Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wystąpił błąd podczas przenoszenia wiadomości do skrzynki „(null)”.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dao

dao
  • 348 postów
  • SkądwAmA

Napisano 08 maja 2017 - 15:22

Wystąpił błąd podczas przenoszenia wiadomości do skrzynki „(null)”. Taki komunikat pojawia się przy kasowaniu wiadomości. Da się to naprawić ?

Najnowszy Mac OS. 



#2 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 08 maja 2017 - 17:03

Problem występuje od czasów co najmniej Yosemite.

 

Rozwiązanie, to nie wyłączanie przez pewien czas klienta poczty po usunięciu maila.



#3 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 08 maja 2017 - 17:14

Żeby było śmieszniej, ten błąd zniknął u mnie właśnie po przesiadce na macOS. Wcześniej było to mega irytujące.



#4 Janusz MB

Janusz MB
  • 851 postów

Napisano 08 maja 2017 - 17:44

Muszę więc przetestować na macOS. Zostałem już wytresowany przez Apple i nie zamykam poczty od razu. 



#5 dao

dao
  • 348 postów
  • SkądwAmA

Napisano 09 maja 2017 - 14:37

U mnie nie chce zniknąć. Po usunięcia maila od razu pojawia się wspomniany komunikat.  



#6 dao

dao
  • 348 postów
  • SkądwAmA

Napisano 09 maja 2017 - 20:53

To pomogło 

 

https://support.tige...le-mail-folders






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych