Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę sprawdzić statusu gwarancji - spróbuj ponownie później


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 09 maja 2017 - 12:39

Cześć, nie mogę sprawdzić statusu gwarancji rMBP 2015, w jednym, malutkim miejscu na stronie Apple jest komunikat o gwarancji, tam gdzie wyświetlają się wszystkie posiadane urządzenia, ale gdy chcę sprawdzić dokładniejsze informacje, to po wpisaniu numeru seryjnego i kodu captcha, dostaję błyskotliwy komunikat:

 

Niestety, nie możemy teraz wykonać tego żądania. Spróbuj ponownie później.

Próbuję ponownie już od dłuższego czasu. Chciałem upewnić się, czy wszystko jest w porządku z Apple, i chyba jest, skoro mogę sprawdzić status iPhone i nawet sprawdziłem losowy numer seryjny Macbooka (po prostu zmieniłem dwie litery i trafiłem na prawidłowy).

O co biega? Spotkał się ktoś z czymś takim? W jednym miejscu jest zielony komunikat o ważnej gwarancji, ale nie ma szczegółów. Coś poradzicie?

 

Adam



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 09 maja 2017 - 13:09

Cześć, nie mogę sprawdzić statusu gwarancji rMBP 2015, w jednym, malutkim miejscu na stronie Apple jest komunikat o gwarancji, tam gdzie wyświetlają się wszystkie posiadane urządzenia, ale gdy chcę sprawdzić dokładniejsze informacje, to po wpisaniu numeru seryjnego i kodu captcha, dostaję błyskotliwy komunikat:

Próbuję ponownie już od dłuższego czasu. Chciałem upewnić się, czy wszystko jest w porządku z Apple, i chyba jest, skoro mogę sprawdzić status iPhone i nawet sprawdziłem losowy numer seryjny Macbooka (po prostu zmieniłem dwie litery i trafiłem na prawidłowy).

O co biega? Spotkał się ktoś z czymś takim? W jednym miejscu jest zielony komunikat o ważnej gwarancji, ale nie ma szczegółów. Coś poradzicie?

 

Adam

Sprawdzałem przed chwilą gwarancję zegarka. Wszystko działa. 



#3 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 09 maja 2017 - 13:23

U mnie nie działa tylko numer seryjny tego Maka. Nie potrafię zrozumieć dlaczego.



#4 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 09 maja 2017 - 13:58

U mnie nie działa tylko numer seryjny tego Maka. Nie potrafię zrozumieć dlaczego.

 

Miałem tak ostatnio przez ok 2h. Spróbuj później, ruszy. Albo odpal na innym urządzeniu.


Użytkownik makemymind edytował ten post 09 maja 2017 - 13:58


#5 tomciar

tomciar
  • 175 postów

Napisano 11 maja 2017 - 21:56

Nic nie ruszy. Apple nie ma danych na temat numeru seryjnego tego MBP. Miałem to samo, musiałem zadzwonić do Apple i uruchomic gwarancję na podstawie dowodu zakupu (u mnie paragon). Był to nowy MBP 2015 early.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych