnieździe zasilania to proszenie się o kłopoty. Już lepiej użyj do tego celu zwykłej drewnianej albo plastykowej wykałaczki.


  • iLuk45z lubi to

#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 maja 2017 - 10:18

Jeśli nie pojawia się nawet ekran rozładowanej baterii to znaczy, że stało się coś poważniejszego. Podejrzewam U2.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 iLuk45z

iLuk45z
  • 595 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 23 maja 2017 - 10:40

Grzebanie metalowym elementem w gnieździe zasilania to proszenie się o kłopoty. Już lepiej użyj do tego celu zwykłej drewnianej albo plastykowej wykałaczki.


Robię to od kiedy iPhone 5 się pojawił i nigdy nie wyrządziło szkody, zawsze to robię na wyłączonym telefonie. Ale każdy używa czego tam chce.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple  iPads --> iPad Mini 4 WiFi Space Grey -> iPad Air 32GB Silver WiFi+LTE -> iPad 7th Gen 32GB WiFi+LTE -> iPad 9th 64GB WiFi Sapce Grey


#6 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 23 maja 2017 - 16:35

Panikujecie, ja jeśli jest problem z gniazdem i nie zadziała dmuchnięcie w port zwyczajnie radzę sobie czym jest, wykałaczka, pinezka, szpilka, cokolwiek. Oczywiście wszystko ostrożnie ;).


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#7 tomazzz

tomazzz
  • 35 postów

Napisano 23 maja 2017 - 17:56

sproboj tego https://support.appl.../pl-pl/HT201412

 

jesli nie podziala to gwarancja 



#8 jacob31

jacob31
  • 361 postów

Napisano 23 maja 2017 - 20:20

Macsupport ma racje z gniazdem pewnie nie bo nie reaguje na włączenie - powinna się pojawić symbol rozładowanej baterii chociaż. Telefon będzie miał teraz nieco ponad rok, był brany z sieci T-mobile. Z tego co wiem po roku jest rękojmia operatora. Myślicie, że jak oddam telefon w T-mobile to coś zadziałają? 


Użytkownik jacob31 edytował ten post 23 maja 2017 - 20:29


#9 jacob31

jacob31
  • 361 postów

Napisano 23 maja 2017 - 23:21

Podejrzewam, że to U2 tak jak Macsupport pisał - objawy się zgadzają bo dzień - dwa przed tą sytuacją nagrzewał się, wolniej się ładował, szybciej rozładowywał. Czy jeżeni wymieniony zostanie układ U2 to odzyskam wszystkie dane?(mam backup z przedwczoraj z nocy, a zależy mi na filmach, które są z dnia z którego archiwizacja nie zdążyła się zrobić) :(

 

Myślicie, że rękojmia operatora T-mobile obejmuje tą naprawę? (telefon ma nieco ponad rok :( )



#10 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 24 maja 2017 - 05:22

Ja bym oddał do serwisu, choćby do macsupport, myślę że danych nie będą ruszać.

iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 maja 2017 - 08:12

W takim przypadku powinno udać się uruchomić telefon i zachować dane. Z rękojmi TMobile oczywiście możesz skorzystać ale tam nikt nie będzie się danymi przejmował.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 jacob31

jacob31
  • 361 postów

Napisano 24 maja 2017 - 14:58

W takim przypadku powinno udać się uruchomić telefon i zachować dane. Z rękojmi TMobile oczywiście możesz skorzystać ale tam nikt nie będzie się danymi przejmował.

Dzięki! Czyli z T-mobile przyjdzie refurb, a jak oddam do naprawy to dostanę swój telefon z zachowanymi danymi? Ile może kosztować taka naprawa?


Jeszcze jedno pytanie - myślicie, że uwzględnią naprawę telefonu jeśli ekran jest pęknięty? (Jest jedno nierzucające się w oczy pęknięcie)



#13 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 maja 2017 - 17:15

Dzięki! Czyli z T-mobile przyjdzie refurb, a jak oddam do naprawy to dostanę swój telefon z zachowanymi danymi? Ile może kosztować taka naprawa?


Jeszcze jedno pytanie - myślicie, że uwzględnią naprawę telefonu jeśli ekran jest pęknięty? (Jest jedno nierzucające się w oczy pęknięcie)

Oddając telefon do serwisu bez wyraźnego zlecenia, że chciałbyś odzyskać dane z telefonu (co może być traktowane jako dodatkowa usługa) - z danymi się żegnasz w recepcji serwisu.
Oddając w T-Mobile prawdopodobnie nawet nie ma opcji podjęcia próby odzyskania danych.

Reklamacja (w tym przypadku z rękojmi) najprawdopodobniej byłaby uwzględniona, po usunięciu uszkodzeń powstałych z winy użytkownika (w tym przypadku : po odpłatnej wymianie ekranu), ale ...
w nieuruchamiającym się telefonie jednak chyba żaden serwis autoryzowany ekranów nie wymienia, tylko proponuje wymianę całego telefonu.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#14 jacob31

jacob31
  • 361 postów

Napisano 24 maja 2017 - 17:30

Oddając telefon do serwisu bez wyraźnego zlecenia, że chciałbyś odzyskać dane z telefonu (co może być traktowane jako dodatkowa usługa) - z danymi się żegnasz w recepcji serwisu.
Oddając w T-Mobile prawdopodobnie nawet nie ma opcji podjęcia próby odzyskania danych.

Reklamacja (w tym przypadku z rękojmi) najprawdopodobniej byłaby uwzględniona, po usunięciu uszkodzeń powstałych z winy użytkownika (w tym przypadku : po odpłatnej wymianie ekranu), ale ...
w nieuruchamiającym się telefonie jednak chyba żaden serwis autoryzowany ekranów nie wymienia, tylko proponuje wymianę całego telefonu.

Z danymi już się pogodziłem. Oddam do T-mobile i zobaczę co dalej. Myślę, że przy przyjmowaniu nie zauważą bo to naprawdę nie rzuca się w oczy. Serwis T-mobile wymienia uszkodzone na refurby? Dzięki za wszystkie odpowiedzi!

(a jeśli nie w T-mobile, ile może kosztować wymiana U2?



#15 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 24 maja 2017 - 17:58

Z danymi już się pogodziłem. Oddam do T-mobile i zobaczę co dalej. Myślę, że przy przyjmowaniu nie zauważą bo to naprawdę nie rzuca się w oczy. Serwis T-mobile wymienia uszkodzone na refurby? Dzięki za wszystkie odpowiedzi!

(a jeśli nie w T-mobile, ile może kosztować wymiana U2?

Nawet jak nie zauważą w T-Mobile, to z dużym prawdopodobieństwem zauważą w Regenersis-ie (gdzie wysyłają operatorzy) i po 2 tygodniach możesz dostać zwrot w stanie "niepolepszonym".

Natomiast jak uwzględnią reklamację, to dostaniesz wymienioną sztukę (w całości).

Druga opcja to oddać do serwisu, gdzie mogą podpiąć sprawną, naładowaną baterię i jeżeli to U2, to da się zgrać dane i dopiero wtedy reklamować w T-mobile.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych