Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 2011 - screen of death?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mivosys

mivosys
  • 6 postów

Napisano 21 maja 2017 - 10:39

Cześć,

 

Mam spory problem ostatnio z MacBook Pro 2011 - kilka miesięcy temu zaczął wolno chodzić, długo się uruchamiał więc stwierdziłem że pora wymienić dysk. Wsadziłem do niego dysk Crucial MX300 275 GB, od nowa wgrałem system (bez żadnych problemów) następnie zrobiłem aktualizacje do MacOS Sierra i początkowo problemów nie było, wszystko chodziło świetnie, dopiero po tygodniu może dwóch zaczął się dziwnie zachowywać... Firefox się bardzo często "crashuje" i bardzo często wyrzuca taki ekran:

 

Załączony plik  IMG_1321.JPG   226,55 KB   0 Ilość pobrań

 

Czasami nawet od razu przy włączeniu. Pojawia się on coraz częściej dlatego chciałbym dowiedzieć się co może być powodem takiego błędu.

 

Pozdrawiam



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 maja 2017 - 09:28

Zwykle świadczy to o błędach obsługi pamięci (możesz mieć uszkodzone gniazda pamięci co w tych modelach jest dość częste lub samych pamięci). Zacznij od wymiany pamięci na inne sprawdzone.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 maja 2017 - 10:25

To jest MacBook Pro 2011 ale ile cali, bo to dość istotne w tym przypadku. Jeśli trzynastka to podejrzewam taśmę dysku.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 mivosys

mivosys
  • 6 postów

Napisano 22 maja 2017 - 14:00

To jest MacBook Pro 2011 ale ile cali, bo to dość istotne w tym przypadku. Jeśli trzynastka to podejrzewam taśmę dysku.

 

tak tak, to jest 13 calowy macbook.

 

Czyli waszym zdaniem od czego zacząć? RAM? Taśma?



#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 maja 2017 - 08:55

To 2011 - tasiemki rzadziej padają. Zacząłbym od ... diagnostyki w serwisie. Zwykle jest darmowa, a serwis powinien mieć na miejscu wszystkie elementy które tu podejrzewamy. Podmieni i będziesz miał pewność co jest uszkodzone - inaczej możesz wpaść w spiralę niepotrzebnych wydatków


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych