Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wyświetlacz Macbooka nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 grick

grick
  • 7 postów

Napisano 13 maja 2017 - 20:22

cześć,

zwracam się z prośbą, może ktoś będzie w stanie pomóc. Próbowałem znaleźć rozwiazanie w necie, ale niestety nie znalazłem nic co zadziałałoby. Pare godzin temu wybudziłem macbooka (13' early 2015, mf841) z uśpienia i ekran pozostał czarny. Tzn widoczne było podświetlenie ekranu, ale nic się nie pojawiało. Po dłuższej chwili postanowiłem zresetować maca przyciskiem power, jednak to nie pomogło. Po włączeniu komputera, był słyszalny dźwięk, jednak ekran nic nie wyświetlał. Podłączyłem maca po HDMI do telewizora i jak się okazało mac działa sprawnie, ale tylko na ekranie zewnętrznym. Wewnętrzny ciągle niczego nie wyświetla, choć jak włączę na klawiaturze maksymalne podświetlenie, to ekran robi się niebieskawy. 

 

Czy ktoś ma jakiś pomysł, co mogło się stać, albo co ewentualnie mogę spróbować zrobić? Czy też pozostaje serwis? Nie jestem pro mac userem, ale jak dostanę jakąś wskazówkę/instrukcję to myślę, żę sobie poradzę, dlatego zwracam się tutaj o pomoc.

 

Z góry wielkie dzięki za każdą pomoc.



#2 PRW07

PRW07
  • 344 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 14 maja 2017 - 12:28

jeśli resetowanie NVRAM nie pomoże, to zostaje tylko serwis.



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 maja 2017 - 21:18

Reset PRAM rozwiąże ten problem. Wpisz to w google i znajdziesz jak to zrobić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 grick

grick
  • 7 postów

Napisano 15 maja 2017 - 00:29

Reset PRAM rozwiąże ten problem. Wpisz to w google i znajdziesz jak to zrobić.

Dzięki wielkie za pomoc. Niestety jednak reset PRAM nie pomógł.

Znalazłem jeszcze na internecie informacje, żeby rozkręcić tylnią obudowę, odłączyć kabel od wyswietlacza i polaczyć jeszcze raz i powinno pomóc. Czy u Was może kupie śrubokręt do rozkręcenia obudowy maca? Albo orientujecie się gdzie w Krakowie takowy dostane?



#5 PRW07

PRW07
  • 344 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 15 maja 2017 - 07:57

https://allegro.pl/a...11&city=kraków


Nie zapomnij odłączyć akumulatora przed odpięciem tasiemki !!!



#6 grick

grick
  • 7 postów

Napisano 15 maja 2017 - 09:30

[url=https://allegro.pl/akcesoria-serwisowe-wkretaki-19287?string=PENTALOBE&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-2-0511&city=kraków]https://allegro.pl/akcesoria-serwisowe-wkretaki-19287?string=PENTALOBE&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-2-0511&city=kraków[/url]
Nie zapomnij odłączyć[/size] aku [/size]przed odpięciem tasiemki !!![/size]

Ok, dzięki za radę! Na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Wieczorem będę chciał spróbować. Chyba że jeszcze warto coś spróbować innego przed rozkręcaniem?

#7 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 15 maja 2017 - 09:36

Czy u Was może kupie śrubokręt do rozkręcenia obudowy maca? Albo orientujecie się gdzie w Krakowie takowy dostane?

Jak o czymś nie masz pojęcia, to nie kombinuj na siłę, bo możesz tylko więcej szkód narobić. Weź tego MacBooka i przejdź się na Kadecką.



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 maja 2017 - 10:05

Możesz podjechać z komputerem do nas i sprawdzimy to.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych